Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke pads voor rotary?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
    (nog een google-resultaat )

Heeft iemand deze pads al geprobeerd?
    Ik had hier een willekeurige link naar een CG-pad gekozen (niet gelet op de kleur die werd voorgesteld) enkel om het type pad (met andere structuur) te kunnen laten zien. Kwou enkel weten of deze pads in het algemeen ook aan te raden zijn.

Maar idd de gele LC is de oranje CG (met honingraatstructuur) en zulke 'zware' pads heb ik niet nodig.

Pfffff, men zou er kleurenblind van worden.
    Last edited by ; 22/07/2009, 15:59.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
      Ik had hier een willekeurige link naar een CG-pad gekozen (niet gelet op de kleur die werd voorgesteld) enkel om het type pad (met andere structuur) te kunnen laten zien. Kwou enkel weten of deze pads in het algemeen ook aan te raden zijn.

Maar idd de gele LC is de oranje CG en zulke 'zware' pads heb ik niet nodig.

Pfffff, men zou er kleurenblind van worden.
      De structuur op zich maakt niet zo héél veel uit.
      Het is vooral de foam die voor uw correctie zal zorgen IMHO. En de kans is groot dat de chemical guys pads zelf bij LC gemaakt worden
      Last edited by ; 22/07/2009, 16:01.

Comment

Idd, hier het bewijs. Beiden namen worden gebruikt (zie opschrift pad en merkbenaming in tekst)

Dus conclusie, welke van de 2 dat je ook koopt, je zit goed. (wel op de kleurkes letten ).

Thx Wax-It voor de uitleg.
        Last edited by ; 22/07/2009, 15:41.

Comment

Working...
        X