Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gekker moet het niet worden...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ge moet verdomme maar durven...
    1991 BMW E30 318is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk Berichten
      Vergeet die "lessen" "copyright" maar snel.

De teksten en foto's (en zelfs logo's) zijn auteursrechtelijk beschermd, zonder dat er enige "copyright" moet worden aangevraagd.

Los daarvan mag de ene handelaar niet zomaar een website kopiëren van een andere handelaar, zelfs al brengt hij lichte wijzigingen aan.

dat is inderdaad zo. Ik vraag mij af waar VRX 2 jaar webdesign heeft gevolgd.

Comment

KHLim, kunstafdeling Genk. Beweer totaal nie da het een goede richting is :p ma da is wa ze ons "geleerd" hebben

Anyway, persoonlijk lijkt het mij ook moeilijk om zo'n "zaak" te winnen. In principe lijkt alles op elkaar, alles is al eens gedaan op het web, en een website blijft een website, je hebt wat knoppen, een content vak, wat andere vakken...

Wil het hier niet in twijfel gaan trekken, maar is hier mss ergens een artikel over ofzo? Over iemand die wegens "onwettig" gebruik van iemand anders zijn foto's / site design / .. is aangeklaagd en ook veroordeeld? Het lijkt mij nog altijd één grote grijze zone...
        Honda Civic Type R EP3 - 200pk
        Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
        Honda Civic Type R EP3 - 250pk
        Honda Del Sol - 120pk

Comment

Je mag zover ik weet inderdaad ook niet zo maar teksten, en al helemaal geen foto's, knippen en plakken en doen alsof ze van uw kant komen. De foto's dienen als referentie. De bezoeker ziet de resultaten en het bedrijf wint daardoor het vertrouwen van de klant dat ze hun job goed doen. Dat is het gewoon misleiding en strafbaar.

Aangezien er nog geen terugkoppeling is geweest van DC Carcleaning is het voorval gemeld bij o.a. TK / Ecops en Copywright Infringment. Als er op de vriendelijke optie geen gehoor wordt gegeven moet het maar op de kinderachtige en (voor hem) dure manier

Comment

Veel succes ermee en laat zeker weten hoe het afloopt, ben heel benieuwd! Zo leren we ook nog iets bij ^^ heb altijd gedacht dat het heel moeilijk was om zoiets aan te tonen/te winnen
            Honda Del Sol - 120pk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Custom Car Cleaning Bekijk Berichten
              Ps: Ik kreeg zojuist een nieuw bericht in ons gastenboek (...maar ik moet daarvoor eerst goedkeuring geven alvorens het online komt omwille van spam e.d..), kan iemand zien welk IP adres hij gebruikt? Mocht het verder gaan kan die geplaatste opmerking inclusief afzenders IP adres is er ook nog bij

Eventueel heb ik ook nog e-mails vanaf zijn privé e-mailadres. IP kun je in de header na gaan.......ofzoiets? Not my cup of tea allemaal
              was het een bedreiging misschien? of zoek ik het nu te ver en wou hij gewoon nog wat info weten.
              wimoptiek.be op

Comment

Dank u VRX

Nee geen bedreiging haha, nu maak je het te spannend
                Iets simpels in de trend van 'Zielig hahahaha' met als afzender Zeikerd Jaja.

Gezien de spam in zijn gastenboek leek het me wel heel toevallig dat het ook van zijn / vrienden adres af kwam.

Comment

edit: irrelevant

Zijn adres staat erop, niet? Eens een bezoekje brengen

Comment

Geachte,

Wij hebben een waarschuwing naar onze klant gestuurd, en houden dit
                    verder in het oog voor opvolging.

Met vriendelijke groeten,
                    Telenet Abuse Administrator

Comment

Zo snel een antwoord van Telenet? Hoe doe je dat?

Site is blijkbaar weg overigens.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                        Zo snel een antwoord van Telenet? Hoe doe je dat?

Site is blijkbaar weg overigens.
                        Zeggen dat je Telenet mede verantwoordelijk houdt voor het hosten van dat materiaal

Comment

lol nice one!
                          Honda Del Sol - 120pk

Comment

Ik kreeg vanmiddag ook al terugkoppeling van TK dat de site in strijd met de wet is en eraf werd gehaald.

Sommige blijken het echter nog altijd niet te snappen gezien de mails en reacties in ons gastenboek. Men denkt dat auteursrecht vast hangt aan een vermelding op de site, terwijl dit toch echt aan de originele tekst en foto´s vast zit (tevens is alles gemerkt).
                            Even voor de duidelijkheid voor als men hier mee leest, IK heb niets in het DC gastenboek achtergelaten en al helemaal niemand opgestookt om dit te doen. Ik heb enkel melding gegeven van het feit dat er stukken gekopieerd zijn.
                            Zo te zien is het nu opgelost en wordt er nogmaals nagedacht alvorens dit een tweede keer te doen.

Comment

Wat heeft TomClaessens met jou te maken?

Comment

Niets (.....lijkt me )

Behalve dat er van hem en van mij delen zijn gekopieerd, en we daar melding van gemaakt hebben, zoals ook te lezen valt in de reply´s..

Comment

http://users.telenet.be/danny.cuyvers/Car-Cleaning

Ben al benieuwd naar de nieuwe versie

Comment

Echt ziekelijk dat er dingen gewoon en zonder schaamte overgenomen worden,zit zelf al meerdere jaren in het detailen en heb iets gelijkaardigs meegemaakt met een ex-personeelslid.Maar als je dan weet dat het om een persoon gaat die niet eens enkele notie heeft van het vak op zich,en dan op zijn eigen amateuristische site spreekt dat wagens bij hem worden geDEconditioneerd,denk ik bij mezelf,stillekes laten doen...

Trouwens,die durft zelfs foto's te gebruiken die hij bij mij in loondienst heeft genomen,ik zie daarin zelfs details van mijn eigen parking!

Ge moet maar durven,hé!

Ik trek mezelf dat allemaal niet meer teveel aan,heb mezelf tegenover hem wel bewezen en heb geen ééndagsvliegen als klant,zal aan de kwaliteit van het geleverde werk liggen zeker
                                    Heb ondertussen een clienteel verworven waar ik zonder meer fier op ben.

Trouwens,zo iemand is voor mij geen partij,als ze zelf niet creatief genoeg zijn een tekstje te schrijven zal het werk wel navenant zijn!

By the way,mijn eigen site is NU in ontwikkeling

Comment

Site niet kunnen bekijken wegens offline, maar dit is idd straffe kost. En vooral dom imo. Wie denkt er nu met zoiets weg te kunnen komen?
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Inmiddels heeft DC Carcleaning contact met mij opgenomen en hun excuses aangeboden, en natuurlijk beloofd om alles te verwijderen. Een nieuwe website met een eigen portfolio en content is reeds in de maak.

Ik ga er dan ook vanuit dat dit gebeurd en dat kopie niet meer zal voorkomen.
                                        Verdere vervolgingen van onze kant zullen voor deze keer dan ook ingetrokken worden.

Bedankt voor jullie tips en steun

Comment

ik lees dit nu pas... wel erg dat je je eigen nog niet kan "presenteren"....
                                          ergste vanal vind ik nu, moet ik dit nu een collega autopoetser noemen? de zaak is ook gevestigd in Beerse waar ik zit....
                                          een tijd terug kreeg ik ook van een "oude" klant melding dat foto's van zijn wagen door iemand anders gebruikt werden. deze klant had zelf die persoon in kwestie hiervan ingelicht

Comment

Working...
                                          X