Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Should be fine, test het eens en schrijf een review
Die Kenotek Pro werkt ook perfect, geen strepen meer te zien achteraf! Zoals ik hier kon lezen op het forum, ruikt het ook even lekker zoals die van Wax-it.
Het enigste wat ik nog niet heb, is dat ik de auto in één kaar kan drogen. Gebruik weliswaar nog geen wafeldoek, maar gewone microvezel.
Heb trouwens nu nog maar gezien dat ik alles kan bestellen op de site van Wax-it, 'k zal wel nog eens zo'n setje kopen...
Wafeldoek mag in de machine, maar max 40° en GEEN wasverzachter.
Microfiber washmitt mag in de machine, lamswollen niet
Zijde weer daar met uwe zever ja?
Ik zal eens ne foto posten van mijne washmitt die al meer dan 3 jaar in de wasmachine gaat, samen met alle andere bazaar die ik gebruik om mijn auto te wassen/drogen. Allemaal 40 graden, geen wasverzachter en een scheut azijn erbij.
Ik zal eens ne foto posten van mijne washmitt die al meer dan 3 jaar in de wasmachine gaat, samen met alle andere bazaar die ik gebruik om mijn auto te wassen/drogen. Allemaal 40 graden, geen wasverzachter en een scheut azijn erbij.
Weet er iemand waar deze producten (ph-neutrale autoshampoo, quick detailer...) te koop zijn in de buurt van Zottegem ?
Zou dit weekend mijn kar eens goed onder handen willen nemen en een webshop zal dit zo rap niet kunnen leveren i guess
Rij eens naar Oudenaarde. Helemaal zo ver niet en de moeite waard!
Indien je niet zoveel tijd hebt kan je ook altijd naar je plaatselijke meguiars-verdeler gaan (al ben ik niet zo'n fan van meguiars), maar dan mag je vooral NIET naar hun uitleg luisteren! De uitleg die ik eens gehoord heb in zo'n winkel...
Rij eens naar Oudenaarde. Helemaal zo ver niet en de moeite waard!
Indien je niet zoveel tijd hebt kan je ook altijd naar je plaatselijke meguiars-verdeler gaan (al ben ik niet zo'n fan van meguiars), maar dan mag je vooral NIET naar hun uitleg luisteren! De uitleg die ik eens gehoord heb in zo'n winkel...
Aah, heeft Wax-it dan ook een 'fysieke' winkel ? Was aan het twijfelen
Comment