Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[HOW TO] - Wax-it - De wekelijkse wasbeurt

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Binnenkort hebben we een alternatief ter beschikking, zonder die verschrikkelijke geur!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
      Binnenkort hebben we een alternatief ter beschikking, zonder die verschrikkelijke geur!
      ivm dit en met die bewuste shampoo hierboven toch ook maar even de site in het oog houden

Comment

• Bert, ik heb ook een PM gestuurd.
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Binnenkort hebben we een alternatief ter beschikking, zonder die verschrikkelijke geur!
          Laat je even weten als dat alternatief beschikbaar is... Mijn velgen schreeuwen om aandacht... (maar ze zullen moeten wachten tot na de vakantie, vrees ik , tijd is een schaars gegeven geworden)
          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kevin_ Bekijk Berichten
            ivm dit en met die bewuste shampoo hierboven toch ook maar even de site in het oog houden
            Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
            Laat je even weten als dat alternatief beschikbaar is... Mijn velgen schreeuwen om aandacht... (maar ze zullen moeten wachten tot na de vakantie, vrees ik , tijd is een schaars gegeven geworden)
            Product is binnen! Wolf's Deironizer Decon Gel, tegen deze middag terug te vinden in de shop!

Comment

• Ik haat vliegen die komen drinken van de druppels en dan vast blijven hangen -,-

Comment

Product is binnen! Wolf's Deironizer Decon Gel, tegen deze middag terug te vinden in de shop!
                Staat op het verlanglijstje Eerst de IronX opmaken en dan wordt dit de vervanger

Comment

• Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de Melody Clear Wash Bucket terug ging binnenkomen bij Wax-It, maar staat nog altijd niet voorradig. Ben eigenlijk hierop aan het wachten met mijn bestelling. Wanneer komen deze terug binnen?

Comment

• domme vraag maar waar vind ik ergens de email terug? heb ook interesse in dat product voor de wielen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door drxkz Bekijk Berichten
                      Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de Melody Clear Wash Bucket terug ging binnenkomen bij Wax-It, maar staat nog altijd niet voorradig. Ben eigenlijk hierop aan het wachten met mijn bestelling. Wanneer komen deze terug binnen?
                      Ik hoop ergens volgende week.

Hou onze facebook en twitter maar in de gate

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                        Ik hoop ergens volgende week.
                        Ok, thx.

Hou onze facebook en twitter maar in de gate
                        Thanks, but no thanks: deze nieuwerwetse dingen gebruik ik (nog?) niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door drxkz Bekijk Berichten
                          Ok, thx.

Thanks, but no thanks: deze nieuwerwetse dingen gebruik ik (nog?) niet.
                          De laatste 5 twitterberichten komen ook op onze homepage

Comment

• Voor wie er recent nog naar vroeg, Gloss-it is terug...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                              Voor wie er recent nog naar vroeg, Gloss-it is terug...
                              Zet anders even een foto van da pallet online !

Comment

Voor wie er recent nog naar vroeg, Gloss-it is terug...
                                Lederkleur herstellingkitt ook geleverd?

Comment

• On its way.

Jammer genoeg niet de meest vlotte leverancier!
                                  Last edited by ; 28/07/2011, 12:45.

Comment

On it's way.

Jammer genoeg niet de meest vlotte leverancier!
                                    Geen probleem, als het aangekomen is stuur je maar een mail of pb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door subarufreakdd Bekijk Berichten
                                      domme vraag maar waar vind ik ergens de email terug? heb ook interesse in dat product voor de wielen
                                      Wolf's Chemicals Deironizer, als je bij onze handleidingen kijkt zal je nu een volledige handleiding van de Wolf's producten vinden.

Comment

• Vorig weekend heeft mijn nieuwe (2dehands) wagen, een zwarte V70, één nacht onder een boom gestaan. De volgende ochtend was mijn hele motorkap ondergepoept door duiven .

Ik ben onmiddellijk begonnen met water en enkele papieren doekjes en kreeg al snel lelijke krassen op verschillende plaatsen. Het meeste kreeg ik wel weg, maar nu blijft er nog een dun & doorzichtig mat laagje over. Dit ligt echt nog op de motorkap, het is niet de lak die mat is geworden. Hoe krijg ik dat nog weg? Verdwijnt dit vanzelf nog?

Dat is ook meteen de laatste keer dat ik zomaar met water over die vogelpoep begin te wrijven . Hoe na 1 dag al zo'n schade kan ontstaan vind ik heel straf !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cynthiachouchou Bekijk Berichten
                                          Vorig weekend heeft mijn nieuwe (2dehands) wagen, een zwarte V70, één nacht onder een boom gestaan. De volgende ochtend was mijn hele motorkap ondergepoept door duiven .

Ik ben onmiddellijk begonnen met water en enkele papieren doekjes en kreeg al snel lelijke krassen op verschillende plaatsen. Het meeste kreeg ik wel weg, maar nu blijft er nog een dun & doorzichtig mat laagje over. Dit ligt echt nog op de motorkap, het is niet de lak die mat is geworden. Hoe krijg ik dat nog weg? Verdwijnt dit vanzelf nog?

Dat is ook meteen de laatste keer dat ik zomaar met water over die vogelpoep begin te wrijven . Hoe na 1 dag al zo'n schade kan ontstaan vind ik heel straf !!
                                          Met wat heb je het meeste weggekregen?

Als er krassen zijn, kan je die enkel machinaal laten verdwijnen. Met de hand kan je het enkel lichtjes maskeren. Vanzelf zal dat nooit verdwijnen!

De krassen heb je verkregen door ofwel te droog of te hard te wrijven op het oppervlak.

Comment

Working...
                                          X