Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[HOW TO] - Wax-it - De wekelijkse wasbeurt

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• velgborstel ?

Achja, ik was de auto van boven naar beneden, en met de velgen en achterkant als laatste..

Comment

• Zonet voor de eerste keer mijn nieuwe wagen gewassen, en direct met deze methode.
      verbluffend resultaat! Ik zal in de toekomst zeker nog extra producten bestellen bij Wax-it
      2013- Volvo V60 D3 R-Design
      2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
        Zonet voor de eerste keer mijn nieuwe wagen gewassen, en direct met deze methode.
        verbluffend resultaat! Ik zal in de toekomst zeker nog extra producten bestellen bij Wax-it
        Dat is het soort posts dat ik graag lees!
        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
          Dat is het soort posts dat ik graag lees!
          Wax-it ook

Comment

• nog wat gerief besteld
            -Blackfire Ultimate LSP Applicator Pad
            -JEFFS Werkstatt Prime Strong
            -Poorboy's Natty's Paste Wax Blue
            -Poorboy's Wheel Sealant

Hoe vaak raden jullie mij aan de velgen met wheel sealant en prime strong te behandelen? voor de wekelijkse wasbeurt volstaat het zoals hier beschreven staat? of zijn er nog producten die je best wekelijks kan doen?

De wax zou ik begin maart ergens aanbrengen, als de winterprik voorbij is, dan kan deze wel verder zonder nieuwe waxlaag voor een maand of6? of beter vaker?

Comment

• Ik zie meer en meer van die kleine zwarte vlekjes op de lak komen. Teer veronderstel ik, want je krijgt ze er niet af met een gewone wabeurt (niet oplosbaar met water), en als je ze er probeert af te halen wrijf je ze gewoon open...

Met wat krijg je die ondingen weg? (liefst geen clay-toestanden ed...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                Ik zie meer en meer van die kleine zwarte vlekjes op de lak komen. Teer veronderstel ik, want je krijgt ze er niet af met een gewone wabeurt (niet oplosbaar met water), en als je ze er probeert af te halen wrijf je ze gewoon open...

Met wat krijg je die ondingen weg? (liefst geen clay-toestanden ed...)
                Je hebt het zelf gezegd.
                Ofwel clayen, ofwel met tar-remover. Te verkrijgen bij de betere detailer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                  Je hebt het zelf gezegd.
                  Ofwel clayen, ofwel met tar-remover. Te verkrijgen bij de betere detailer.
                  Had ik het niet gedacht...., enfin aan dat clay-gedoe begin ik niet... geen tijd en nog veel minder goesting...

Zal ff op zoek gaan naar zo'n 'tar-remover'

Thx

Comment

• Ik geloof dat het uitverkoop was bij Wax-it .... heel wat spullen "out of stock".
                    Zal maar wachten dan om een bestellingske te plaatsen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ericKatja Bekijk Berichten
                      Ik geloof dat het uitverkoop was bij Wax-it .... heel wat spullen "out of stock".
                      Zal maar wachten dan om een bestellingske te plaatsen
                      ik wacht zelf op de levering van bij WaxIt .. precies redelijk druk

Comment

• Wax-it is bezig met een volledige make over, zowel online als offline en is daarom nog al druk bezet. Maar ik kan jullie garanderen dat dit tegen de lente dubbel en dik wordt goed gemaakt!

Comment

Had ik het niet gedacht...., enfin aan dat clay-gedoe begin ik niet... geen tijd en nog veel minder goesting...

Zal ff op zoek gaan naar zo'n 'tar-remover'

Thx
                          Laat dat beetje teer gewoon zitten man ,da's nog minder werk

Qua tijd zal er niet veel verschil zijn tussen clayen of alle teerspikkels met de tar-remover te lijf gaan !
                          Bijkomend voordeel van de clay is dat de lak heel zuiver en glad word waardoor de wax beter kan hechten en langer zijn beschermende werking houd !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geert dr Bekijk Berichten
                            Laat dat beetje teer gewoon zitten man ,da's nog minder werk

Qua tijd zal er niet veel verschil zijn tussen clayen of alle teerspikkels met de tar-remover te lijf gaan !
                            Bijkomend voordeel van de clay is dat de lak heel zuiver en glad word waardoor de wax beter kan hechten en langer zijn beschermende werking houd !
                            Wat is die clay dan eigenlijk precies? Want die teer is echt smerig gedoe, wrijft die clay dat dan niet open?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wabe Bekijk Berichten
                              ik wacht zelf op de levering van bij WaxIt .. precies redelijk druk
                              hier ook, betaald van vrijdagmorgen. Blijkbaar nog steeds de betaling niet ontvangen?
                              buiten het BE gevolgd door een nr moest er toch niks vermeld worden bij mededeling(bankoverschrijving)?
                              Vorige keer had ik daar voor zekerheid men naam nog achtergezet maar leek me niet nodig aangezien dat nergens vermeld staat.

Comment

Wat is die clay dan eigenlijk precies? Want die teer is echt smerig gedoe, wrijft die clay dat dan niet open?
                                Met clayen neem je alle vervuiling die op de lak ligt weg, de teer word dus opgenomen door de clay !

Een paar linkjes naar clay ! Veel leesplezier !

Het Autodetailing.nl-forum is per 8 april 2016 gestopt en al het verkeer is doorgestuurd naar het forum van Carclean.com. Daarom land je nu op deze tussenpagina. Had je een account op het Autodetailing.nl forum en nog geen account op het Carclean.com forum en wil je hier deelnemen? Dan moet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geert dr Bekijk Berichten
                                  Met clayen neem je alle vervuiling die op de lak ligt weg, de teer word dus opgenomen door de clay !

Een paar linkjes naar clay ! Veel leesplezier !

http://autodetailing.nl/forum/showthread.php?t=888
                                  Boeiende links!! Bedankt!

Comment

• Weet er iemand waar je deze producten kan aankopen?

Heb al verschillende berichten gestuurd naar de poster ervan zonder antwoord.
                                    Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
                                    2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
                                    2014 Golf 7 R ---> Verkocht
                                    2008 BMW E91 335i --> Verkocht
                                    2015 Golf 7 GTD

Comment

• Welke producten? Clay?
                                      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Die poorboy producten en de sheepskin.
                                        Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
                                        2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
                                        2014 Golf 7 R ---> Verkocht
                                        2008 BMW E91 335i --> Verkocht
                                        2015 Golf 7 GTD

Comment

• Forumlid Wax-it is verdeler van Poorboys in België. In de UK zijn ook webshops die het verkopen.
                                          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Working...
                                          X