Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[HOW TO] - Wax-it - De wekelijkse wasbeurt
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenToevallig geen hulp voor mijn vraag?
Comment
-
-
-
ik probeer er ook tegen 14 uur te zijn, heel benieuwd.
Duitse uitleg of nederlands bij Nanolex?2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenIk ga binnen twee weken de auto in de wax (Collonite Concour) zetten, 3 tal lagen.
Nu was ik hem elke week met Gyeon Q2M bathe plus, nu heb ik van iemand horen zeggen dat die shampoo de hele wax laag te niet doet.
Wat is hier van waar?
Echter, wat het wel doet is zijn eigen laag aanbrengen bovenop je WAX. Dus dan ga je eigenlijk de look en feel van je wax idd teniet doen tot wanneer de bathe plus laag afgesleten is en je terug op je onderliggende waxlaag terecht komt.
Ik raad meestal aan bathe plus te gebruiken als je ofwel geen bescherming op de wagen hebt staan, of wanneer je ziet dat je beschermlaag is uitgewerkt en niet meteen de tijd of mogelijkheid hebt om deze te vernieuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenOK, dus best niet als wekelijkse shampoo te gebruiken.
Hoelang beschermt die Bathe plus eigenlijk?
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk BerichtenOp de site van Bmw zie ik volgende aanbieding: iemand ervaring hiermee ?
BMW Autoshampoo (1 L)
- ideaal voor de verwijdering van vuil op uw wagen
- spaart de waxlaag van de auto bij het wassen
€ 6,5
Bestel
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenOngeveer een 6 weken.
Bij deze mag je binnenkort van mij ook een bestelling verwachten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenLol, waarom zou ge dan nog een waxlaag leggen
Bij deze mag je binnenkort van mij ook een bestelling verwachten
Koopt dit van mij anders over
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenKoopt dit van mij anders over
Comment
Comment