Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ben op zoek naar quick detailer (voor zwarte lak, mocht dat iets uitmaken). Kunnen jullie de Auto Finesse Finale aanraden?
Op jullie website staat dat deze moet gebruikt worden met een langharige dikke microvezeldoek. Welke uit jullie assortiment is hiervoor geschikt?
Ik ben op zoek naar quick detailer (voor zwarte lak, mocht dat iets uitmaken). Kunnen jullie de Auto Finesse Finale aanraden?
Op jullie website staat dat deze moet gebruikt worden met een langharige dikke microvezeldoek. Welke uit jullie assortiment is hiervoor geschikt?
Is de formule van de Nanolex Reactivating Shampoo gewijzigd? De groene kleur is donkerder en de geur is compleet anders.
De formule is idd recent nog wat bijgeschaafd. Veel is er niet gewijzigd, gewoon kleine optimalisaties. Iets meer schuim, iets meer bescherming en de kleur en geur is ietsje anders.
was niet tevreden.
de standtijd mocht je door 3 delen zei em
Wij hebben nochtans erg goeie resultaten. Veel hangt natuurlijk af van het specifieke gebruik en onderhoud van de wagen en dat is voor iedereen verschillend. Als ik de review lees die je aangeeft geeft de tester aan wel tevreden te zijn maar dat voor zijn type gebruik hij voor elk product maar 1/3 haalt van de opgegeven standtijd.
Heb je daarintegen iemand van wie de wagen binnen slaapt en veel minder dan 30.000km per jaar rijdt kan de duurzaamheid misschien zelf verdubbeld worden.
In de meeste gevallen wordt de standtijd opgegeven met een "gemiddeld" gebruik van de wagen, waarmee ik dus wel zeggen dat elk geval afzonderlijk is en dat je dus de standtijd moet vergelijken op dezelfde wagen in dezelfde omstandigheden als je daar een degelijke vergelijking wil in maken.
Beetje vreemd en zoals bij alles is er een GIGANTISCH verschil te merken in onderhoud en applicatie. Ik heb een deel van mijn wagen opnieuw gepolijst en beschermd met Cancoat en dat is nu al veeeeel meer dan 3 maand, en die rijdt voldoende en staat steeds buiten.
Bovendien is de opgegeven duurzaamheid 6 maand of 10.000km dus kom je op delen door 2, niet 3.
De gyeon wetcoat mag je dus echt niet laten opdrogen(zoals ook vermeld staat op het flesje)
Ik had wat nevel op mijn ruiten en pianolak naast de deuren en toen ik de ramen na het drogen wou reinigen was de wetcoat al volledig ingedroogd op het glas en heb ik serieus moeten wrijven om deze er nog af te krijgen.
Geen ideaal product bij temperaturen van 30 graden.
Comment