Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[HOW TO] - Wax-it - De wekelijkse wasbeurt

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
    Ik denk dat je hier dan in het verkeerde subforum zit.
    Hmm, zou hij?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
      Ik denk dat je hier dan in het verkeerde subforum zit.
      Schrap dat "sub" maar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
        Ik was de mijne elke maand gewoon met koud water zonder iets bij. Is ruimschoots voldoende volgens mij. Het is tenslotte maar een gebruiksvoorwerp zoals een ijskast of wasmachine en die simoniseer ik ook ni elk jaar.

Droge komiek

Comment

Welke shampoo gebruik jij het liefst?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
            Welke shampoo gebruik jij het liefst?
            Persoonlijk ben ik een blackfire Fan

Maar ik ben nu een nieuwe aan het gebruiken uit mijn nieuwe productenreeks. Dit komt binnen enkele weken in de shop. Die vind ik nog beter

Comment

In de folder van de Lidl staat er een set autoproducten. Wat is jullie mening?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ErikF Bekijk Berichten
                In de folder van de Lidl staat er een set autoproducten. Wat is jullie mening?
                Beelden zeggen soms meer dan woorden ... bij deze kijkt u even naar dat "sponsje"

I rest my case

Comment

Ze zullen wel gelijk hebben, met zo'n sponske en wa product zulde het vuil wegkrijgen. Maar de gevolgen zullen ze natuurlijk niet op de verpakking zetten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                    Beelden zeggen soms meer dan woorden ... bij deze kijkt u even naar dat "sponsje"

I rest my case

Ai ai ai ik heb hetzelfde sponske zat in zo'n kit samen met wat micro-fiber doeken...
                    Ik denk dat het erbij zat onder de noemer : spons om insecten te verwijderen. Het is net SCHUURPAPIER, no way dat ik daarmee ga schrobben op dode aangeplakte beesten

Comment

heb jij ook emmers met zo'n vergiet onderaan de emmer ?

waar het vuil onderaan de emmer blijft zonder dat er terug vuil op je handschoen komt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door insignia-boy Bekijk Berichten
                        heb jij ook emmers met zo'n vergiet onderaan de emmer ?

waar het vuil onderaan de emmer blijft zonder dat er terug vuil op je handschoen komt
                        Nee

Alhoewel ik idd toegeef dat het een goed systeem is werken wij op een andere manier.

Wij gebruiken doorzichtige emmers waarbij je kan zien hoe vui het water is in je spoelemmer.
                        Wordt het water te vuil dan ververs je de spoel emmer.

Ook is het zo dat het vuil zakt door zijn gewicht. Dus zolang je niet in de emmer gaat woelen of je washmitt tot helemaal tegen de bodem duwt heb je eigenlijk hetzelfde effect als een grid guard. (zo een rooster onderaan de emmer).

Opnieuw, wij zijn van mening dat de gridguard overbodig is met bovenstaande techniek met de doorzichte emmers.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                          Ook is het zo dat het vuil zakt door zijn gewicht. Dus zolang je niet in de emmer gaat woelen of je washmitt tot helemaal tegen de bodem duwt heb je eigenlijk hetzelfde effect als een grid guard. (zo een rooster onderaan de emmer).
                          grit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                            grit
                            Een grit guard is een grid (zeefrooster)

Comment

Idd, de termen worden nogal eens door elkaar gebruikt van merk tot merk

Comment

Ik gebruik een speciale velgenborstel, maar dit weekend zag ik in het zonlicht precies toch wat kleine krasjes op de velgen.

Welke borstel is stevig genoeg om te ... euh... borstelen en toch zacht genoeg om geen krasjes achter te laten?

Comment

EZ detail brush

Comment

Na een zoektocht bij verschillende Blokker's, eindelijk eentje gevonden waar men doorzichtige emmers verkocht.
                                    Vorige zondag deze al meteen getest en het verschil tussen zeepwater en spoelwater was duidelijk merkbaar.

Comment

Ik heb m'n auto nu al een aantal keer gewassen zoals je hier in het topic beschrijft, elke keer overvloedig afgespoeld en zelf laten drogen... maar er blijven dan van die kleine vlekjes achter van opgedroogde druppels. Hoe vermijd je dat, of wat doe ik verkeerd?

Comment

Dan moet je drogen met een wafeldoek.

De Mazda kan ik ook laten drogen zonder druppelresten, de BMW moét ik afdrogen of het staat vol met van die vlekjes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                          Dan moet je drogen met een wafeldoek.

De Mazda kan ik ook laten drogen zonder druppelresten, de BMW moét ik afdrogen of het staat vol met van die vlekjes.
                                          irritantheid

En die lak lijkt me thans perfect, de druppels rollen er vanaf, maar toch houd ik die vlekjes over.

wat kost zo'n waffeldoek? Zal er straks eens voor gaan kijken... wou toch al een busje quick detailer gaan kopen voor die vlekjes.

Comment

Working...
                                          X