Nog een vraagje over de Tough coat, moet je deze laten curen of direct afnemen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[HOW TO] - Wax-it - De wekelijkse wasbeurt
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BenEN Bekijk BerichtenNog een vraagje over de Tough coat, moet je deze laten curen of direct afnemen?
Comment
-
Vandaag is aan de slag gegaan, nog enkele vragen/bemerkingen.
Na het Clayen heb ik de auto nog is gewassen omdat er een soort vettigheid achterbleef, te veel clay product gebruikt misschien ?
Het curen van de tough coat duurde ook vrij lang precies, misschien ook te veel product gebruik ? Maar met dit weer is het natuurlijk niet makkelijk om iets te laten "uitdrogen"
De hoeveelheid product inschatten vind ik niet makkelijk.
Hij is in ieder geval zéér zacht, nu mag de zon er is doorkomen om de glans te zien
Comment
-
normaal droogt dat mooi uit, ook zonder zon. Ik wax trouwens nooit in de zon, dan moet je echt heel snel zijn.
Wassen na het clayen is altijd goed, te weinig product mag ook niet dus heb je zoiezo restproduct dat je moeilijk kan afnemen.
Ikzelf loop de wagen na het clayen af met swissvax cleaner fluid, voor het aanbrengen van de wax/sealant.
2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
Wel iets raar voorgehad op jullie site. Ik vul m'n winkelwagentje, wil afrekenen, meld me aan, en plots is m'n huidige winkelwagen vervangen door allemaal de producten die ik vorige keer bij jullie heb besteld. Al een chance dat ik een lijstje had gemaakt dat ik gewoon alles opnieuw moest ingeven, maar zou wel irritant zijn moest die fout blijven voorkomen
Ook zou het handig zijn moest ge een "verwijder alles" knop hebben bij de winkelwagen, of ik moet erover gekeken hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenWel iets raar voorgehad op jullie site. Ik vul m'n winkelwagentje, wil afrekenen, meld me aan, en plots is m'n huidige winkelwagen vervangen door allemaal de producten die ik vorige keer bij jullie heb besteld. Al een chance dat ik een lijstje had gemaakt dat ik gewoon alles opnieuw moest ingeven, maar zou wel irritant zijn moest die fout blijven voorkomen
Ook zou het handig zijn moest ge een "verwijder alles" knop hebben bij de winkelwagen, of ik moet erover gekeken hebben
Echter, als je je winkelmandje begint te bouwen zonder eerst in te loggen weet hij dus niet wie je bent en vult hij dus een tijdelijk winkelmandje. Op het moment dat je inlogt gaat hij dus terug je "eigen" winkelmandje erbij halen.
De opmerking over de "wis alles" knop is wel terecht, we zijn dan ook vollop bezig met een nieuwe versie van de webshop klaar te stomen met een aantal nieuwe features. In principe moet die klaar zijn eind augustus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenTerechte opmerking, maar eigenlijk heeft het systeem gewerkt zoals het ontwikkeld is, nl dat je winkelmandje aan je account vasthangt. Zo kan je dus je winkelmandje vullen over verschillende dagen heen.
Echter, als je je winkelmandje begint te bouwen zonder eerst in te loggen weet hij dus niet wie je bent en vult hij dus een tijdelijk winkelmandje. Op het moment dat je inlogt gaat hij dus terug je "eigen" winkelmandje erbij halen.
De opmerking over de "wis alles" knop is wel terecht, we zijn dan ook vollop bezig met een nieuwe versie van de webshop klaar te stomen met een aantal nieuwe features. In principe moet die klaar zijn eind augustus.
Sebiet kom ik bij jullie langs voor m'n bestelling hé
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenVraagje, ik heb een bestelling geplaatst (120110232) op 11 juli, maar nog steeds niets van bevestiging gekregen dat het verzonden is of dat de betaling is aangekomen
11 dagen later en nog geen pakje :
- betaling is niet uitgevoerd ?
- ?????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk BerichtenAls het om een eerste bestelling gaat zou ik al beginnen panikeren , bij een zoveelste bestelling is mijn pakje de volgende dag al verzonden.............en aangekomen ook !
11 dagen later en nog geen pakje :
- betaling is niet uitgevoerd ?
- ?????
Morgen nog eens bellen om te controleren, panikeren gaan we nog net niet doen
Misschien iets dat juist uit stock was, en dat het daarmee op hold staat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bakkietje Bekijk BerichtenGisteren (feestdag) besteld/online betaald bij BB-Carcare...deze middag bPost trackingcode ontvangen, pakketje zal morgen bij me arriveren!
En zo gaat het daar steeds, nog nooit miserie gehad...Top service!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
-
Weet ik wel😉
'k Vind het alvast niet normaal...en staat het er normaal niet bij als een product niet voorradig is?
Misschien in verlof?
Wax-it reageert anders toch wel snel op mail/...
Zelf heb ik ook geen klagen over hun service hoor...vind ik ook top!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenJuist mail gekregen van jullie, heb het even gecheckt en ze heeft het naar de verkeerde rekening overgeschreven, ga jullie zo meteen een bewijsje doorsturen dat het nu correct is betaald
Wat je zelf doet doe je beter .....................maar is daarom niet altijd zo plezant.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenWat je zelf doet doe je beter .....................maar is daarom niet altijd zo plezant.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenJa 't is voor m'n baas, ga z'n vrouw eens doen. En heb dan de gegevens doorgestuurd naar degene die alles van facturatie regelt, en ze had dus een foutje gemaakt. Wagens...
Comment
-
Comment