Ik heb enkele dagen geleden Iron X en Poorboy's Wheel Sealant besteld. Mijn velgen zijn niet echt supervuil, maar zitten toch wel een paar plekken op die ik er erg moeizaam af krijg. Ik ben in ieder geval erg benieuwd of ik veel verschil ga zien. Ik vind de BBS LM's sowieso vrij veel werk om te onderhouden, dus ik hoop dat dat met die wheel sealant ook gaat verbeteren.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[HOW TO] - Wax-it - De wekelijkse wasbeurt
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk BerichtenIk heb enkele dagen geleden Iron X en Poorboy's Wheel Sealant besteld. Ik ben erg benieuwd of ik veel verschil ga zien
ironx vind ik super, wel goed zen werk laten doen, dan goed inborstel en heel veel water gebruiken bij het afspoelen.
wheel sealent zul je ook verschil zien deze geeft een mooie glans. ben er zelf zeer tevreden over.
Comment
-
Dat klinkt al goed
Een goede velgenborstel moet ik ook nog kopen, dus als iemand op dat vlak nog tips heeft...'00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk BerichtenDat klinkt al goed
Een goede velgenborstel moet ik ook nog kopen, dus als iemand op dat vlak nog tips heeft...
in combinatie met
Swissvax Wheel Brush
en
Gloss-it Wheel Gel (1op1)
doet het voor mij.
Comment
-
Beste wax-it: de laatste jaren heb ik mij alles aangeschaft wat ik nodig heb om elk onderdeel van mijn auto correct te reinigen, voor zowel de binnenkant als de buitenkant, zowel qua materiaal en toestellen als producten. Ik heb echter 1 probleem.
HOE KRIJG IK IN GODSNAAM MIJN AUTO NOG BINNEN?!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenBeste wax-it: de laatste jaren heb ik mij alles aangeschaft wat ik nodig heb om elk onderdeel van mijn auto correct te reinigen, voor zowel de binnenkant als de buitenkant, zowel qua materiaal en toestellen als producten. Ik heb echter 1 probleem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenBeste wax-it: de laatste jaren heb ik mij alles aangeschaft wat ik nodig heb om elk onderdeel van mijn auto correct te reinigen, voor zowel de binnenkant als de buitenkant, zowel qua materiaal en toestellen als producten. Ik heb echter 1 probleem.
Detail materiaal kan je maar beter warm en droog houden !
Bovendien, als uw wagen buiten slaapt heeft u nog reden te meer om uw wagen regelmatiger onder handen te nemen !
Comment
-
Zojuist een pakketje uit Engeland ontvangen
De wash mitts en 1 van de flessen Gold Class Shampoo zijn wel voor andere mensen.'00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenZo ben ik ook lang geleden begonnen, die flessen staan nog voor meer als 3/4de vol weg te rotten ergens in een donker hoekje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Captain_Slow Bekijk BerichtenMeguiars is toch nog een goed merk om te gebruiken?
Meguiars is zeker niet slecht, het hangt er vooral vanaf op welk niveau je het bekijkt hé.
Een VW golf is een perfect goeie auto, maar je kan niet ontkennen dat een Audi A4 beter is. En je kan ook niet ontkennen dat een Bentley nog beter is ... enz ...
Tot wanneer je uiteindelijk aan het beste komt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenZo ben ik ook lang geleden begonnen, die flessen staan nog voor meer als 3/4de vol weg te rotten ergens in een donker hoekje
Buiten dat rotten, ik heb ze een tijd geleden weggegooid
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenWe mogen daar natuurlijk niet teveel uitspraken over doen, maar eens je met echte high end producten gewerkt hebt blijft meguiars gewoon staan.
Meguiars is zeker niet slecht, het hangt er vooral vanaf op welk niveau je het bekijkt hé.
Een VW golf is een perfect goeie auto, maar je kan niet ontkennen dat een Audi A4 beter is. En je kan ook niet ontkennen dat een Bentley nog beter is ... enz ...
Tot wanneer je uiteindelijk aan het beste komt.
Ze hebben goeie producten, maar veel te duur in België. Als je in de UK gaat shoppen zijn ze even duur als de andere merken en dan heb je vaak beter alternatieven...
Bovenstaande producten zijn nu wel niet echt het beste wat ze ooit gemaakt hebben2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Ik lees in de brochure van Meguiars dat ze nu "ultimate wash en wax" hebben.
Ik dacht altijd dat zoiets niet mogelijk was...
link: http://nl.meguiars.be/product/193
Ik heb net mijn busje NXT car wash opgebruikt. Welke nu, die ultimate wash en wax of iets heel anders?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk BerichtenIk lees in de brochure van Meguiars dat ze nu "ultimate wash en wax" hebben.
Ik dacht altijd dat zoiets niet mogelijk was...
link: http://nl.meguiars.be/product/193
Ik heb net mijn busje NXT car wash opgebruikt. Welke nu, die ultimate wash en wax of iets heel anders?
Als je tevreden was van die NXT kan je die gewoon opnieuw kopen (naar het schijnt is het wel een goede shampoo). Als je eens iets anders wilt is er meer dan genoeg keuze
Pooboys, Werkstat, Carlack, ... allemaal hebben ze heel goede shampoos.2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenHey Wax-it,
heb je een PM gestuurd met vraag over enkele producten uit dit topic
Thx
Beste is te mailen, dat gaat een pak vlotter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenNog geen antwoord ontvangen ?
Beste is te mailen, dat gaat een pak vlotter
Comment
-
Ik heb gisteren voor het eerst Iron.X gebruikt op mijn velgen. Ik had hier al gelezen dat de geur niet echt prettig was, maar zo'n verschrikkelijke lucht had ik niet verwacht
Het is wel goed spul, maar de eerste keer had ik het er wat te snel afgehaald waardoor het eigenlijk geen effect had. Ik heb het dan nog eens een 2de keer op de voorste velgen gespoten (de achterste velgen gaven zo goed als geen verkleuring) en toen een 4 a 5-tal minuten in laten werken en toen zag ik echt een enorm verschil. Ik ga het de volgende keer misschien nog een keertje doen voor de laatste plekjes, maar ik ben tot nu toe al erg tevreden met het resultaat.'00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2
Comment
Comment