Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
de eerste carwash die geen krassen maakt moet nog uitgevonden worden
Alhoewel de single niet ZO erg is of de meeste hoor.
Geen borstels en schurende delen, word drooggeblazen ipv gewreven.
Ik ging vroeger met men eerste autootje wel eens naar de single in de buurt hier, maar zou ik nu toch ook niet meer durven komen.
Op de GTI bumpers van mijn 18 jaar oude Golf begint de rode lijn wat roze uit te slaan, kan ik hier iets aan doen? En hoe onderhoud ik mijn bumpers het best?
Op de GTI bumpers van mijn 18 jaar oude Golf begint de rode lijn wat roze uit te slaan, kan ik hier iets aan doen? En hoe onderhoud ik mijn bumpers het best?
Hier een foto van de bumper:
Kan je beschrijven uit welk materiaal die rode lijn bestaat ?
Jullie wassen de deuropeningen voor de rest van de wagen volgens de uitleg in de beginpost. Ik neem aan dat jullie ze drogen bij het drogen van de rest van de wagen. Tijdens het wassen van de wagen blijven de deuropeningen dan ingezeept?
Die blijven ingezeept, tijdens het afspoelen wordt daar zo goed als alle zeep ook weggespoeld zonder dat je de deur hoeft te openen. Drogen doe je met de Black Baron, dan hoef je niet te sukkelen met al de kiertjes.
Comment