Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
als jullie gebruik maken van een DAP (900), hebben jullie ook "last" van het trillen van het toestel? Ik moet zeggen dat ik toch wel wat druk moet uitoefenen dat het toestel niet vanzelf begint weg te lopen... :p Als ik sommige filmpjes op youtube zie, moet men amper moeite doen om het toestel vast te houden...
Je moet dat spel wel vast houden, ja.
Ik zet daar niet echt heel veel druk op, de schijf moet altijd blijven draaien. Je moet de machine het werk laten doen.
Hoe 'ruwer' de pad, hoe intensiever.
De machine mag niet stuiteren, want dan doe je iets verkeerd (te veel/weinig product)
Is inderdaad zo.
Heel traag beginnen, om je pasta te verspreiden, dan sneller (stand 5/6) om zwaardere defecten te corrigeren, en hoe fijner je gaat, des te trager je je DAP laat werken.
ik gebruik die ook en die gaat fantastisch hier. De wagen staat wel steeds erg goed beschermd.
Heb hem al eens gebruikt op een niet beschermde en geclayde wagen, en dat ging voor geen meter...
vorige week na de wasbeurt, carpro reload op de clio aangebracht. geeft een mooie diepe glans. deze morgen opnieuw gewassen ... amai, dat spul is serieus allergisch voor water. drogen ging ook gelijk een fluitje van een cent. tot nu toe altijd de quick detailer van gloss-it gebruikt na het wassen. ook altijd content van geweest (en ook wel iets makkelijker op te poetsen), maar blijf nu wel de reload gebruiken. weet wel, zijn twee verschillende producten, maar had nooit gedacht dat het zoveel verschil zou maken.
In de Action kun je ook microvezel doekjes kopen voor een prik en als hij vuil is doe ik niet ééns de moeite om ze te wassen . Pluizen doen ze ook niet.
Comment