Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[HOW TO] - Wax-it - De wekelijkse wasbeurt

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat is idd een rotary en geen excenter. Ik heb niet zo'n goede ervaring met zo'n goedkope toestellen. De specs zien er goed uit maar in de praktijd valt dat vaak tegen. Motor is te zwak op lage toeren, het minste druk wat je gaat uitoefenen vallen die stil. De duurdere machines houden ook constant hun snelheil, no mather what. Dat heb je bij deze dus niet en dat maakt het heel moeilijk om mee te werken en ontmoedigend.

you buy cheap, you buy twice

Veel liever een excenter dan.
    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
      Dat is idd een rotary en geen excenter. Ik heb niet zo'n goede ervaring met zo'n goedkope toestellen. De specs zien er goed uit maar in de praktijd valt dat vaak tegen. Motor is te zwak op lage toeren, het minste druk wat je gaat uitoefenen vallen die stil. De duurdere machines houden ook constant hun snelheil, no mather what. Dat heb je bij deze dus niet en dat maakt het heel moeilijk om mee te werken en ontmoedigend.

you buy cheap, you buy twice

Veel liever een excenter dan.
      ²²²²²²²²²²²²²²²²²

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
        ²²²²²²²²²²²²²²²²²
        Zou dat mogelijks toch betere correctie kunnen geven op onze 5 denk je?
        Aan de ene kant maak je minder kans om de lak te verhitten daar hij gewoon stilvalt, maar anderzijds zal je genoeg kracht kunnen geven om betere correctie te hebben dan met de dap 900 aangezien deze hierboven een rotary is?
        2009 BMW E91 320d
        2002 BMW E46 M3
        2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
        2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Vandaag es langs gegaan bij onze vrienden van Wax-it voor wat producten-info.
          Geen flauw idee met wie ik gesproken heb maar ik moet zeggen dat ik super en vriendelijk geholpen ben!
          Dan maar naar huis gegaan met een beginpakket voor de wekelijkse wasbeurt met de Blackfire shampoo & conditioner alsook Gloss it leather toestanden voor mijn zo goed als versleten stuur .

Thuis gekomen ben ik er dan ook direct in gevlogen met deze handleiding en ik moet zeggen dat het er tip top uitziet!(toch voor enkel een wasbeurt)
          Heb redelijk gesukkeld met het drogen aangezien ik nergens plaats had in de schaduw maar toch geen streken gemaakt . Ook de mini regendruppels die ik tussendoor heb moeten trotseren hebben geen effect gehad op het eindresultaat.
          Zal straks een edit maken met een fotootje.

Heb nu wel duidelijk gemerkt dat een 5stappen plan met kleien en polijsten zéér dringend moet gebeuren dus binnenkort de productjes flink uitbreiden zie.

Nog es bedankt aan Wax-it en ik vrees dat er weer iemand gebeten is door de detailing wereld!

Excuses voor de kwalileit.. Gsm

Last edited by Anguish; 07/06/2011, 17:07. Reden: foto's
          Audi A4 2.0 TDi S-Line

Comment

• Last edited by Anguish; 07/06/2011, 17:06.
            Audi A4 2.0 TDi S-Line

Comment

• foutje

Audi A4 2.0 TDi S-Line

Comment

• Leuk om horen dat je er zo snel bent in gevlogen.

PS: Ik heb je verder geholpen

Comment

• Dit is een wondermiddel!

'k Spuit het op mijn velgen en het vuil vliegt bij wijze van spreken weg.

Comment

• eenmaal ik mijn bmw e21 heb zou ik heb graag een onderhoud laten geven.
                    Maar oudenaarde ligt 80km van mijn deur =/

Als detailing-leek heb ik totaal geen idee welke producten ik allemaal nodig heb.
                    Ik weet wel al een beetje wat ik nodig heb voor de wekelijkse wasbeurt.
                    Is dit dan ook genoeg om hem eens grondig te kuisen of...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                      eenmaal ik mijn bmw e21 heb zou ik heb graag een onderhoud laten geven.
                      Maar oudenaarde ligt 80km van mijn deur =/

Als detailing-leek heb ik totaal geen idee welke producten ik allemaal nodig heb.
                      Ik weet wel al een beetje wat ik nodig heb voor de wekelijkse wasbeurt.
                      Is dit dan ook genoeg om hem eens grondig te kuisen of...

Wax-it heeft een webshop waar je alles kan bestellen
                      2012 E92 Bmw 335i DKG
                      1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
                        Dit is een wondermiddel!

'k Spuit het op mijn velgen en het vuil vliegt bij wijze van spreken weg.
                        t is dan ook superagressief spul.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          t is dan ook superagressief spul.
                          Kan je dat 'verkeerd' gebruiken?

Comment

Kan je dat 'verkeerd' gebruiken?
                            Heb je het verdunt gebruikt of puur?

Alleszins niet laten opdrogen en goed afspoelen achteraf, verder kan je daar niets mis mee doen nee.
                            Maar voor de wekelijkse wasbeurt zou ik het echt wel verdunnen
                            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Zo'n agressieve producten zou ik persoonlijk nooit gebruiken voor een wekelijkse wasbeurt.

Ik gebruik een sterk product wanneer ik die met een gewone shampoo niet meer proper krijg, en als je ze hebt proper gekregen kan je ze best waxen.
                              Daarna (als ze gewaxt zijn) was ik de wielen zelfs met gewoon water om de waxlaag zo lang mogelijk intact te houden

En zolang de wielen in de wax staan krijg je die perfect proper met gewoon water!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                                Heb je het verdunt gebruikt of puur?

Alleszins niet laten opdrogen en goed afspoelen achteraf, verder kan je daar niets mis mee doen nee.
                                Maar voor de wekelijkse wasbeurt zou ik het echt wel verdunnen
                                Puur.
                                Nu, was op velgen die al vrij hardnekkig vuil bevatten en het kan me niet erg veel schelen als er iets fout mee gebeurt, binnenkort toch nieuwe kopen.

Comment

• 't Was toch iets te straf precies.

Comment

• Velgen weg?
                                    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Slaan helemaal mat en wit uit...
                                      Volgens mij aluminium zonder blanke laag. 'k Ben vandaag dus 2u bezig geweest met ze op te polieren, ik verdun het product met 2/3 water, probeer nog eens en opnieuw hetzelfde.

Comment

Slaan helemaal mat en wit uit...
                                        Volgens mij aluminium zonder blanke laag. 'k Ben vandaag dus 2u bezig geweest met ze op te polieren, ik verdun het product met 2/3 water, probeer nog eens en opnieuw hetzelfde.
                                        Het staat nochtans op onze website als op de fles zelf (dacht ik) van niet op gepolierde velgen te gebruiken

Voor gepolierde velgen kan je beter blackfire nemen, of gloss-it als je iets krachtigs wil dat nog steeds veilig is voor gepolierde velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                          Het staat nochtans op onze website als op de fles zelf (dacht ik) van niet op gepolierde velgen te gebruiken

Voor gepolierde velgen kan je beter blackfire nemen, of gloss-it als je iets krachtigs wil dat nog steeds veilig is voor gepolierde velgen.
                                          I know, mijn fout.

Comment

Working...
                                          X