Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[HOW TO] - Wax-it - De wekelijkse wasbeurt

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Omdat Karchers echt belachelijk vaak stuk gaan. De meeste houden het geen 1 jaar uit...

Qua debiet zou je toch +400l/h moeten zitten.
    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Supertevreden van onze kranzle hier !

Debiet van 780l/h ... maar een particulier kan het waarschijnlijk met iets minder doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
        Should be fine, test het eens en schrijf een review
        Die Kenotek Pro werkt ook perfect, geen strepen meer te zien achteraf! Zoals ik hier kon lezen op het forum, ruikt het ook even lekker zoals die van Wax-it.

Het enigste wat ik nog niet heb, is dat ik de auto in één kaar kan drogen. Gebruik weliswaar nog geen wafeldoek, maar gewone microvezel.
        Heb trouwens nu nog maar gezien dat ik alles kan bestellen op de site van Wax-it, 'k zal wel nog eens zo'n setje kopen...

Comment

• Bert,

een vraagje;

die wafeldoek mag die in de wasmachine gewassen worden? na een aantal keren te gebruiken begint deze toch wat vuil te worden

de washmitt uiteraard niet veronderstel ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen_ Bekijk Berichten
            Bert,

een vraagje;

die wafeldoek mag die in de wasmachine gewassen worden? na een aantal keren te gebruiken begint deze toch wat vuil te worden

de washmitt uiteraard niet veronderstel ik
            Wafeldoek mag in de machine, maar max 40° en GEEN wasverzachter.

Microfiber washmitt mag in de machine, lamswollen niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
              Wafeldoek mag in de machine, maar max 40° en GEEN wasverzachter.

Microfiber washmitt mag in de machine, lamswollen niet
              Zijde weer daar met uwe zever ja?

Ik zal eens ne foto posten van mijne washmitt die al meer dan 3 jaar in de wasmachine gaat, samen met alle andere bazaar die ik gebruik om mijn auto te wassen/drogen. Allemaal 40 graden, geen wasverzachter en een scheut azijn erbij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                Zijde weer daar met uwe zever ja?

Ik zal eens ne foto posten van mijne washmitt die al meer dan 3 jaar in de wasmachine gaat, samen met alle andere bazaar die ik gebruik om mijn auto te wassen/drogen. Allemaal 40 graden, geen wasverzachter en een scheut azijn erbij.
                Opnieuw, gij zijt de uitzondering op alles

Comment

• Is ook de enige manier om da ding proper te krijgen als dat vol vliegen plakt enzo.

Comment

• Weet er iemand waar deze producten (ph-neutrale autoshampoo, quick detailer...) te koop zijn in de buurt van Zottegem ?

Zou dit weekend mijn kar eens goed onder handen willen nemen en een webshop zal dit zo rap niet kunnen leveren i guess

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door *BMW*power Bekijk Berichten
                      Weet er iemand waar deze producten (ph-neutrale autoshampoo, quick detailer...) te koop zijn in de buurt van Zottegem ?

Zou dit weekend mijn kar eens goed onder handen willen nemen en een webshop zal dit zo rap niet kunnen leveren i guess
                      Rij eens naar Oudenaarde. Helemaal zo ver niet en de moeite waard!

Indien je niet zoveel tijd hebt kan je ook altijd naar je plaatselijke meguiars-verdeler gaan (al ben ik niet zo'n fan van meguiars), maar dan mag je vooral NIET naar hun uitleg luisteren! De uitleg die ik eens gehoord heb in zo'n winkel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                        Rij eens naar Oudenaarde. Helemaal zo ver niet en de moeite waard!

Indien je niet zoveel tijd hebt kan je ook altijd naar je plaatselijke meguiars-verdeler gaan (al ben ik niet zo'n fan van meguiars), maar dan mag je vooral NIET naar hun uitleg luisteren! De uitleg die ik eens gehoord heb in zo'n winkel...
                        Aah, heeft Wax-it dan ook een 'fysieke' winkel ? Was aan het twijfelen

Dat zou het ideaal zijn natuurlijk

Comment

Opnieuw, gij zijt de uitzondering op alles
                          ik stop die ook elke week in de wasmachine hoor, 40° en geen wasverzachter, komt niks aan.
                          verliest ook geen pluisjes
                          2013- Volvo V60 D3 R-Design
                          2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door *BMW*power Bekijk Berichten
                            Aah, heeft Wax-it dan ook een 'fysieke' winkel ? Was aan het twijfelen

Dat zou het ideaal zijn natuurlijk
                            Jazeker, morgen aanwezig van 10 tot 18u

Enkel een middag pauze :p
                            Last edited by ; 04/06/2010, 21:14.

Comment

Jazeker, morgen aanwezig van 10 tot 18u

Enkel een middag pauze :p
                              Om frieten te eten!

Comment

• Weeral frieten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  Om frieten te eten!
                                  Op kosten van de fuel !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                    Weeral frieten!
                                    Tis toch al een week geleden

Comment

• Geef het adres eens voor de frieten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                                        Geef het adres eens voor de frieten.
                                        Afspraak eerst bij ons hé

Comment

Op kosten van de fuel !
                                          Awel,

t is goed!

Comment

Working...
                                          X