Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[HOW TO] - Wax-it - De wekelijkse wasbeurt

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
    Klopt, zoals ik ook al zei, gewoon manueel eens proberen met bv een AF Triple. Dit heb ik de eerste keer gebruikt toen ik voor het eerst m'n Corsa detailde. Verschil was écht al groot hoor, ondanks het maar een correctiefactor van 3/10 had. Zeker bij een wagen die nog nooit iets van polieren van dichtbij gezien had.
    Had ik niet gezien, was blijkbaar extreem traag aan het typen

Ian, is er niemand in uw buurt die zo wat productjes heeft? Vraag eens of je dat mag gebruiken voor bijvoorbeeld op 1 paneel te proberen? Kofferklep of motorkap ofzo. Dan zie je direct of je het werk ziet zitten en dan kan je eventueel overgaan tot aankoop van wat producten. Persoonlijk heb ik al nen auto/moto of 12 manueel gedaan en ga nu uitkijken voor een DAP. Maar de Mondeo en focus doe ik altijd manueel hoor.

Comment

• Als ge wilt moogt ge altijd eens afkomen, heb hier AF Triple nog staan, bezig ik toch niet meer. Kunt ge bv voor 1/4e van de prijs overnemen (nog meer dan halfvol) enz...
      Doe inderdaad zoals Mathias zegt, ga bij iemand met al wat ervaring en de nodige producten, en zie dan eens wat het geeft.

Comment

• Ik zou zelf niet aan polieren beginnen zonder DAP.
        Zelfs met een DAP 900 met twee man vond ik het nog redelijk zwaar werk, als je dat met de hand moet doen..

Glaze en wax zijn wel goed handmatig aan te brengen vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door exacorta Bekijk Berichten
          Ik zou zelf niet aan polieren beginnen zonder DAP.
          Zelfs met een DAP 900 met twee man vond ik het nog redelijk zwaar werk, als je dat met de hand moet doen..

Gaat perfect hoor handmatig, kost gewoon wat meer moeite.

Wax moet handmatig, hebben ze vandaag nogmaals bevestigd (voor diegenen die me niet wilden geloven ). Alé toch de pasta variant.

Comment

Ik zou zelf niet aan polieren beginnen zonder DAP.

Mietje!

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
            Gaat perfect hoor handmatig, kost gewoon wat meer moeite.

Wax moet handmatig, hebben ze vandaag nogmaals bevestigd (voor diegenen die me niet wilden geloven ). Alé toch de pasta variant.
            Natuurlijk, doe ik ook steeds handmatig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
              Mietje!
              ²²²²²

Comment

• Guilty as charged
                Kan ik mijn ego nog een klein beetje redden door te zeggen dat je handmatig nooit een zo goed resultaat gaat krijgen als met een DAP?

Comment

Guilty as charged
                  Kan ik mijn ego nog een klein beetje redden door te zeggen dat je handmatig nooit een zo goed resultaat gaat krijgen als met een DAP?
                  Hangt er vanaf bij wie ge zo'n DAP in z'n pollen steekt hé. Laat Ian daar mee doen, en het kan zijn dat de lak er erger uitkomt dan dat ge het manueel zou doen
                  Dus uw stelling klopt niet altijd, bye bye ego!

Comment

Guilty as charged
                    Wat een toeval dat zowel Bimmer als ik dat ook net zeiden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten

Alles kan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                        Alles kan!
                        Ja in uw geval wel ja
                        Gij krijgt zelfs doemp op uw ramen binnen als ge ze buiten behandelt

Comment

• Onverklaarbaar!!

Comment

Onverklaarbaar!!
                            Mijn ma heeft dat ook En dat is sinds de nanolex erop zit

Comment

• Same here, alleen ist mee Collinite hier :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
                                Mijn ma heeft dat ook En dat is sinds de nanolex erop zit

Alle dan zijn ik niet alleen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Superplastik Bekijk Berichten
                                  Same here, alleen ist mee Collinite hier :p
                                  Heb ik ook in mijn collectie... alleen moet je die na 5 min zeker afnemen of gehebt vodden

Comment

• Khet et nog nie veel gebruikt buiten op de ruiten en nu klaagt ze over da ze aandampen langs binnen en buiten

Comment

• Ha, dus dat is toch normaal Ook allebei buitenslapers? Want de Focus heeft er geen last van en die staat binnen

Comment

• Correct! Ik heb dat vandaag voorgelegd maar dat kon blijkbaar niet.
                                        Nu ik heb het sinds die Nanolex erop staat.

Morgen dit aanbrengen

Comment

Correct! Ik heb dat vandaag voorgelegd maar dat kon blijkbaar niet.
                                          Nu ik heb het sinds die Nanolex erop staat.

Morgen dit aanbrengen

http://www.wax-it.be/webshop/gyeon-q2-antifog.html
                                          Misschien ook eens overwegen deze zomer, als ik de nanolex moet vernieuwen.

Comment

Working...
                                          X