Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[HOW TO] - Wax-it - De wekelijkse wasbeurt

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
    We zijn ondertussen wel stappen aan het ondernemen om dat "probleem" op te lossen en een super service te kunnen bieden qua levering
    Super! Kan ik in het vervolg mijn aankopen bij jullie doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
      Super! Kan ik in het vervolg mijn aankopen bij jullie doen
      Uiteindelijk mag TNT geen reden zijn om niet te kopen. Ze hebben deftig geleverd enkel zonde dat ze zaterdag gemist hebben waardoor ik pas maandagavond mijn spullen had.
      Voor de rest niks als lof over de kwaliteit van de wasproducten, mijn auto heeft er zelf na 1 wasbeurt nooit zo uitgezien. Was zelf plezant auto wassen en had ik tot hier niet.
      Wel gedeelte interieur en wax nog testen maar zal voor dit weekend zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
        ...... en wax nog testen maar zal voor dit weekend zijn.
        Ik hoop dat ge binnen kunt staan , het wordt koud dit weekend.

...........en dat je voor het aanbrengen van de wax een kleibeurtje voorzien hebt ..........dan blijft je wax er veel langer opzitten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
          Uiteindelijk mag TNT geen reden zijn om niet te kopen. Ze hebben deftig geleverd enkel zonde dat ze zaterdag gemist hebben waardoor ik pas maandagavond mijn spullen had.
          Voor de rest niks als lof over de kwaliteit van de wasproducten, mijn auto heeft er zelf na 1 wasbeurt nooit zo uitgezien. Was zelf plezant auto wassen en had ik tot hier niet.
          Wel gedeelte interieur en wax nog testen maar zal voor dit weekend zijn.

niet enkel de levering houdt me tegen, hier moet je nog eens betalen voor je levering,
          bij carclean.nl niet boven een bestelling van 60 euro,
          ik zou enkele producten van wax-it willen bestellen maar omdat ik daarvoor nog extra zou moeten betalen voor de levering,
          kies ik voor alternatieven dan bij carclean.nl, en ik krijg nog eens extra's erbij

Comment

niet enkel de levering houdt me tegen, hier moet je nog eens betalen voor je levering,
            bij carclean.nl niet boven een bestelling van 60 euro,
            ik zou enkele producten van wax-it willen bestellen maar omdat ik daarvoor nog extra zou moeten betalen voor de levering,
            kies ik voor alternatieven dan bij carclean.nl, en ik krijg nog eens extra's erbij
            Wout_RS , wij bieden al jaar en dag gratis verzending aan. Sinds een 3-tal jaar is dit zelf vanaf €50 gratis !!!

Bovendien zal dit minimum bedrag nog herbekeken worden dit jaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
              Wout_RS , wij bieden al jaar en dag gratis verzending aan. Sinds een 3-tal jaar is dit zelf vanaf €50 gratis !!!

Bovendien zal dit minimum bedrag nog herbekeken worden dit jaar.
              ja? heb ik dan miskeken? had eens een bestelling klaargemaakt en dacht dat ik verzendingskosten moest betalen?
              bij deze zal ik dat vnv eens bekijken

nu kunnen jullie me een andere voorwas aanbieden zoals AF Citrus Power, ik wou me Valet Pro advanced neutral snow foam aanschaffen maar dit hebben jullie niet,

vind de AF citrus power nogal duur en is vlug op, welk alternatief kunnen jullie me aanbieden? wetende dat ik geen snow foam gun heb en niet over een hogedruk.

Zou dus via een pompsprayer het product vernevelen?
              Last edited by ; 10/01/2013, 13:38.

Comment

ja? heb ik dan miskeken? had eens een bestelling klaargemaakt en dacht dat ik verzendingskosten moest betalen?
                bij deze zal ik dat vnv eens bekijken

nu kunnen jullie me een andere voorwas aanbieden zoals AF Citrus Power, ik wou me Valet Pro advanced neutral snow foam aanschaffen maar dit hebben jullie niet,

vind de AF citrus power nogal duur en is vlug op, welk alternatief kunnen jullie me aanbieden? wetende dat ik geen snow foam gun heb en niet over een hogedruk.

