Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[HOW TO] - Wax-it - De wekelijkse wasbeurt
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenDe interior sponge van Gloss-it voor beide. Maar ga binnenkort een lederborsteltje kopen om te reinigen en de spons enkel gebruiken voor de conditioner.
Maar ik ga toch nog wachten tot de Nanolex Ultra Glass Set terug in voorraad is."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenOk, merci voor info. Ik twijfel nog tussen Gliptone & de Gloss-it set. Die borsteljes zijn spijtig genoeg niet voorraad momenteel.
Maar ik ga toch nog wachten tot de Nanolex Ultra Glass Set terug in voorraad is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenIk ben van plan het lederen interieur van de wagens thuis eens onder handen te nemen, beide zwart nappaleder. Nu heb je op de website van Wax-it de keuze tussen Gliptone, Auto Finesse of Gloss-it (je hebt ook Swissvax, maar dat vind ik wat te prijzig). Iemand hier ervaringen met deze 3 merken?den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenMet een beetje geluk donderdag , zoniet dinsdag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenMet een beetje geluk donderdag , zoniet dinsdagOorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenIk gebruik die van Gloss-it, zeer tevreden van."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenMet dank beiden . Het zal de set van Gloss-it worden.
auto finesse enkel goed voor zeer lichte vervuiling...2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
Prof. Polish van Poorboys. Menzerna heeft nu ook zoiets.
Of gewoon huis-tuin-keuken-metaalpoets. Die uitlaat is ook maar gewoon (roestvrij) staal.
Je hebt nu een benzine, van de roetafzetting ben je al verlost
Sent from my iPhone using Tapatalk2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk BerichtenHou onderhoud je het best chromen uitlaten zodat ze niet gaan verweren? Gewoon mee wassen met shampoo of moet er een scheut APC op? Ga er in ieder geval wheelwax over zetten.den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenProf. Polish van Poorboys. Menzerna heeft nu ook zoiets.
Of gewoon huis-tuin-keuken-metaalpoets. Die uitlaat is ook maar gewoon (roestvrij) staal.
Je hebt nu een benzine, van de roetafzetting ben je al verlost
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk BerichtenMaar dan toch wel eerst mee wassen met de gewone shampoo neem ik aan?den borre
Int3x0r
Comment
-
Zitten klooien met nieuw speelgoed, werkt redelijk goed. Setting van de straal in video was stond jammer genoeg niet correct, veel te nauw zoals je kan zien, achter af nog goed gezet maar niet meer op film gezet.
Comment
-
Vandaag de zomervelgen van de mini cooper gekuist om ze nadien op te bergen.
Heb gebruik gemaakt van Iron van Gyeon.
De velgen hebben 4 jaar geen onderhoud gekregen (incl. veel ingevreten remstof en dergelijke) en was aangenaam verast dat ik ze nog zo proper heb gekregen
De 'vuile' foto is na het afspuiten met de hogedrukreiniger. Dus het was veel erger
Sent from my iPad using Tapatalk.2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
-
Na een jaar van foamen sukkel ik nog altijd met de setting. Slagroom is geen probleem met het door mij gebruikte Magifoam, maar dan doet het schuim echt niet veel het hangt erop (een half uur is geen probleem) maar vuil losweken dat is iets anders. Soms lukt het me wel een goed evenwicht te vinden zodat het schuim iets dunner uitvalt en beter van het voertuig druipt en er wel heel wat vuil loskomt. Niet eenvoudig dat foamen
Comment
-
ikzelf heb het liever wat dikker,
Ik doe zo'n 4-5 cm magifoam(of andere snowfoam) in de fles en de rest vul ik met water.
De foamlance staat maximaal open en dan is de dikte perfect.
Je verwachtingen moeten ook niet superhoog zijn van zo'n foamproduct. Het is nu ook niet dat je dikke stukken vuil of zand zal zien wegdruppen. Maar wat weg is, is weg en moet je niet op wrijven.2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
Comment