Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[HOW TO] - Wax-it - De wekelijkse wasbeurt

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als je de wagen droog wrijft, welke beweging maak je dan?

Comment

• Lange rechte bewegingen, strelen als het ware.. Geen kracht zetten noch cirkel vormige bewegingen maken.
      Tip: probeer de stroom te volgen die de wind zou maken langs de wagen

Comment

• Begin vorige week op basis van deze How-To de nodige producten online besteld via Wax-It.

De dag erop een berichtje gekregen dat het order verwerkt zou worden.
        En op vrijdag stond het pakketje aan de deur ... snel geleverd en zeer degelijk verpakt.

Thanks voor de vlotte service - nu nog wachten op droog weer om de theorie in de praktijk om te zetten.

Comment

• Graag gedaan!

Vanaf morgen zou het weer beter moeten zijn.

Comment

• ik zou dringend dringend nog wat producten moeten bestellen bij jullie, nog shampoo voor een beurt of3
            maar die snowfoam komt blijkbaar maar niet binnen ?
            hebben jullie daar een kijk op hoelang dat nog zou duren?
            2013- Volvo V60 D3 R-Design
            2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeLLe Bekijk Berichten
              @ Waxit.be: bedankt voor de uitgebreide handleiding! Die 2EM was eerlijk gezegd een 'openbaring'

Een klein vraagje i.v.m. die Quick Detailer. Bij de lokale autowinkel hadden ze enkel Kenotek Pro. Is dit bij jullie gekend en evenwaardig aan jullie Quick Detailer?

Hierbij even de uitleg van op de fles: Verfraait het koetswerk en geeft een diepe glans. Verwijdert vingerafdrukken en stof. De spray polish innevelen en droogwrijven met microvezeldoek. Geschikt voor alle voertuigvlakken. Anti-Statisch.

Alvast bedankt.
              Heb 'm nu ook ipv meguiars quick detailer. Best een aangenaam product.... ruikt heel anders, maar net zoals de meeste Kenotek dingen vind ik 'm wel aangenaam ruiken

-lijkt me meer te glijden dan Meg QD
              -spuitkop is veel 'guller' dan die van MQD. Eén vingerbeweging is genoeg voor een heel koetswerkpaneel, als je een paar keer na elkaar spuit (een WB'tje als het ware ) loopt het in druppels naar beneden.
              -resultaat lijkt me zowat hetzelfde te zijn, maar bij gebrek aan clay heb ik 't alleen nog maar gebruikt om na te drogen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
                ik zou dringend dringend nog wat producten moeten bestellen bij jullie, nog shampoo voor een beurt of3
                maar die snowfoam komt blijkbaar maar niet binnen ?
                hebben jullie daar een kijk op hoelang dat nog zou duren?
                Thomas,

De snow foam kan hier elke dag binnen komen.

In principe vandaag of morgen. Dit kunnen we donderdag verzenden en dat wordt dan op vrijdag of zaterdag geleverd

Comment

• Bert, die kleinere flesjes Menzerna Polish, heb je die binnen? Kan ik daar eventueel morgen voor 18u omkomen en ter plekke betalen ofzo? 't Is niet dat ik niet zonder zou kunnen, maar 't lijkt me het ideale moment om die polish eens te testen (harde Duitse lak die het al zwaar te verduren heeft gekregen).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                    Bert, die kleinere flesjes Menzerna Polish, heb je die binnen? Kan ik daar eventueel morgen voor 18u omkomen en ter plekke betalen ofzo? 't Is niet dat ik niet zonder zou kunnen, maar 't lijkt me het ideale moment om die polish eens te testen (harde Duitse lak die het al zwaar te verduren heeft gekregen).
                    Die zijn op stock en kan je ter plaatse betalen, cash of bancontact zoals je wil.

Comment

Bert, die kleinere flesjes Menzerna Polish, heb je die binnen? Kan ik daar eventueel morgen voor 18u omkomen en ter plekke betalen ofzo? 't Is niet dat ik niet zonder zou kunnen, maar 't lijkt me het ideale moment om die polish eens te testen (harde Duitse lak die het al zwaar te verduren heeft gekregen).
                      Koop toch ineens 1l
                      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                        Die zijn op stock en kan je ter plaatse betalen, cash of bancontact zoals je wil.
                        Alright! Ik spring dan morgen wel eens binnen.

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                        Koop toch ineens 1l
                        Ik heb nog veel teveel Poorboy's daarvoor. En ik ken mezelf, als ik merk dat die Menzerna echt zo'n goed spul is gaat die Poorboy's blijven staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                          Koop toch ineens 1l
                          Die kleine zijn ideaal voor de thuisgebruiker, je kan er zelf al heel wat wagens mee doen zonder een fortuin uit te geven aan polishes.
                          Of natuurlijk als tester, zoals bij Tom t geval is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                            Thomas,

In principe vandaag of morgen. Dit kunnen we donderdag verzenden en dat wordt dan op vrijdag of zaterdag geleverd
                            vanaf het terug in stock staat zal ik het bestellen
                            of kan ik dat voordien ook al bestellen en word het pas verzonden vanaf het binnen is?

Comment

• Ik heb nog veel teveel Poorboy's daarvoor. En ik ken mezelf, als ik merk dat die Menzerna echt zo'n goed spul is gaat die Poorboy's blijven staan.[/quote]

Ik heb nog wat SSR1 staan, geef maar een seintje als ge die moet hebben

Menz 85RE
                              2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                Die kleine zijn ideaal voor de thuisgebruiker, je kan er zelf al heel wat wagens mee doen zonder een fortuin uit te geven aan polishes.
                                Of natuurlijk als tester, zoals bij Tom t geval is.
                                Jaja I know, maar ik weet dat Tom bij Menz gaat blijven nu

Maar idd, met zo'n flsje kunt ge echt al een aantal auto's doen
                                2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Ik heb nog veel teveel Poorboy's daarvoor. En ik ken mezelf, als ik merk dat die Menzerna echt zo'n goed spul is gaat die Poorboy's blijven staan.

Menz 85RE [/quote]Nog driekwart SSR2,5, een bijna volle SSR2 en nog ongeveer 2/3de SSR1. Oja, en meer dan een halve SSR3.

Maar ze zullen er de komende weken wel vlot genoeg doorvliegen!

Comment

Menz 85RE
                                    Nog driekwart SSR2,5, een bijna volle SSR2 en nog ongeveer 2/3de SSR1. Oja, en meer dan een halve SSR3.

Maar ze zullen er de komende weken wel vlot genoeg doorvliegen![/quote]

Op medium en zachte lakken vind ik SSR echt wel goed in combinatie met een DAP.

Op een mitsu hebben we zelf voor SSR gekozen boven menzerna omdat hij mooier afwerkte

Comment

• Cool. Met rotary of da? Ik mis de geur van de ssr wel...
                                      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Cool. Met rotary of da? Ik mis de geur van de ssr wel...
                                        Die mitsu had zo een zachte lak dat hij niet met de rotary te detailen viel. Steeds weer marring en lichte pigtails.

Daarom gewoon de excenter genomen met SSR en een 100% resultaat gehaald.
                                        Het was wel oppassen bij het afvegen van de polish om niet weer lichte krassen te trekken !

Zo zachte lak ! Precies boter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                          Thomas,

kan ik iets bestellen dat out of stock staat ook? zou anders al bestellen want staat er volgends de shop nog niet

Comment

Working...
                                          X