Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[HOW TO] - Wax-it - De wekelijkse wasbeurt

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Foamen doe ik op droge auto.
    Na het weken spoelen.
    Dan pas aan de slag met de mitt
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Wassen na het foamen zonder af te spuiten, das ni zo een goed idee! Het foamen dient net om het vuil los te maken en dient er eerst terug goed afgespoten te worden alvorens te wassen.

Ik spuit eerst goed af met hogedruk zodat het meeste vuil der al af is, dan foamen en terug afspuiten met hogedruk, meeste vuil is er nu al af en dan wassen en na het wassen spuit ik gewoon zonder hogedruk nog is af.

Comment

• Foam hecht beter op een droge wagen, dus zo doe ik het ook.

Verstuurd vanaf mijn FEVER met Tapatalk

Comment

• Idem, altijd op een droge.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Comment

• Zal het ook is proberen! Want de foam loopt er idd sneller af op een natte wagen.

Comment

• Wegens een tijdje in het buitenland en net terug : mogen we hier in Vlaanderen al weer autos wassen, of nog steeds verboden?
              “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
              Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                Wegens een tijdje in het buitenland en net terug : mogen we hier in Vlaanderen al weer autos wassen, of nog steeds verboden?
                Ik heb me daar eigenlijk weinig van aangetrokken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                  Ik heb me daar eigenlijk weinig van aangetrokken.

Ok maar hiermee weet ik nog steeds het antwoord niet
                  Trouwens als het niet meer mag staan de kranten er bol van, maar ik heb mij vandaag online rot gezocht, maar kan dus niet terugvinden of het verbod ondertussen opgeheven is
                  Last edited by order66; 12/08/2018, 21:46.
                  “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                  Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Zouden ze dat terug vermelden denk je?
                    Het heeft nu toch al veel geregend.

Heb mij dat ook niet aangetrokken.
                    Mijn regenput heb ik niet leeg gekregen dus zie het probleem niet.
                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Is nog altijd verboden ja, stond afgelopen vrijdag nog in de krant.
                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oeps, vandaag de Kever gewassen...

Comment

• Als ge al me u eigen regenwater ni meer moogt doen wat dage wilt... De enige reden da ik geen zou gebruiken is omdat we ver zonder zitten, maar voor de rest...

Comment

• Gisteren op de radio is het ook vermeld dat enkel leidingwater nog verboden is.
                            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                              Gisteren op de radio is het ook vermeld dat enkel leidingwater nog verboden is.
                              Dat is zeker niet overal toch?
                              stond in de krant gisteren nog dat er voorlopig nog geen versoepeling aan te komen zit, enkel antwerpen gingen ze deze week eens bekijken.
                              2013- Volvo V60 D3 R-Design
                              2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Edit.
                                Last edited by Br3cht; 30/06/2020, 18:58.

Comment

• Staat er een houdbaarheid op polishen producten, bv. op het auto finesse revitalise gamma? Ik heb deze nu +/- 6 jaar en zou ze opnieuw gaan gebruiken. Als ik de flesjes goed schud lijkt het alsof deze nog OK zijn, voor schudden zie je uiteraard dat de stoffen niet mooi gemengd zijn.

Comment

• aan rieken. Als het echt stinkt met een geur die heel de ruimte vult dan is het niet goed meer.
                                    www.peugeotforum.be

Comment

• Zijde ermee aant lachen? :p Geen enkele ruikt slecht (allee lekker is het niet meer zeker niet anders dan normaal). Er is wel 1 variant (de restore/oranje) dat zich niet meer mooi laat mengen, ik ga er vanuit dat deze niet meer bruikbaar is. Dat maakt me op zich minder uit want die zware stap doe ik toch maar zelden.

Comment

• neen ik lach daar niet mee. En die zich niet meer laat mengen, soms is een beetje water/olie bijvullen een optie (afhankelijk van wat de basis is van het product). En soms moet ge er ook echt een tijdje mee blijven schudden eer het zich terug mengt. Een keer of 5 op en neer is niet genoeg. Beetje zoals een spuitbus met lak, dat moet ge ook een bepaalde tijd schudden eer alles goed gemengd is.
                                        www.peugeotforum.be

Comment

• Bedankt! Als het OK ruikt en qua uitzicht OK is kan ik in feite weinig mis doen met de producten te gebruiken?

Comment

Working...
                                          X