rangelove is niet serieus, als jullie dat al geloven (toch zeker niet op zijne ferrari)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
simonis mislukt, auto vol doffe vlekken
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtenrangelove is niet serieus, als jullie dat al geloven (toch zeker niet op zijne ferrari)
Het zat eigenlijk zo : mijn bus autoshampoo was leeg, en het enige wat ik nog in huis had was Dreft.
Maar ik wist helemaal niet dat het problemen met de lak kon geven.
Ik dacht gewoon : als het goed is voor de afwas, dan kan ik er ook wel mn wagens mee wassen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenToch wel sé!
Het zat eigenlijk zo : mijn bus autoshampoo was leeg, en het enige wat ik nog in huis had was Dreft.
Ik dacht gewoon : als het goed is voor de afwas, dan kan ik er ook wel mn wagens mee wassen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenToch wel sé!
Typisch, met ne Ferrari rijden, maar geen deftige shampoo kunnen kopen om hem te wassen
Comment
-
Allemaal oplapmiddeltjes die een tijdje werken en waarvan ze terug komen.
Heb hier ook een hele investering aan poliermachine, produkten van Maguiars gekocht omdat de verkoper zei "ge zult dat zien, met dat moet je dat doen en daarna dit aanbrengen en dat enz,.. en hij zal terug als nieuw zijn"
Na een maand lach je gewoon groen als je de doffe plekken terug ziet komen (ik heb het hier over mijne 328i)
Uw Auto5 producten zullen niet zoveel slechter zijn. Met TurtleWax lachen ze ook. Eigelijk zijn die 3 in 1(TurtleWax) nog het beste naar mijn eigen ervaring. Ze doen gewoon hetzelfde wat al de andere potjes doen die je nog eens appart moet kopen en aanbrengen.
Het enige wat ik goed vind is het werken met het poliermachiene en het kleien.
Comment
-
Als na een maand de doffe plekken terug komen zou ik eerder es de gebruikte producten of techniek aanpassen, en niet zo zeer de schuld veralgemenen naar alle producten.
Het is gewoon onmogelijk dat een 3in1 potje hetzelfde resultaat boekt als alle verschillende stappen/potjes apart. Als je gaat koken is een zelfgemaakte pasta waarbij je zelf saus samenstelt, je eigen type pasta kookt en zo toch heel wat beter dan zo'n all in one instant goedje uit de supermarkt...
Comment
-
Als je geen autoschampo meer hebt, dan gebruik je gewoon haarschampo, dit kan je zelfs altijd gebruiken !
Dit is een zeer zacht wasprodukt en je zal niets beschadigen, Dreft ? .... Amai mijne frak als je dat gebruikt op je wagen.
Het enige verschil van haarschampo is het feit dat er geen wax inzit, maar om gewoon de wagen te wassen is dit zeer goed, en je verwijderd er geen eerdere opgebrachte wax en dergelijke mee.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Rod Bekijk BerichtenAls je geen autoschampo meer hebt, dan gebruik je gewoon haarschampo, dit kan je zelfs altijd gebruiken !
Dit is een zeer zacht wasprodukt en je zal niets beschadigen, Dreft ? .... Amai mijne frak als je dat gebruikt op je wagen.
Het enige verschil van haarschampo is het feit dat er geen wax inzit, maar om gewoon de wagen te wassen is dit zeer goed, en je verwijderd er geen eerdere opgebrachte wax en dergelijke mee.
En voor zover ik weet zit in een goede shampoo ook geen wax
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenHier hoort ge toch echt vanalles hè
Wel vraag ik me af of shampoo niet té non-agressief is en wel vuil zou verwijderen
Comment
-
Lach er maar mee, dat zal komen omdat jullie dit nog niet geprobeerd hebben zeker.
En als je effe nadenkt zoals BWS hierboven .....
Is sterk genoeg om vuil te verwijderen en zacht genoeg om de lak te ontzien en de eerdere aangebrachten schoonheidsprodukten zoals wax e.d.
Probeer eens, je zal zien, maar dan ook hier terug posten wat het resultaat is hé
En je ongelijk kunnen toegeven.
We zijn hier toch om elkaar te helpen, awel .... haarschampoo voor de wagen, goedkoop en zeer doeltreffend.
