Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Eventueel 'investeren' in een speciaal wasmiddel zoals Nanolex Microfiber Wash of Micro-Restore Concentrate.
Ik heb 2 grote plastic bakken, in 1 zitten alle propere doeken, en als ik er eentje gebruik vliegt die in de 2de bak. Van zodra deze vol begint te geraken, doe ik een wasmachine met enkel MF doeken. Ik gebruik zelf de Micro-Restore Concentrate, komen er als nieuw uit!
Ik was mijn washandschoen en droogdoeken op 40°c met een beetje vloeibare dash. En als ik ze niet gebruikt heb om de hele auto te wassen maar alleen om bv de voorruit proper te maken dan spoel ik ze alleen uit, zonder iets van wasproduct.
Als je de kleur bekijkt van de foam wanneer die op de grond drupt, veel wit is daar toch niet meer aan...alle vuiligheid worden van een (regelmatig gewassen en goed beschermde gladde) wagen afgehaald zonder dat je erop moet vegen (wat krassen maakt).
Gisteren auto gewassen en dak, motorkap en kofferklep gekleid. Vandaag al de rest gekleid. Morgen velgen erafhalen en wielkasten + velgen behandelen. Vrijdag met de DAP in actie komen en zaterdag het interieur staat 'm weer klaar voor de winter.
Gisteren auto gewassen en dak, motorkap en kofferklep gekleid. Vandaag al de rest gekleid. Morgen velgen erafhalen en wielkasten + velgen behandelen. Vrijdag met de DAP in actie komen en zaterdag het interieur staat 'm weer klaar om gepikt te worden.
to-do list: volledig polieren en in de wax zetten
2 voorwielen afhalen en in wax zetten
ramen en rubbers behandelen
passagierskant stofzuigen en al het leder beschermen
klaar zal morgen maar wat vroeger opstaan, vandaag door de regen moeten stoppen.
Standtijd is bij mij niet zozo, plus mijn auto staat aan de rand van een bos dat in de zomer nogal veel van dat sap laat vliegen. Heb de indruk dat ik er met de dodo juice minder last van had incl. vliegjes, deze gaan bij de soft moeilijker af als met de dodo.
Comment