Zou dus via een pompsprayer het product vernevelen?
                De citrus power is toch wat ik u zou aanraden in dat geval ! Dit is echt ERG efficiënt en wordt bij ons veel gebruikt.
                In de 5l bus vind ik de prijs echt wel goed meevallen

Als je eventueel over een foam gun combinatie kan beschikken in de avalanche (die op basis van de citrus power gemaakt is) nog veel kost efficiënter

Comment

bij carclean.nl niet boven een bestelling van 60 euro
                  Dat is ook niet helemaal juist. In NL is dat misschien zo maar voor verzending naar België zit je al een heel stuk
                  boven de 100€ voor het gratis verzenden is. Bovendien kan je er ook niet met betaalkaart betalen.
                  Geen onoverkomelijk probleem want via overschrijving kan wel. Maar is wel niet meer van deze tijd vind ik.
                  Bij carclean heb je wel veel meer keuze.

Nu, is dat clayen echt nodig? Ik vind het maar een gepruts en tijdrovend.
                  Maakt dat nu echt een wereld van verschil als je al goede shampoo, pads, droogdoeken en wax gebruikt?
                  Of is dat alleen voor de puristen voor wie een auto kuisen een hobby op zich is?
                  Last edited by ivob2; 10/01/2013, 21:30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ivob2 Bekijk Berichten
                    In NL is dat misschien zo maar voor verzending naar België zit je al een heel stuk
                    boven de 100€ voor het gratis verzenden is.
                    Geen onoverkomelijk probleem want via overschrijving kan wel.
                    Bij carclean heb je wel veel meer keuze.
                    Nu, is dat clayen echt nodig? Ik vind het maar een gepruts en tijdrovend.
                    Maakt dat nu echt een wereld van verschil als je al goede shampoo, pads, droogdoeken en wax gebruikt?
                    Of is dat alleen voor de puristen voor wie een auto kuisen een hobby op zich is?
                    @verzendkosten :Boven de 100€ zal idd wel kloppen , al kan ik uit ervaring zeggen dat hoe meer je besteld , hoe lager het verzendbedrag is....soms bestel ik iets extra van bvb 10€ om 2€ verzending "uit te sparen" en de waarde van een "extraatje" is meestal hoger dan de verzendkost

@overschrijving : Eens je klant bent bij carclean wachten ze niet meer om de produkten op te sturen (wederzijds vertrouwen )
                    Maw : besteld voor 16.00 uur (kan 1/2 uur schillen) de volgende dag je pakket reeds aan de deur of ten laatste 1 dag later.

@keuze : veelvoud aan keuze idd

@kleien : weer er maar zeker van dat kleien ertoe bijdraagt dat je auto mooier gaat blinken en dat je waxlaag er minstens 25% langer op blijft zitten. Bijkomend voordeel is dat wanneer je gaat polijsten dat je geen vastzittend vuil lostrekt ..want dan maak je nog meer krasjes ipv ze te verwijderen/verminderen.
                    Kleien van mijn GSIII duurt +- 1.5 uur.

Neem de proef op de som : was je auto , deel je koffer op in 2 delen en klei 1 zijde wel en de andere niet.....voel met een flinterdun diepvrieszakje (over je hand getrokken) aan je lak als alles droog is ......breng een wax op en voel nogmaals aan je lak na oppoetsen...... Met het blote oog ga je idd geen verschil zien , maar wil je langer geniet hebben van die wax dan is kleien een aanrader en je zal ook merken dat je auto makkelijker te wassen is als ie terug vuil is.

Mocht je in de buurt van Antwerpen-Deurne zijn , mag je gerust langskomen met je wagen en klei ik wel een deel voor je (gratis ) en dan kan je het verschil irl zien en voelen...

