Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[HOW TO] - Wax-it - De wekelijkse wasbeurt

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als ik het goed begrijp is dat voor mensen die geen tijd hebben om een wax te zetten, heb liever een wax op de auto dan een shampoo die ervoor zorgt.
    Dus als je wilt mag je de mijne overnemen (1 wasbeurt mee gedaan)

Comment

• Service van WAX-IT
      Advies gevraagd, direct antwoord, half uur daarna bestelling geplaatst (06/08 om 11:56), verzonden dan om 13:40 met de post en net aangekregen om 10:05, zodat we morgen de V70 kunnen detailen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
        Service van WAX-IT
        Advies gevraagd, direct antwoord, half uur daarna bestelling geplaatst (06/08 om 11:56), verzonden dan om 13:40 met de post en net aangekregen om 10:05, zodat we morgen de V70 kunnen detailen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
          Service van WAX-IT
          Je hebt toch een trapladdertje bestelt? 😀

Ben daar gisteren ook geweest en heb weer iets mee dat ik eigenlijk niet ging kopen.
          Het is daar precies een snoepwinkel.
          Madam heeft nog een gratis geur hangertje gekregen en de dochter een kaartje om te spelen.........iedereen content naar huis. 😃
          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
            Je hebt toch een trapladdertje bestelt? 

Ben daar gisteren ook geweest en heb weer iets mee dat ik eigenlijk niet ging kopen.
            Het is daar precies een snoepwinkel.
            Madam heeft nog een gratis geur hangertje gekregen en de dochter een kaartje om te spelen.........iedereen content naar huis. 
            Ik ken dat, ben zo eens langs geweest om wat te gaan halen om mijn eerste full detail te doen op de E81 ;

Vriendin kon niet echt lachen

Comment

• wtf 679 euro in ene keer?! Zonder machine er nog bij?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                wtf 679 euro in ene keer?! Zonder machine er nog bij?

Nee, DAP zat er bij, was €155.
                Maar had ook de AF Spirit wax, is ook direct een dikke €100.
                Dan ook nog de Revitalize kit, ook weer dik €100 enz...

Comment

• 1689 euro zit ik al bij wax it als mijn bestellingen optel. gigantisch bedrag eigenlijk(wel gespreid over bijna 5 jaar)
                  2013- Volvo V60 D3 R-Design
                  2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
                    1689 euro zit ik al bij wax it als mijn bestellingen optel. gigantisch bedrag eigenlijk(wel gespreid over bijna 5 jaar)
                    Sebiet ook eens zien, zal ook wel zoiets zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
                      1689 euro zit ik al bij wax it als mijn bestellingen optel. gigantisch bedrag eigenlijk(wel gespreid over bijna 5 jaar)
                      Ik durf niet kijken.
                      Al een paar jaar wax-it , daarvoor carclean.
                      Het zal ook al de moeite zijn.
                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• +1

moest ik carclean en wax it optellen, kon ik me al een andere daily aanschaffen denk ik...

Comment

• Gisteren bij vrienden op visite..... De buurjongen was hun BMW aan het poetsen... " Die doet dat goed hoor".... dus ff kijkje gaan nemen.... Jaja de bus DREFT stond naast de emmer en de auto in de volle zon....

Zijn reactie; Wat doet een autoshampoo wat dreft niet doet??? )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
                            Gisteren bij vrienden op visite..... De buurjongen was hun BMW aan het poetsen... " Die doet dat goed hoor".... dus ff kijkje gaan nemen.... Jaja de bus DREFT stond naast de emmer en de auto in de volle zon....

Zijn reactie; Wat doet een autoshampoo wat dreft niet doet??? )
                            Als het zacht is voor de handen, dan is het zacht voor de lak!

Comment

• Ondertussen al een 2tal weken en toch wel wat slecht weer later, de CanCoat kunnen testen.

En damn, het product is echt zalig! Heb in de Ardennen even moeten offroaden met de V70, en hing dus vol modder. Na de paar stortbuiten van de afgelopen dagen is zowat al het vuil er gewoon afgespoeld
                              Elke euro waard!
                              Vanaf mijn Auto Finesse producten op zijn, zal iets gelijkaardig van Gyeon in de plaats komen.

Comment

• Dr. Leather op een Oyster interieur dat in 3j nog nooit gereinigd was. Top product. Perfect resultaat, gemakkelijk in gebruik en het interieur ruikt terug als nieuw.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten

Dr. Leather op een Oyster interieur dat in 3j nog nooit gereinigd was. Top product. Perfect resultaat, gemakkelijk in gebruik en het interieur ruikt terug als nieuw.
                                  Schitterend

Comment

• Wax-it , wanneer komt die " Soft99 Fusso Coat 12 Months Wax - Light " terug binnen ??
                                    - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                                    - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
                                      Wax-it , wanneer komt die " Soft99 Fusso Coat 12 Months Wax - Light " terug binnen ??
                                      Normaal vandaag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
                                        Wax-it , wanneer komt die " Soft99 Fusso Coat 12 Months Wax - Light " terug binnen ??
                                        En bij deze ook net binnen gekomen en online gezet

Enjoy
                                        Last edited by ; 01/09/2015, 18:58.

Comment

• ok , morgen een bestelling doen .
                                          - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                                          - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

Working...
                                          X