Of moet het altijd veel geld kosten om een goed ( was-) produkt te hebben ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenAls na een maand de doffe plekken terug komen zou ik eerder es de gebruikte producten of techniek aanpassen, en niet zo zeer de schuld veralgemenen naar alle producten.
Het is gewoon onmogelijk dat een 3in1 potje hetzelfde resultaat boekt als alle verschillende stappen/potjes apart. Als je gaat koken is een zelfgemaakte pasta waarbij je zelf saus samenstelt, je eigen type pasta kookt en zo toch heel wat beter dan zo'n all in one instant goedje uit de supermarkt...
Techniek aanpassen? Het is gewoon een commerce niet meer of niet minder. Ik heb zelf de ervaring gedaan met tal van producten. Ik ben naar een erkende Maguiar dealer geweest om mijn wagen te laten tonen. Hij heeft mij dit allemaal aangesmeerd, wat nu in mijn ogen niet meer dan rommel bleek te zijn. Ik blijf er bij mijn wagens waren even mooi gedaan met een 3 in 1 van TurtleWax. Maar men verdient beter als men meer kan verkopen. Zelfs een gewoon emmertje van het merk Maguiars durven ze aan mensen aansmeren die 10x zo duur kost. (met dat laatste hebben ze mij gelukkig niet liggen gehad)
Comment
-
Meguiars is dan ook platte commerce. Ze hebben goeie producten maar andere zijn inderdaad niets speciaal. Bovendien is de prijs die ze in Belgie en Nederland hanteren schandalig omwille van de verdeler hier.
De prijzen die bvb in de UK aangerekend worden kunnen concurreren met Turtlewax en dan is Meg's zeker de betere!
Als jij beweert dat jet met een 3 in 1 van TW een evengoed resultaat krijgt als pakweg mezelf, TomT, CCC, Wax-it, Jochen,... met Blackfire of een ander merk dan ben ik er zeker van dat uw prioriteiten, eisen of oog voor detail niet zo hoog liggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenHeb hier ook een hele investering aan poliermachine, produkten van Maguiars gekocht omdat de verkoper zei "ge zult dat zien, met dat moet je dat doen en daarna dit aanbrengen en dat enz,.. en hij zal terug als nieuw zijn"
Na een maand lach je gewoon groen als je de doffe plekken terug ziet komen (ik heb het hier over mijne 328i)
OF ne prutser
OF ge gebruikt de foute producten
OF een combinatie van beide.
Ge moogt mij kar eens komen bezien. Die auto wordt regelmatig (lees, 3 keer per jaar) door zo ne "platte commerçant" onder handen genomen. Soms zit er al eens 6 maand tussen. Als ge doffe plekken vindt betaal ik u nen bak Duvel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenZo hebben ze altijd een uitleg op....
Techniek aanpassen? Het is gewoon een commerce niet meer of niet minder. Ik heb zelf de ervaring gedaan met tal van producten. Ik ben naar een erkende Maguiar dealer geweest om mijn wagen te laten tonen. Hij heeft mij dit allemaal aangesmeerd, wat nu in mijn ogen niet meer dan rommel bleek te zijn. Ik blijf er bij mijn wagens waren even mooi gedaan met een 3 in 1 van TurtleWax. Maar men verdient beter als men meer kan verkopen. Zelfs een gewoon emmertje van het merk Maguiars durven ze aan mensen aansmeren die 10x zo duur kost. (met dat laatste hebben ze mij gelukkig niet liggen gehad)
voor een deftige detail-beurt Met lichte correctie op een excenter ben je al gauw +12 uur bezig...
Het werkt effectief, alleen moet je alles in de juiste volgorde doen en er voldoende tijd voor nemen...
Dat is het verschil, mensen die er hun hart en ziel in leggen , en mensen die te lam zijn om +/- 2 uur over hun auto te wrijven, en het dan afdoen als platte commerce...
Mijn wagen is even oud als die van u...+/- 2 jaar...
De meeste mensen denken nog altijd dat em "juist nieuw" is... maar ja ik steek er dan ook mijn tijd in
Als allles vanzelf moest gaan, en het was allemaal zo simpel dat iedereen het kon... dan had Bert van Wax-it geen werk he
Comment
Comment