Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[HOW TO] - Wax-it - De wekelijkse wasbeurt

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hallo,
    Was op zoek naar info, hier terecht gekomen...fftttt ingewikkeld hoor !
    Wil mijn wagen 3j oud, ook eens terug "echt laten blinken" zoals ne nieuwe.
    Waar kan ik in mijn regio Kapelle op den Bos (sorry Wax it, aan je expertise twijfel ik niet, maar Oudenaerde is iets te ver!) eens bij iemand langs gaan, om staat van auto te laten zien.
    Dan eens zeggen wat er te doen valt.

Bedankt op voorhand.
    Misschien best reply naar mijn "postbus".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirtymtbiker Bekijk Berichten
      Hallo,
      Was op zoek naar info, hier terecht gekomen...fftttt ingewikkeld hoor !
      Wil mijn wagen 3j oud, ook eens terug "echt laten blinken" zoals ne nieuwe.
      Waar kan ik in mijn regio Kapelle op den Bos (sorry Wax it, aan je expertise twijfel ik niet, maar Oudenaerde is iets te ver!) eens bij iemand langs gaan, om staat van auto te laten zien.
      Dan eens zeggen wat er te doen valt.

Bedankt op voorhand.
      Misschien best reply naar mijn "postbus".
      Ik heb zelf nog geen ervaringen met dit bedrijf, maar is denk ik het wel dichtst bij Kapelle op den Bos: http://www.was-co.be/ . Is gevestigd naast de hotelweg, tussen afrit Mechelen-Zuid en Procter & Gamble.

Comment

• Iemand al last gehad van een lekkende DAP900? Lekt bij mij olie aan de draaischijf.

Net eens uitgerekend, heb voor 1000 euro poetsproducten gekocht de afgelopen jaren

Comment

• Geen last van.

Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
            Iemand al last gehad van een lekkende DAP900? Lekt bij mij olie aan de draaischijf.

Net eens uitgerekend, heb voor 1000 euro poetsproducten gekocht de afgelopen jaren
            Valt nog mee.

Voorlopig nog geen lek bij mij.
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Iemand al last gehad van een lekkende DAP900? Lekt bij mij olie aan de draaischijf.

Wow, we hebben al redelijk wat DAP's verkocht maar olie is er nog nooit uitgekomen! Waar komt die olie net vandaan?

Comment

• Kan het niet zo goed zien maar denk van onder het blauwe stuk. Had hem netjes opgeborgen enkele maanden terug, haal hem nu uit de zak en was helemaal glibberig van de olie.

Comment

• lijkt eerder een probleem met de lager te zijn
                  www.peugeotforum.be

Comment

• Volgens Carclean ligt het ook aan een lager.

Comment

Volgens Carclean ligt het ook aan een lager.
                      Geen garantie meer zeker?
                      den borre

Int3x0r

Comment

• Ok, gooi alles wat je hebt van Wax-it en Carclean maar weg want hier komt het echte werk.

WD-40 - http://amzn.to/2kNKM0aSubscribe to my 2nd channel https://www.youtube.com/user/origami768instagram - http://instagram.com/crazyrussianhacker Facebook...

Als je snel dit super product in huis wilt kan ik dit leveren aan 75€ voor een kleine en 100€ voor een grote fles. 😁
                        den borre

Int3x0r

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                          Ok, gooi alles wat je hebt van Wax-it en Carclean maar weg want hier komt het echte werk.

WD-40 - http://amzn.to/2kNKM0aSubscribe to my 2nd channel https://www.youtube.com/user/origami768instagram - http://instagram.com/crazyrussianhacker Facebook...

Als je snel dit super product in huis wilt kan ik dit leveren aan 75€ voor een kleine en 100€ voor een grote fles. 

Comment

• Goed voor alles, WD40
                            2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten

Wanneer zijn het WD40 demo dagen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                                Geen garantie meer zeker?
                                Is net 2,5 jaar geworden, garantie is 2 jaar..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                                  Ondertussen al een 2tal weken en toch wel wat slecht weer later, de CanCoat kunnen testen.

En damn, het product is echt zalig! Heb in de Ardennen even moeten offroaden met de V70, en hing dus vol modder. Na de paar stortbuiten van de afgelopen dagen is zowat al het vuil er gewoon afgespoeld
                                  Elke euro waard!
                                  Vanaf mijn Auto Finesse producten op zijn, zal iets gelijkaardig van Gyeon in de plaats komen.

wat heb je nog van auto finesse die je eventueel weg doet? ik gebruik zowel auto finesse op mijn auto's als gyeon voor die van de madam :-)

Comment

• binnenkort zou ik gaan polieren met een DAP900 en de auto finesse revitalise kit. Daarna zou ik auto finesse rejuvenate aanbrengen. Mag ik na het aanbrengen van de laatste stap auto finesse refine op de rode pad gewoon AF rejuvenate aanbrengen op de rode pad en hiermee afwerken? Of is hiervoor nog een aparte pad vereist...?

Comment

• Best nieuwe pad of heel goed uitspoelen.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

• Welke pad zou je hiervoor aanraden?

Comment

• Bert en Simon hebben mij vroeger dit aangeraden voor de Rejuvenate:

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

Working...
                                          X