Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zonet voor de eerste keer mijn nieuwe wagen gewassen, en direct met deze methode.
verbluffend resultaat! Ik zal in de toekomst zeker nog extra producten bestellen bij Wax-it
Zonet voor de eerste keer mijn nieuwe wagen gewassen, en direct met deze methode.
verbluffend resultaat! Ik zal in de toekomst zeker nog extra producten bestellen bij Wax-it
Hoe vaak raden jullie mij aan de velgen met wheel sealant en prime strong te behandelen? voor de wekelijkse wasbeurt volstaat het zoals hier beschreven staat? of zijn er nog producten die je best wekelijks kan doen?
De wax zou ik begin maart ergens aanbrengen, als de winterprik voorbij is, dan kan deze wel verder zonder nieuwe waxlaag voor een maand of6? of beter vaker?
Ik zie meer en meer van die kleine zwarte vlekjes op de lak komen. Teer veronderstel ik, want je krijgt ze er niet af met een gewone wabeurt (niet oplosbaar met water), en als je ze er probeert af te halen wrijf je ze gewoon open...
Met wat krijg je die ondingen weg? (liefst geen clay-toestanden ed...)
Ik zie meer en meer van die kleine zwarte vlekjes op de lak komen. Teer veronderstel ik, want je krijgt ze er niet af met een gewone wabeurt (niet oplosbaar met water), en als je ze er probeert af te halen wrijf je ze gewoon open...
Met wat krijg je die ondingen weg? (liefst geen clay-toestanden ed...)
Je hebt het zelf gezegd.
Ofwel clayen, ofwel met tar-remover. Te verkrijgen bij de betere detailer.
Wax-it is bezig met een volledige make over, zowel online als offline en is daarom nog al druk bezet. Maar ik kan jullie garanderen dat dit tegen de lente dubbel en dik wordt goed gemaakt!
Had ik het niet gedacht...., enfin aan dat clay-gedoe begin ik niet... geen tijd en nog veel minder goesting...
Zal ff op zoek gaan naar zo'n 'tar-remover'
Thx
Laat dat beetje teer gewoon zitten man ,da's nog minder werk
Qua tijd zal er niet veel verschil zijn tussen clayen of alle teerspikkels met de tar-remover te lijf gaan !
Bijkomend voordeel van de clay is dat de lak heel zuiver en glad word waardoor de wax beter kan hechten en langer zijn beschermende werking houd !
Laat dat beetje teer gewoon zitten man ,da's nog minder werk
Qua tijd zal er niet veel verschil zijn tussen clayen of alle teerspikkels met de tar-remover te lijf gaan !
Bijkomend voordeel van de clay is dat de lak heel zuiver en glad word waardoor de wax beter kan hechten en langer zijn beschermende werking houd !
Wat is die clay dan eigenlijk precies? Want die teer is echt smerig gedoe, wrijft die clay dat dan niet open?
ik wacht zelf op de levering van bij WaxIt .. precies redelijk druk
hier ook, betaald van vrijdagmorgen. Blijkbaar nog steeds de betaling niet ontvangen?
buiten het BE gevolgd door een nr moest er toch niks vermeld worden bij mededeling(bankoverschrijving)?
Vorige keer had ik daar voor zekerheid men naam nog achtergezet maar leek me niet nodig aangezien dat nergens vermeld staat.
Het Autodetailing.nl-forum is per 8 april 2016 gestopt en al het verkeer is doorgestuurd naar het forum van Carclean.com. Daarom land je nu op deze tussenpagina.
Had je een account op het Autodetailing.nl forum en nog geen account op het Carclean.com forum en wil je hier deelnemen? Dan moet...
Comment