Comment

• Tijdsduur van verzenden maakt mij niet uit hoor.
                      Zal op een dag niet steken. Tis toch geen weer om te kuisen.
                      En mijn overschrijving staat op hun rekening voor alle bestelde producten voorradig zijn.
                      Online bestellen met een betaalkaart vind ik alleen veiliger omdat, als er iets misloopt, je verzekering van je betaalkaart
                      dan in werking treedt en je niet zelf achter je geld moet gaan aanhollen (wat bij een buitenlandse bestelling toch al niet te
                      doen is).
                      En gezien ik maar met een doordeweekse wagen rijd vind ik mijn bestelling al meer dan voldoende, dus clay kan nog even wachten
                      Zal eerst een uitproberen of mijn 'huidige' bestelling een zichtbaar en of werkbaar verschil maakt tov water Dreft, spons en zeemvel.
                      Zo niet kan ik het weer catalogeren onder "weer iets wijs laten maken"

Testkit:

Poorboys World - Spray and Wipe
                      Poorboys World - Microfiber Applicator
                      Dodo Juice - Mint Merkin - Microfibre Window Cloth
                      Dodo Juice - Born to be Mild shampoo
                      C.Pro C.Quartz - Merino Wool Mitt
                      Monello washandschoenen en droogdoeken:
                      • 3x Peluce Verde – 45x45cm (350gsm)
                      • 3x Peluce Bianco – 45x65cm (350gsm)
                      • 3x Piccolo Nero – 35x35cm (300gsm)
                      • 1x Senza Acqua Drying Towel - 70x80cm (600gsm)
                      • 1x Monello Wash Mitt (500gsm)
                      • 1x Monello Sponge (600gsm)

Auto Finesse - Crystal Glass Cleaner
                      Mothers Wax - FX SynWax paste
                      Last edited by ivob2; 11/01/2013, 13:46.

Comment

• Ik blijf die doek persoonlijk te groot vinden .....als ie valt sta je daar zonder doek

Met 2 kleinere kan je nog altijd de 2e nemen en die een paar keer (maximum) utwringen en verdergaan.....

Comment

• Als het over de Senza Acqua gaat dan kan ik wel zeggen dat het een prima doek is. Zo duur zijn ze niet dat je er geen 2 van kan voorzien (hangt natuurlijk af van je budget). Ik heb er altijd 2 voor handen

Comment

• Ik heb ook de senza acqua, idd prima doek, maar vind hem idd wel iets groot vooral als je dan bij de onderste delen van de wagen komt dan moet je er op letten dat het niet tegen de grond sleept!

Comment

• Waar kan ik producten van 3M vinden , heb momenteel de finesse it en vind deze zeer goed verwerk baar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door willytoyota Bekijk Berichten
                                Waar kan ik producten van 3M vinden , heb momenteel de finesse it en vind deze zeer goed verwerk baar
                                bij carproducts.be vind je de range van 3M.

deze nog gebruikt om te polieren en vind ik zeer gemakkelijk te verwerken

Comment

bij carproducts.be vind je de range van 3M.

deze nog gebruikt om te polieren en vind ik zeer gemakkelijk te verwerken
                                  Dank u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door willytoyota Bekijk Berichten
                                    Waar kan ik producten van 3M vinden , heb momenteel de finesse it en vind deze zeer goed verwerk baar
                                    Autovak Kontich....

Comment

• grandscenic man heb jij ervaring met 3m
                                      Ben in het weekend naar kontich geweest , nu van die 3m hadden ze alleen bussen van een liter , momenteel gebruik ik menerza busjes 250 ml kwa prijs komt dat zowat overeen als je ze alle twee per liter vergelijkt ,nu heb ik wel nog niet alle producten van 3m geprobeert .
                                      grts

Comment

• ik gebruik die al jaren en ja ik vind die zeer goed. Wel goed het product verwerken wat ge eigenlijk bijna alleen maar machinaal kunt doen.
                                        www.peugeotforum.be

Comment

• Zelf geen ervaring met 3M , maar ik weet ook van iemand dat deze produkten bij carrossiers gebruikt worden en dat ze goed resultaat halen........nadat ze de juiste volgorde gevolgd hebben én lang genoeg het produkt verwerken

Als je dit niet doet dan kan het zijn dat je na 2 weken en een paar wasbeurten terug krasjes ziet (of schuursporen na wetsanding) omdat dan pas de oliën uit de lak zijn verdwenen......

Om dit te controleren kan je IPA of eraser nemen of de spray van 3M want die zou de beste zijn om te "controleren"

Comment

Working...
                                          X