Toch heel raar allemaal, heb hetzelfde product als Namaz op de E81 aangebracht, had er totaal geen last van. Een van deze dagen eens op de E46 aanbrengen, eens zien wat dat geeft.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[HOW TO] - Wax-it - De wekelijkse wasbeurt
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenMijn ma heeft dat ook En dat is sinds de nanolex erop zit
Volgens mij moet de oorzaak elder worden gezocht. Bvb kan het zijn dat dezelfde doek gebruikt is voor het afnemen van de coating en het reinigen van de ruiten aan de binnenkant?
Of heb je een ander product beginnen gebruiken sinds je ook de nanolex op de ruiten hebt gezet?
Er moet zeker een andere oorzaak zijn want iets op de buitenkant kan niet de binnenkant beïnvloeden IMHO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Superplastik Bekijk BerichtenJep, haar auto is nen buitenslaaper, den mijne staat binnen! Ik heb de Gyeon view (das voor de ruite binnen) aangebracbt bij vriendin en moeder en daar zijn ze toch alle twee tevreden over
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenHet lijkt me toch redelijk onwaarschijnlijk dat een coating op de BUITENKANT van de het raam de oorzaak is van het aanslaan van de ruiten aan de BINNENKANT.
Volgens mij moet de oorzaak elder worden gezocht. Bvb kan het zijn dat dezelfde doek gebruikt is voor het afnemen van de coating en het reinigen van de ruiten aan de binnenkant?
Of heb je een ander product beginnen gebruiken sinds je ook de nanolex op de ruiten hebt gezet?
Er moet zeker een andere oorzaak zijn want iets op de buitenkant kan niet de binnenkant beïnvloeden IMHO
Vorige week tijdens het wassen was ik dat vergeten, hoge druk erop en heel de achterbank nat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenHet lijkt me toch redelijk onwaarschijnlijk dat een coating op de BUITENKANT van de het raam de oorzaak is van het aanslaan van de ruiten aan de BINNENKANT.
Ps: ik gebruik voor elke stap een andere doek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenNiet dat ik weet. Voor de Nanolex gebruikte ik de set, dus alles zat daar bij. Binnenkant met een andere doek Ik vind het ook raar, en volgens mij is het daar inderdaad niet door. Ik zei dat omdat er hier nog zijn die dat hebben Volgens mij heeft dat te maken met oa een ruit dat niet meer sluit en zelf open gaat. Waardoor er buitenlucht aankan en er dus ook mist binnen kan
Vorige week tijdens het wassen was ik dat vergeten, hoge druk erop en heel de achterbank nat
Heb ook nergens last van vocht in de wagen -> zou straf zijn bij een 4 maand oude auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenGaat het niet over de Gyeon Anti Fog ? (dit om misverstanden te vermijden)
Comment
-
Voor de zekerheid toch even naar Nanolex zelf gebeld om te vragen of er ook maar iets zou kunnen zijn die het zou kunnen veroorzaken. Het is gewoon ONMOGELIJK.
Glas op wagens bestaat uit verschillende lagen. (zie afbeelding)
Bovendien is glas niet poreus dus er iets niets dan kan indringen, laat staan doordringen ...
Dus opnieuw, de enige mogelijkheid is dat er vocht in de wagen aanwezig is om het moment dat er een temperatuursverschil ontstaat tussen buiten en binnen. Dit hoeft zelf niet veel vocht te zijn. Een natte jas, wat zweet, wat sneeuw aan de schoenen ... zelf condens die in de wagen aanwezig is kan ervoor zorgen dat het aanslaat op de ruiten.
Ik denk dat het bij Namaz dus ofwel een toevallige samenloop van omstandigheden is met het kouder wordende weer of dat hij effectief met een vocht probleem zit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Superplastik Bekijk BerichtenIk hoop dat je sarcastisch bentden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Namaz, in de Insignia had ik daar ook last van en dit kwam door de rubbers van de achterdeuren. Die waren niet geperforeerd en sloten maar voor 99,9% zodat er toch steeds vocht binnenkwam. Was een gekend probleem.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenAls ge wilt moogt ge altijd eens afkomen, heb hier AF Triple nog staan, bezig ik toch niet meer. Kunt ge bv voor 1/4e van de prijs overnemen (nog meer dan halfvol) enz...
Doe inderdaad zoals Mathias zegt, ga bij iemand met al wat ervaring en de nodige producten, en zie dan eens wat het geeft.
Zo'n anti-fog, zou dat ook iets helpen tegen aandampen van de achterruit? Achterruitverwarming van de E30 werkt namelijk niet meer (oorzaak onbekend) en dat is altijd vervelend deze tijd van 't jaar.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenHeb daar wel interesse in. Wat moet ik me dan nog extra aanschaffen qua doeken en zo om met die AF tripple te beginnen?
Zo'n anti-fog, zou dat ook iets helpen tegen aandampen van de achterruit? Achterruitverwarming van de E30 werkt namelijk niet meer (oorzaak onbekend) en dat is altijd vervelend deze tijd van 't jaar.
Eentje is normaal genoeg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenNamaz, in de Insignia had ik daar ook last van en dit kwam door de rubbers van de achterdeuren. Die waren niet geperforeerd en sloten maar voor 99,9% zodat er toch steeds vocht binnenkwam. Was een gekend probleem.
Nee geen last van. Had ook geen last van aandampen voor ik dat aanbracht.
Net die Anti-Fog aangebracht, I like!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenZo'n anti-fog, zou dat ook iets helpen tegen aandampen van de achterruit? Achterruitverwarming van de E30 werkt namelijk niet meer (oorzaak onbekend) en dat is altijd vervelend deze tijd van 't jaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Superplastik Bekijk BerichtenJa, die horen ook op de achterruit te werken. Ik heb zelf die van Gyeon en die werkt goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenIk heb enkel de voorruit en de voorste zijruiten gedaan, vant weekend de rest!
Comment
Comment