Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[HOW TO] - Wax-it - De wekelijkse wasbeurt
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIs de formule van de Nanolex Reactivating Shampoo gewijzigd? De groene kleur is donkerder en de geur is compleet anders.
De formule is + 1.5jaar terug veranderd. De geur omdat de originele geur niet stabiel genoeg was en veranderde na verloop van tijd.
Kleur varieert van enkele producten soms per batch, maar over 't algemeen is de shampoo nu donkerder (groener)
Comment
-
Ik ben op zoek naar quick detailer (voor zwarte lak, mocht dat iets uitmaken). Kunnen jullie de Auto Finesse Finale aanraden?
Op jullie website staat dat deze moet gebruikt worden met een langharige dikke microvezeldoek. Welke uit jullie assortiment is hiervoor geschikt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door exacorta Bekijk BerichtenIk ben op zoek naar quick detailer (voor zwarte lak, mocht dat iets uitmaken). Kunnen jullie de Auto Finesse Finale aanraden?
Op jullie website staat dat deze moet gebruikt worden met een langharige dikke microvezeldoek. Welke uit jullie assortiment is hiervoor geschikt?
Als doek gebruik ik deze: http://www.wax-it.be/webshop/ultimat...towel-600.html
Comment
-
gloss enhancer, ben ik super tevreden van!2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichtengloss enhancer, ben ik super tevreden van!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk BerichtenAF Finale! Super resultaat op m'n zwarte wagen! Geeft ook ng deftige beading op een niet gewaxte wagen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIs de formule van de Nanolex Reactivating Shampoo gewijzigd? De groene kleur is donkerder en de geur is compleet anders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door subarufreakdd Bekijk Berichteniemand heeft die getest op autodetailing.be/forum
was niet tevreden.
de standtijd mocht je door 3 delen zei em
Heb je daarintegen iemand van wie de wagen binnen slaapt en veel minder dan 30.000km per jaar rijdt kan de duurzaamheid misschien zelf verdubbeld worden.
In de meeste gevallen wordt de standtijd opgegeven met een "gemiddeld" gebruik van de wagen, waarmee ik dus wel zeggen dat elk geval afzonderlijk is en dat je dus de standtijd moet vergelijken op dezelfde wagen in dezelfde omstandigheden als je daar een degelijke vergelijking wil in maken.
Comment
-
Beetje vreemd en zoals bij alles is er een GIGANTISCH verschil te merken in onderhoud en applicatie. Ik heb een deel van mijn wagen opnieuw gepolijst en beschermd met Cancoat en dat is nu al veeeeel meer dan 3 maand, en die rijdt voldoende en staat steeds buiten.
Bovendien is de opgegeven duurzaamheid 6 maand of 10.000km dus kom je op delen door 2, niet 3.
Comment
-
De gyeon wetcoat mag je dus echt niet laten opdrogen(zoals ook vermeld staat op het flesje)
Ik had wat nevel op mijn ruiten en pianolak naast de deuren en toen ik de ramen na het drogen wou reinigen was de wetcoat al volledig ingedroogd op het glas en heb ik serieus moeten wrijven om deze er nog af te krijgen.
Geen ideaal product bij temperaturen van 30 graden.2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
matte velgen laten zich niet zo makkelijk reinigen
satijnglans wel: voelt aan als gladde lak maar is wat matter dan blinkende lak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenmatte velgen laten zich niet zo makkelijk reinigen
satijnglans wel: voelt aan als gladde lak maar is wat matter dan blinkende lak
Comment
Comment