Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[HOW TO] - Wax-it - De wekelijkse wasbeurt

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Daar net was de plaatselijke jeugdbeweging een carwash aan het houden op de parking van de supermarkt, al die arme auto's

Geweldig interessante how to, zal toch eens moeten investeren in deftig materiaal.
    All hail the Ovlov

Comment

• Heren, mijn wollen washmitt begint na 3 jaar toch aan vervanging toe te zijn, ding heeft zijn werk goed gedaan! had deze gekocht op carclean.nl, maar dit was van hun eigen producten (wit product dus). nu bieden ze die niet meer aan, dus ik vraag mij af, wat is wel een andere goede?
      2015 BMW F11 520dA
      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
        Heren, mijn wollen washmitt begint na 3 jaar toch aan vervanging toe te zijn, ding heeft zijn werk goed gedaan! had deze gekocht op carclean.nl, maar dit was van hun eigen producten (wit product dus). nu bieden ze die niet meer aan, dus ik vraag mij af, wat is wel een andere goede?
        Dan ben je er zuinig mee omgesprongen , de meeste lamswollen zijn veel eerder versleten .....

Deze heb ik voor het eerst gebruikt (omdat de auto gepolijst was ) :

Superzacht , komt in alle kiertjes en zelfs goed droog te maken nadat je ze goed hebt uitgespoeld.

Hoe goed droog maken : oprollen zoals een pannekoek en dan flink KNIJPEN ( niet wringen dus!! )

Voelt gelijk zeer droog aan en voor je ze opbergt helemaal laten drogen (anders stikt ze )

Voor de vuilere delen zou ik zo'n handschoen niet aanraden , daar kan je beter een mf-handschoen voor nemen . (en dan blijft de lamswollen-schaapje langer nieuw )

+

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
          Dan ben je er zuinig mee omgesprongen , de meeste lamswollen zijn veel eerder versleten .....

Deze heb ik voor het eerst gebruikt (omdat de auto gepolijst was ) :

Superzacht , komt in alle kiertjes en zelfs goed droog te maken nadat je ze goed hebt uitgespoeld.

Hoe goed droog maken : oprollen zoals een pannekoek en dan flink KNIJPEN ( niet wringen dus!! )

Voelt gelijk zeer droog aan en voor je ze opbergt helemaal laten drogen (anders stikt ze )

Voor de vuilere delen zou ik zo'n handschoen niet aanraden , daar kan je beter een mf-handschoen voor nemen . (en dan blijft de lamswollen-schaapje langer nieuw )

+
          Weegt die niet ontzettend zwaar als ze nat is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
            Weegt die niet ontzettend zwaar als ze nat is?
            Minder dan die van Mothers iig , omdat je maar 1 zijde hebt !

Heb ik eens kado gekregen bij een bestelling , en is niet echt "goedkoop" te noemen......

Comment

Heb ik eens kado gekregen bij een bestelling ,
              als ge maar braaf bent he , dan krijgt ge van alles
              ik krijg seffes een 2 kuub beton om mijn "wasplaats" uit te breiden. en als dat in orde komt zullen ze nogal blinken .
              verwacht één dezer dagen ook mijn bestelde Black Baron .
              greetz
              ferre

Comment

• ik heb er dan ook goed mee omgesprongen, met mijn washmitt, gewoon altijd uitgespoeld met lauw water, nooit in de wasmachine/droogkast... + ik heb hem nooit gebruikt voor vuile delen zoals het uitlaatstuk of velgen, enkel lakwerk

maar euh... welk merk is die van jou dan?
                2015 BMW F11 520dA

Comment

ik heb er dan ook goed mee omgesprongen, met mijn washmitt, gewoon altijd uitgespoeld met lauw water, nooit in de wasmachine/droogkast... + ik heb hem nooit gebruikt voor vuile delen zoals het uitlaatstuk of velgen, enkel lakwerk

maar euh... welk merk is die van jou dan?

Blijkbaar goedkoper dan ik dacht ! ....18 euro

Van waar ben je , ik moet binnenkort nog wat bestellen en kan ze wel "mee laten komen" als je ze kan ophalen

Comment

• sint-niklaas, maar ik ga al een bestelling doen bij wax-it, toch bedankt!

overigens goeie webshop carclean
                    2015 BMW F11 520dA

Comment

sint-niklaas, maar ik ga al een bestelling doen bij wax-it, toch bedankt!

overigens goeie webshop carclean
                      Was er hier in Antwerpen ook maar zo'n shop

Ik zou het veel liever hier kopen , maar de prijs telt ook mee . En altijd leuke "kadootjes" , lees : extra spulletjes twv 5 à 8 % .

Comment

Was er hier in Antwerpen ook maar zo'n shop

Ik zou het veel liever hier kopen , maar de prijs telt ook mee . En altijd leuke "kadootjes" , lees : extra spulletjes twv 5 à 8 % .
                        inderdaad, al 2 heel goeie doeken cadeau gekregen!
                        2015 BMW F11 520dA

Comment

• MAN WAT STINKT IRON.X

ik ging 10m verder staan en rook dat spul nog! walgelijk!
                          2015 BMW F11 520dA

Comment

• Na een tijdje wordt je het wel gewoon hoor

Comment

• niets van! 1x gebruiken nu om de velgen proper te krijgen en vanaf dan regelmatig normale velgenreiniger, dat ik dat spul niet meer hoef te gebruiken!
                              2015 BMW F11 520dA

Comment

• @ Wax-It, heb een mailtje gestuurd enkele dagen geleden maar krijg precies geen antwoord.
                                'T is toch naar info@wax-it.be dat ik moet mailen he?

(oja, 't is niet de bedoeling van ongeduldig te doen ofzo hé)

Comment

MAN WAT STINKT IRON.X

ik ging 10m verder staan en rook dat spul nog! walgelijk!
                                  Haha, het went wel moet ik zeggen maar het blijft een verschrikkelijke geur.

Nog even een algemene vraag. Ik heb enkele plekjes op mijn velg waar IronX niet op lijkt te reageren. Wat zou ik nog meer kunnen proberen om die weg te krijgen? Kleien ofzo?
                                  '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk Berichten
                                    Haha, het went wel moet ik zeggen maar het blijft een verschrikkelijke geur.

Nog even een algemene vraag. Ik heb enkele plekjes op mijn velg waar IronX niet op lijkt te reageren. Wat zou ik nog meer kunnen proberen om die weg te krijgen? Kleien ofzo?

Kleien of een teerverwijderaar.

Comment

• Dan ga ik het eens proberen met klei, bedankt!
                                      '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• @ Wax-It, ik zou zelf eens langskomen naar de shop met de E30, kunnen jullie dan zelf evt een pakketje samenstellen naargelang budget?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichten
                                          @ Wax-It, ik zou zelf eens langskomen naar de shop met de E30, kunnen jullie dan zelf evt een pakketje samenstellen naargelang budget?
                                          Uiteraard ! Altijd welkom !

Comment

Working...
                                          X