Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Krassen paaltje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Krassen paaltje

Ik heb mijn auto sinds december vorig jaar en heb tot gisteren probleemloos 13000 km afgelegd. Gisteren ben ik namelijk langs een betonnen paaltje geschraapt, met als gevolg krassen van in het midden van mn achterste deur tot boven mijn wielkast rechsachteraan.

Zou zo iets weg te werken zijn zonder het volledig herspuiten van de wagen?

Morgen ga ik eens langs bij mijn verzekeraar. (nieuwe wagen + omnium)

Foto's zouden handig zijn.

Of ze weg te werken zijn zonder herspuiten hangt af hoe (on)diep de krassen in de lak zitten.

Comment

Zonder foto's natuurlijk niet mogelijk om te beoordelen.
      Eventueel zou je eens kunnen proberen met Meguiars Ultimate Compound maar een polijstmachine is daarbij wel noodzakelijk.

Comment

Er gaat met machinaal polieren misschien wel een deel van de krassen kunnen weggewerkt, of veel minder zichtbaar gemaakt, worden maar ik vrees toch dat er ook krassen bij zitten waar dit moeilijker zal zijn.

Je moet eens kijken, vooral bij de krassen op de rand van de wielkas, of je, als je er met je nagel over gaat, blijft achter haken.

Comment

Neem eens contact op met Wax-it van dit forum. Die zit in Oudernaarde, niet zo ver van jouw dus.

Die krassen op de rand van de wielkast lijken me wel ernstig...
          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
            Die krassen op de rand van de wielkast lijken me wel ernstig...
            Inderdaad
            Misschien dat je (of beter Bert van Wax-it) met wetsanden resultaat kan bereiken.

Comment

Het stuk werd herspoten. Totaal niks meer te bespeuren van het ongevalletje.

Hopelijk was dat een eenmalig voorval

Comment

Working...
              X