Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[HOW TO] - Wax-it - De wekelijkse wasbeurt
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Dat is er over.
Sent from hereden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenSPAM-alert !!!!!
Sent from hereden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenSPAM-alert !!!!!
Comment
-
hoe verwijder je best stof eigenlijk?
mijn hobbyauto wordt al jaren niet meer gewassen (bang voor de roest)
ik heb een duster gekocht van scholl die goed lijkt te werken, nadien wel telkens in de wasmand
maar kan ik ook met een quick detailer en microvezel doek de ronde doen?
is een paar maand opnieuw in de wax gezet en geen krassen te bespeuren.
Comment
-
-
[HOW TO] - Wax-it - De wekelijkse wasbeurt
Een waterless wash?
Ik heb er nog eentje op test gehad, maar dat werkte maar zo zo (Ecogreen Carclean).
Deze zou wel goed zijn (van horen zeggen) http://dforce.be/webshop/product.php...catId=5&id=2722018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door subarufreakdd Bekijk Berichtenhoe verwijder je best stof eigenlijk?
mijn hobbyauto wordt al jaren niet meer gewassen (bang voor de roest)
ik heb een duster gekocht van scholl die goed lijkt te werken, nadien wel telkens in de wasmand
maar kan ik ook met een quick detailer en microvezel doek de ronde doen?
is een paar maand opnieuw in de wax gezet en geen krassen te bespeuren.
Ik wil die wagen dan wel eens zien irl , en als er echt geen krasjes te bespeuren zijn : top !
Swirls zijn ook krassen..........al zie je deze niet op een bewolkte dag en op zo'n dagen ziet elke auto die net door de wasstraat gereden is er ook goed uit......
Comment
-
Misschien een wat rare vraag: wassen jullie de wagen met onthard water, of speelt dit voor jullie geen rol?
Ik merk op dat waterdruppels een wit spoor achterlaten op de wagen, als deze opdrogen, door water dat uit bijvoorbeeld spiegelbehuizing loopt.
Water hier in de streek is 35 Franse graden.Last edited by Utah; 03/03/2015, 20:10.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenMisschien een wat rare vraag: wassen jullie de wagen met onthard water, of speelt dit voor jullie geen rol?
Ik merk op dat waterdruppels een wit spoor achterlaten op de wagen, als deze opdrogen, door water dat uit bijvoorbeeld spiegelbehuizing loopt.
Water hier in de streek is 35 Franse graden.
Comment
-
-
Op voorwaarde dat je het goed filtert, is dit idd de beste oplossing.
Wij hebben een cokes-filter voor de regenput zitten, en na de pomp zit er nog een fijne patroonfilter.
Water is perfect schoon. Geen kalkaanslag. Ook in huis scheelt het een hoop poetswerk (douche,...)2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenMisschien een wat rare vraag: wassen jullie de wagen met onthard water, of speelt dit voor jullie geen rol?
Water hier in de streek is 35 Franse graden.
Ofwel kan je gebruik maken van een quick detail met kalkneutraliserende eigenschappen zoals bvb de Nanolex Final Finish. (http://www.wax-it.be/webshop/nanolex...ish-200ml.html)
Comment
-
Ons water is allemaal ontkalkt. Een plezier om je wagen mee te wassen. Geen stress als je eens wat druppels hebt, laten geen sporen na.
Die quick detaillers zijn daar ook wel goed voor maar meestal beginnen die druppels pas te lopen als je alles opgeruimd hebt of je niet meer thuis bent.2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk BerichtenFoto 's ????
Ik wil die wagen dan wel eens zien irl , en als er echt geen krasjes te bespeuren zijn : top !
Swirls zijn ook krassen..........al zie je deze niet op een bewolkte dag en op zo'n dagen ziet elke auto die net door de wasstraat gereden is er ook goed uit......
Comment
Comment