Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[HOW TO] - Wax-it - De wekelijkse wasbeurt

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik zou graag morgen al beginnen met mijn wagen te wassen. Dus gewoon deftig leren voorwassen. Nu is het reeds te laat om materiaal via je site te bestellen Wax-it. En ik denk dat voor de voorwas ik me wel even kan wenden naar de lokale autoboer.

Is een Auto5 op dat vlak een te vertrouwen winkel om spullen als shampoo, reiniger, en washmitts te bekomen?

MOet ik op ietsletten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gromme Bekijk Berichten
      Ik zou graag morgen al beginnen met mijn wagen te wassen. Dus gewoon deftig leren voorwassen. Nu is het reeds te laat om materiaal via je site te bestellen Wax-it. En ik denk dat voor de voorwas ik me wel even kan wenden naar de lokale autoboer.

Is een Auto5 op dat vlak een te vertrouwen winkel om spullen als shampoo, reiniger, en washmitts te bekomen?

MOet ik op ietsletten?
      Van waar ben je ? Wij zijn nog open tot 18u vanavond

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
        Afspraak eerst bij ons hé
        Dju, dagje te vroeg langs geweest dus

Comment

Afspraak eerst bij ons hé
          toch nie da marginaal frietkot op da plein me diene grote parking he op een paar 100m van jullie?
          1x geweest nadat van bij u kwam Bert...
          2013- Volvo V60 D3 R-Design
          2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
            toch nie da marginaal frietkot op da plein me diene grote parking he op een paar 100m van jullie?
            1x geweest nadat van bij u kwam Bert...
            Wat is daar dan niet goed aan ?

Comment

Wat is daar dan niet goed aan ?
              raar gastje daar achter de toog die de broodjes maakte, kwam daar ouwe vent binnen die een kind van jaar of 4-5 blikjes jupiler gaf en die kleine moest daarvan drinken.
              die gast achter de toog zette een grote mond op tegen een klant die hij blijkbaar misverstaan had.

klant: 1 hamburger aub
              verkoper: 'veur mee te neme of vuur ier up teetn?
              klant: euhm hier
              verkoper: aub meneer, uin hamburger(schoon geserveerd op een dienblad)
              klant: ja maar tis voor mee te nemen.
              verkoper: ja maar! get gezegd dat tes voor ier up teetn en hij geeft em die plateau

klant is nog steeds koning denk ik dan, hoe dom ze ook doen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
                raar gastje daar achter de toog die de broodjes maakte, kwam daar ouwe vent binnen die een kind van jaar of 4-5 blikjes jupiler gaf en die kleine moest daarvan drinken.
                die gast achter de toog zette een grote mond op tegen een klant die hij blijkbaar misverstaan had.

klant: 1 hamburger aub
                verkoper: 'veur mee te neme of vuur ier up teetn?
                klant: euhm hier
                verkoper: aub meneer, uin hamburger(schoon geserveerd op een dienblad)
                klant: ja maar tis voor mee te nemen.
                verkoper: ja maar! get gezegd dat tes voor ier up teetn en hij geeft em die plateau

klant is nog steeds koning denk ik dan, hoe dom ze ook doen...
                LOL? nog nie meegemaakt nee ...

Comment

• maar heb een broodje besteld en moet eerlijk zeggen dat die wel lekker waren

Comment

• als ik m'n velgen reinig krijg ik altijd van die witachtige plekken nadat ze opgedroogd zijn. nochtans spoel ik ze zeer goed af nadat ik ze ingewerkt heb met de velgenreiniger + borstel. laat ik ze dan te lang intrekken of...?

'k gebruik de Bilberry van ValetPro als reiniger in een 1/3 verhouding.
                    2015 BMW F11 520dA
                    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                      als ik m'n velgen reinig krijg ik altijd van die witachtige plekken nadat ze opgedroogd zijn. nochtans spoel ik ze zeer goed af nadat ik ze ingewerkt heb met de velgenreiniger + borstel. laat ik ze dan te lang intrekken of...?

'k gebruik de Bilberry van ValetPro als reiniger in een 1/3 verhouding.
                      Zijn die plekker er al van voorheen ?

Wat voor velgen zijn het ?

Comment

• Gebruik je kraantjeswater?

Comment

• ik zit met hetzelfde probleem: turtle wax nanotech wheelcleaner. Ik heb wel de indruk dat het spul te straf is. Ik spuit hem op, moet hem zelfs niet laten inwerken om het ergste vuil weg te krijgen. Afspoelen gebeurt royaal met regenwater. Ik gebruik achteraf dan maar een beetje polish om terug glans te geven...
                          De volgende bus gaat wel terug iets anders zijn, maar die nanotech gaat echt wel heeeeeeeel lang mee.
                          www.peugeotforum.be

Comment

• Ik heb ooit eens een bus turtlewax wheel cleaner gehad, jaaaaren geleden. Bij nader bestuderen van de verpakking (en handen die begonnen te prikkelen na gebruik) bleek daar zoutzuur in te zitten

Comment

Zijn die plekker er al van voorheen ?

Wat voor velgen zijn het ?
                              de 17" originele Saab-velgen van m'n Saab (zie sig) de plekken zijn er niet van voorheen denk ik...

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              Gebruik je kraantjeswater?
                              affirmatief
                              2015 BMW F11 520dA

Comment

affirmatief
                                Kans is groot dat het kalkvlekken zijn.

Heb je die velgen gewassen in de zon?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  Kans is groot dat het kalkvlekken zijn.

Heb je die velgen gewassen in de zon?
                                  dus als ik ze afdroog zou 't opgelost moeten zijn? eens proberen in 't vervolg... bedankt

en tuurlijk niet in de zon
                                  2015 BMW F11 520dA

Comment

• Heeft er iemand een idee of de autobrite foam kit (voor karcher) op een karcher 550 M past?
                                    Mijn schoonpa heeft er zo een staan blijkbaar, maar die heeft toch al een bepaalde leeftijd en weet dus niet of het compatibel is.

Op het internet vind ik het niet direct terug, weet ook niet of die karcher een t-aansluiting heeft. Kan ook niet direct kijken, want staat dus niet hier bij mij in de garage. Iemand ervaring mee?
                                    Bedankt.

Comment

dus als ik ze afdroog zou 't opgelost moeten zijn? eens proberen in 't vervolg... bedankt
                                      Ja idd. Of grondwater of regenwater gebruiken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ducky Bekijk Berichten
                                        Heeft er iemand een idee of de autobrite foam kit (voor karcher) op een karcher 550 M past?
                                        Mijn schoonpa heeft er zo een staan blijkbaar, maar die heeft toch al een bepaalde leeftijd en weet dus niet of het compatibel is.

Op het internet vind ik het niet direct terug, weet ook niet of die karcher een t-aansluiting heeft. Kan ook niet direct kijken, want staat dus niet hier bij mij in de garage. Iemand ervaring mee?
                                        Bedankt.
                                        Ik kan het ook niet meteen terugvinden, maar als hij die T sluiting heeft moet het in principe passen

Comment

Ik kan het ook niet meteen terugvinden, maar als hij die T sluiting heeft moet het in principe passen
                                          Dat ik het dus niet weet. Ik hoopte dat er iemand was die het misschien wist.
                                          Zal er eens langs moeten gaan.
                                          Toch bedankt.

Comment

Working...
                                          X