Ik ben zot van de Meguiars producten maar ze zijn wel vrij kostelijk.
Ik heb momenteel
- Meg. Gold Class Carwash (elke wasbeurt)
- Meg. 2 soft buff terry towels (ik wrijf hiermee de gehele wagen nog eens af na het drogen met een kunstzeem, kan dit kwaad voor krassen ofzo?)
- Spons
- Motip Kunstzeem in koker voor het drogen
- Cleaner Wax (nog niet gebruikt), eens om de 3/4 maanden gebruiken zal voldoende zijn veronderstel ik?
De spons ga ik dit weekend vervangen waarschijnlijk door een Wash Mitt (meg. 18,50eu.)
en mss het kunstzeem door de water magnet (meg. 25,50eur.)
Verder dacht ik nog de Smooth Surface clay kit Meg. aan te schaffen (40,70eu.) en een produkt voor de velgen + brush.
Of zijn er alternatieven?
Zijn er goedkopere en kwalitatief even sterke producten die op de markt zijn in vergelijking met meguiars?
Welke merken kunnen jullie aanraden?
Zo zijn er nog verschillende merken Poorboys, Mothers, Turtle Wax,....
Ik heb momenteel
- Meg. Gold Class Carwash (elke wasbeurt)
- Meg. 2 soft buff terry towels (ik wrijf hiermee de gehele wagen nog eens af na het drogen met een kunstzeem, kan dit kwaad voor krassen ofzo?)
- Spons
- Motip Kunstzeem in koker voor het drogen
- Cleaner Wax (nog niet gebruikt), eens om de 3/4 maanden gebruiken zal voldoende zijn veronderstel ik?
De spons ga ik dit weekend vervangen waarschijnlijk door een Wash Mitt (meg. 18,50eu.)
en mss het kunstzeem door de water magnet (meg. 25,50eur.)
Verder dacht ik nog de Smooth Surface clay kit Meg. aan te schaffen (40,70eu.) en een produkt voor de velgen + brush.
Of zijn er alternatieven?
Zijn er goedkopere en kwalitatief even sterke producten die op de markt zijn in vergelijking met meguiars?
Welke merken kunnen jullie aanraden?
Zo zijn er nog verschillende merken Poorboys, Mothers, Turtle Wax,....
Comment