Oorspronkelijk geplaatst door Papillon
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[HOW TO] - Wax-it - De wekelijkse wasbeurt
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenEuh, dat is wel niet normaal !!!!
Stuur eens even mailtje met je bestelnummer ???
Dat het een goeie week kan duren, kan zijn maar een kleine 2 maand ! Fak !
Zit met nog enkele dingen die ik wil bestellen maar steeds maar uitgesteld aangezien wou wachten tot alles in orde was2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichtenmailtje verzonden, had dit hier al meermaals gemeld, dacht wel aan de reacties hier te lezen dat het 'ff' kon duren.
Zit met nog enkele dingen die ik wil bestellen maar steeds maar uitgesteld aangezien wou wachten tot alles in orde was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenBij deze is de fout gelocaliseerd bij TNT en wordt dat dus asap in orde gebracht
Bedankt
Ondertussen is de betaling voor een vrij grote bestelling ook gebeurd. Nu kan ik wel ff verder2013- Volvo V60 D3 R-Design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenBert...
Mijn velgen hebben veel moeten werken deze winter en ze hebben nogal zo'n gelige aanslag...
Heb ze een maandje geleden als eens afgenomen om ze te clayen en een nieuwe waxlaag te geven, maar aan de binnenkant van de velg krijg ik met mijn soft dodo clay zelfs die aanslag niet weg...
Tips?
Buitenkant is 95% proper te krijgen met dezelfde clay, een paar puntjes zou ik kunnen blijven wrijven, maar das voor de volgende keer. Aangezien de winter nu bijna voorbij is...
Welke stuff raad je me aan? Bestaat er eeen serieuze cleaner voor de velgen om ze één keer mee proper te zetten, waarna ik ze dan weer in 2 laagjes wax zet?
Greetz
Persoonlijk gebruik ik voor velgen aan de binnenzijde helemaal proper te krijgen steeds Jeffs Prime Strong. Genoeg inwerken met de witte kant van een ultimate pad en ik krijg ze steeds helemaal goed.
Als het vooral gele aanslag is dan moet kleien toch wel werken. Misschien is de soft clay niet krachtig genoeg en moet je naar een medium of strong clay grijpen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenIk vrees dat ik een straffere clay ga moeten hebben...
Is er geen risico om op de velgen te werken met dergelijk clay? Ga ik dan geen krassen krijgen of marring?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenDus wat moet ik bestellen???
PS: Kom anders gewoon eens langs als je in de buurt bent
Comment
-
zijn ze weer aan het knoeien bij TNT Bert?
nog niks gekregen.2013- Volvo V60 D3 R-Design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtengisteren "zelf" mijn auto'ke gewassen: ongelooflijk hoe snel die droog was!!!!!
'k ga het nog plezant vinden
ps: wel langer over mijn fietske gedaan; doe'k nog altijd liever
Net zoals wanneer ie vuil is na een ragbeurt
Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichtenzijn ze weer aan het knoeien bij TNT Bert?
nog niks gekregen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenHet correcte materiaal maakt zoveel uit hé en t geeft toch een vorm van voldoening, je kar zien blinken na een wasbeurt.
Net zoals wanneer ie vuil is na een ragbeurt
Gisteren zijn er nog wat pakjes verzonden, ik veronderstel dat t jouwe er bij was!
alhoewel bert me liet weten dat hij het vorige week donderdag reeds ging verzenden, maar ik wacht dan nog wel wat af.
bedankt2013- Volvo V60 D3 R-Design
Comment
-
Kenotek
@ Waxit.be: bedankt voor de uitgebreide handleiding! Die 2EM was eerlijk gezegd een 'openbaring'
Een klein vraagje i.v.m. die Quick Detailer. Bij de lokale autowinkel hadden ze enkel Kenotek Pro. Is dit bij jullie gekend en evenwaardig aan jullie Quick Detailer?
Hierbij even de uitleg van op de fles: Verfraait het koetswerk en geeft een diepe glans. Verwijdert vingerafdrukken en stof. De spray polish innevelen en droogwrijven met microvezeldoek. Geschikt voor alle voertuigvlakken. Anti-Statisch.
Alvast bedankt.
Comment
-
Should be fine, test het eens en schrijf een review
Gisteren wat rond aan het touren en zag een man zijn auto wassen. Ik dacht dat het een A4 was, een zwarte. 1 emmer, in de volle zon, op een droge vuile auto. Het resultaat moet prachtig geweest zijn2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenShould be fine, test het eens en schrijf een review
Gisteren wat rond aan het touren en zag een man zijn auto wassen. Ik dacht dat het een A4 was, een zwarte. 1 emmer, in de volle zon, op een droge vuile auto. Het resultaat moet prachtig geweest zijn
Comment
-
-
de vorige hogedrukreiniger heeft zijn beste dagen gehad en ik wil een andere aanschaffen.
hij zou gebruikt worden om de wagen en de tuinmeubelen mee te kuisen.
zou dan ook ineens een autobrite foam kit kopen.
moet ik bij de aankoop van en drukreiniger ergens op letten? (voor de combinatie met de foam kit)
min of max debiet
min of max druk
...
alvast bedankt
Comment
-
Enkel opletten dat je geen Karcher koopt.
Voor de rest is het debiet belangrijker dan de druk.
Ik zou eens naar Nilfisk kijken ofzo2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenEnkel opletten dat je geen Karcher koopt.
Voor de rest is het debiet belangrijker dan de druk.
Ik zou eens naar Nilfisk kijken ofzo
en kwestie van debiet? wat is het minimum dat ik moet hebben?
Comment
Comment