Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[HOW TO] - Wax-it - De wekelijkse wasbeurt

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Pete 53 is zowat de fijnste vind ik.
    Eigenlijk vind ik alle producten van Chemical guys wel fijn in gebruik.

Comment

• als jullie gebruik maken van een DAP (900), hebben jullie ook "last" van het trillen van het toestel? Ik moet zeggen dat ik toch wel wat druk moet uitoefenen dat het toestel niet vanzelf begint weg te lopen... :p Als ik sommige filmpjes op youtube zie, moet men amper moeite doen om het toestel vast te houden...

Comment

• [HOW TO] - Wax-it - De wekelijkse wasbeurt

Je moet dat spel wel vast houden, ja.
        Ik zet daar niet echt heel veel druk op, de schijf moet altijd blijven draaien. Je moet de machine het werk laten doen.

Hoe 'ruwer' de pad, hoe intensiever.

De machine mag niet stuiteren, want dan doe je iets verkeerd (te veel/weinig product)
        Last edited by A160; 15/12/2015, 20:20.
        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Hangt ook af van de snelheid. Hoe sneller de stand, hoe vloeiender die aanvoelt.

Comment

• Is inderdaad zo.
            Heel traag beginnen, om je pasta te verspreiden, dan sneller (stand 5/6) om zwaardere defecten te corrigeren, en hoe fijner je gaat, des te trager je je DAP laat werken.

Comment

• Iemand dit ooit gezien? https://www.youtube.com/watch?v=qfEcgemCiyk

Een potje wax van bijna 10 000 EUR? Lijkt me er meer dan een beetje over
              BMW 420dA : >>>

Comment

• Swissvax of Zymöl hebben dat wel ergens in hun gamma.

Twee emmer-methode is precies niet aan hem besteed

Comment

• Nog mensen die last hebben van pluizen tijdens het gebruik van de microfiber madness dry me crazy?

Droogt goed, maar ben er niet meer zo tevreden over. Om mijn donkere wagen valt het namelijk goed op.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

• Nieuwe doek?
                    Die van AF had het ook. Kreeg het advies om die eerst eens te wassen, en daarmee was het pluizen opgelost

Comment

• Nope, geen nieuwe.
                      In het begin geen enkel probleem.

Comment

• In het begin had ik wel wat pluisjes met die, nu niet meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                          Nog mensen die last hebben van pluizen tijdens het gebruik van de microfiber madness dry me crazy?

Droogt goed, maar ben er niet meer zo tevreden over. Om mijn donkere wagen valt het namelijk goed op.

die dikke witte? Heb ik ook, en stroeft vind ik

Comment

• Inderdaad, die dikke witte.

Comment

• ik gebruik die ook en die gaat fantastisch hier. De wagen staat wel steeds erg goed beschermd.
                              Heb hem al eens gebruikt op een niet beschermde en geclayde wagen, en dat ging voor geen meter...
                              2013- Volvo V60 D3 R-Design
                              2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door heidfeld Bekijk Berichten
                                die dikke witte? Heb ik ook, en stroeft vind ik
                                Hier wordt hij ook om de paar maanden gedetailed , maar ben er niet content van, ik ben terug over gegaan naar de oranje van chemical guys

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door heidfeld Bekijk Berichten
                                  ... ben er niet content van, ik ben terug over gegaan naar de oranje van chemical guys
                                  Idem hier.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

• Wreed content van die van Autofinesse. Pakt zot veel water op. In de zomer doe ik er beide auto's mee, zonder één keer uit te wringen.

Comment

• vorige week na de wasbeurt, carpro reload op de clio aangebracht. geeft een mooie diepe glans. deze morgen opnieuw gewassen ... amai, dat spul is serieus allergisch voor water. drogen ging ook gelijk een fluitje van een cent. tot nu toe altijd de quick detailer van gloss-it gebruikt na het wassen. ook altijd content van geweest (en ook wel iets makkelijker op te poetsen), maar blijf nu wel de reload gebruiken. weet wel, zijn twee verschillende producten, maar had nooit gedacht dat het zoveel verschil zou maken.

Comment

• In de Action kun je ook microvezel doekjes kopen voor een prik en als hij vuil is doe ik niet ééns de moeite om ze te wassen . Pluizen doen ze ook niet.

Comment

• [HOW TO] - Wax-it - De wekelijkse wasbeurt

Veel volk aan de carwash deze morgen.
                                          Last edited by Gixxer; 28/12/2015, 15:15.
                                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                                          X