Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat kan ik hiermee beginnen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat kan ik hiermee beginnen?

Duidelijk:

Een zacht sponzen opzetstuk, en een geitenwollen... Machine is een Bosh Pex 15 AE, doekjes zijn van de mama, microfiber zeker...

Niet veel

Wat voor 'zachte spons' is dat? Van waar heb je die, merk, ... .
    Dat geitenwollen ding zou ik niet meteen gaan gebruiken en met die polish van Protection heb ik geen ervaring. Zal wel iets AIO achtig zijn. De machine zal wel ok zijn.
    De doeken kan je eens testen op een blanco cd. Als je er krassen me kan maken zou ik ze niet gebruiken.
    Ben je ook van plan om de auto eerst te kleien?
    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
      Niet veel

Wat voor 'zachte spons' is dat? Van waar heb je die, merk, ... .
      Dat geitenwollen ding zou ik niet meteen gaan gebruiken en met die polish van Protection heb ik geen ervaring. Zal wel iets AIO achtig zijn. De machine zal wel ok zijn.
      De doeken kan je eens testen op een blanco cd. Als je er krassen me kan maken zou ik ze niet gebruiken.
      Ben je ook van plan om de auto eerst te kleien?

Van den Brico Kleien heb ik al een keer gedaan, volledig de auto. Vorige week, na ongeveer een maand, nog eens met de klei over gegaan, maar er kwam geen vuil meer af, en ik voelde ook geen hardheden meer... Ik was de auto wel regelmatig, dus mss vandaar...
      Daarna heb ik dus eens geprobeerd met die geitenwol op een onzichtbare plek op de lak, de swirls kwamen er toch licht mee uit, dus heb ik heel de wagen eens gedaan.. Dat was wel met een andere dikkere polish van "W5" of zoiets.... Vandaag ben ik die spons gaan halen, en eens geprobeerd, wel met die andere polish van Protecton van op de foto, maar dat deed niet veel... Mss omdat dat Metallic polish is of gewoon slechte polish?

Comment

Zal aan de polish liggen hoor. Meestal zitten die dingen vol met fillers die de krasjes gewoon wat gaan opvullen. Kan je nergens aan 3M geraken bij jouw in de buurt? Of anders via een webwinkel als die van wax-it of Custom Car Cleaning ofzo iets aanschaffen.
        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
          Zal aan de polish liggen hoor. Meestal zitten die dingen vol met fillers die de krasjes gewoon wat gaan opvullen. Kan je nergens aan 3M geraken bij jouw in de buurt? Of anders via een webwinkel als die van wax-it of Custom Car Cleaning ofzo iets aanschaffen.

Zal eens rondkijken Thx!

Comment

Working...
          X