Oorspronkelijk geplaatst door W3N
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[HOW TO] - Wax-it - De wekelijkse wasbeurt
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenIk denk dat je hier dan in het verkeerde subforum zit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk BerichtenIk was de mijne elke maand gewoon met koud water zonder iets bij. Is ruimschoots voldoende volgens mij. Het is tenslotte maar een gebruiksvoorwerp zoals een ijskast of wasmachine en die simoniseer ik ook ni elk jaar.
Droge komiek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk BerichtenWelke shampoo gebruik jij het liefst?
Maar ik ben nu een nieuwe aan het gebruiken uit mijn nieuwe productenreeks. Dit komt binnen enkele weken in de shop. Die vind ik nog beter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ErikF Bekijk BerichtenIn de folder van de Lidl staat er een set autoproducten. Wat is jullie mening?
I rest my case
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenBeelden zeggen soms meer dan woorden ... bij deze kijkt u even naar dat "sponsje"
I rest my case
Ik denk dat het erbij zat onder de noemer : spons om insecten te verwijderen. Het is net SCHUURPAPIER, no way dat ik daarmee ga schrobben op dode aangeplakte beesten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door insignia-boy Bekijk Berichtenheb jij ook emmers met zo'n vergiet onderaan de emmer ?
waar het vuil onderaan de emmer blijft zonder dat er terug vuil op je handschoen komt
Alhoewel ik idd toegeef dat het een goed systeem is werken wij op een andere manier.
Wij gebruiken doorzichtige emmers waarbij je kan zien hoe vui het water is in je spoelemmer.
Wordt het water te vuil dan ververs je de spoel emmer.
Ook is het zo dat het vuil zakt door zijn gewicht. Dus zolang je niet in de emmer gaat woelen of je washmitt tot helemaal tegen de bodem duwt heb je eigenlijk hetzelfde effect als een grid guard. (zo een rooster onderaan de emmer).
Opnieuw, wij zijn van mening dat de gridguard overbodig is met bovenstaande techniek met de doorzichte emmers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenOok is het zo dat het vuil zakt door zijn gewicht. Dus zolang je niet in de emmer gaat woelen of je washmitt tot helemaal tegen de bodem duwt heb je eigenlijk hetzelfde effect als een grid guard. (zo een rooster onderaan de emmer).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtengrit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenDan moet je drogen met een wafeldoek.
De Mazda kan ik ook laten drogen zonder druppelresten, de BMW moét ik afdrogen of het staat vol met van die vlekjes.
En die lak lijkt me thans perfect, de druppels rollen er vanaf, maar toch houd ik die vlekjes over.
wat kost zo'n waffeldoek? Zal er straks eens voor gaan kijken... wou toch al een busje quick detailer gaan kopen voor die vlekjes.
Comment
Comment