Forumlid Wax-it heb ik meermaals gecontacteerd, maar krijg ik geen reactie.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[HOW TO] - Wax-it - De wekelijkse wasbeurt
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
2014 Golf 7 R ---> Verkocht
2008 BMW E91 335i --> Verkocht
2015 Golf 7 GTD
-
Die is druk bezig met zijn winkel te herorganiseren heb ik de indruk.
Je kan hier eens kijken, beide goede ervaringen mee:
2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
2014 Golf 7 R ---> Verkocht
2008 BMW E91 335i --> Verkocht
2015 Golf 7 GTD
Comment
-
hopelijk komt wax-it shop snel terug helemaal in orde, wacht al 10 dagen op betaal-bevestiging van men order.
maar dat komt er wel door zeker2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door adzoera Bekijk BerichtenHeb ook al een tijdje een bestelling staan. Ma der zit geen haast achter. zeker nu er weer met sneeuw gesmeten gaat worden2013- Volvo V60 D3 R-Design
Comment
-
Ik was de mijne nu al 5weken elke week met de 2EM methode en per paneel spoel ik de handschoen uit en afdrogen doe ik met detailler en waffel weafle doek.
Toch merk ik op de koffer al een hele boel swirls op in grote ronde cirkels, hebben ze me bij de garage nu toch al liggen gehad...(is eerste keer dat ik er het licht opzette, dus kan wel van voor levering al zijn)
2013- Volvo V60 D3 R-Design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichtenhopelijk komt wax-it shop snel terug helemaal in orde, wacht al 10 dagen op betaal-bevestiging van men order.
maar dat komt er wel door zeker
Comment
-
Even kort:
We zijn dus ENORM (getuige mijn afwezigheid op oa. het forum :p) druk bezig met de verbouwingen van onze nieuwe pand. We willen het klaar hebben tegen dat de lente goed en wel zijn intrede doet om zo meteen met een big bang van start te gaan.
Het nadeel aan bovenstaande is echter dat we nu gewoon in een vreselijk moeilijke situatie zitten. Ik moet constant de werken opvolgen en alles gaat in een sneltempo. Nu nog net een tegenslag gehad met de loodgieter wat de hele planning in de war brengt.
Ook qua levering en beantwoorden van mails is het behelpen voor het moment daar alles bij wijze van spreken op de berg staat om plaats te maken voor de werken.
Ik hoop dat iedereen onze situatie kan begrijpen, en ik denk dat iedereen tijdens onze opening wel zal merken dat ze er zelf ook de vruchten van zullen plukken.
Bovendien gaan we samen met de opening van de nieuwe vestiging ook een hele nieuwe website en webshop lanceren met alle nodige extra's
Ik zou dus willen vragen even geduld te hebben, we zijn onze klanten zeker niet vergeten en we proberen iedereen zo snel mogelijk te helpen in de mate van het mogelijke !
Als je er vragen of opmerkingen zijn stuur me gerust een mailtje op het gekende adres
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenGebruik je voldoende water? Hier thuis heb ik 2x de auto niet zelf gewassen en alhoewel de 2EM gebruikt is die 2keer kan ik wel janken als ik nu naar de auto kijk! Er is wel veel te weinig water gebruikt geweest.
En na elk paneel spoel ik de handschoen uit.
vroeger waste ik men auto met 1emmer water van 10L die nog bijna vol was na het wassen.
Nu gebruik ik gerust een gieter of 7-8 en 2 emmers water
@ Wax-it : geen probleem, ik ben benieuwd naar het resultaat van je harde werk. Heb nog enkele spulletjes dat ik wil bestellen maar dan wacht ik maar beter tot als alles op zen plooi is2013- Volvo V60 D3 R-Design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spid3Y Bekijk BerichtenVerleden week een bestelling gedaan bij Bert (wax-it),laat de TNT dude maar komen
mijn bestelling dateerd reeds van 27-01-2010 en nog steeds niet binnen.
wax-it is zijn winkel aan het verhuizen en is erg druk, dus alles gaat nogal traagjes nu.
al vraag ik me wel af of iedereen zolang moet wachten of ik gewoon pech heb2013- Volvo V60 D3 R-Design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichtenzal je wellicht nog een poos op kunnen wachten
mijn bestelling dateerd reeds van 27-01-2010 en nog steeds niet binnen.
wax-it is zijn winkel aan het verhuizen en is erg druk, dus alles gaat nogal traagjes nu.
al vraag ik me wel af of iedereen zolang moet wachten of ik gewoon pech heb
Stuur eens even mailtje met je bestelnummer ???
Dat het een goeie week kan duren, kan zijn maar een kleine 2 maand ! Fak !
Comment
Comment