Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[HOW TO] - Wax-it - De wekelijkse wasbeurt

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wij hebben zo'n cat & dog van Miele.
    Maar nog zo'n zware van 2200W, tegenwoordig mag dit niet meer verkocht worden.
    Zuigt lekker hard!
    2013- Volvo V60 D3 R-Design
    2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk Berichten
      Onbegrijpelijk.... M'n ruitenwissers klapperen als gek als dat spul op m'n ruiten komt :o
      Uw ruit nat laten, beetje sprayen en direct afspoelen... Is eigenlijk een heel makkelijk product
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
        Wij hebben zo'n cat & dog van Miele.
        Zuigt lekker hard!
        2200W, kan al tellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
          Hier Dyson.... beste stofzuiger op de markt (nee geen aandelen lol)
          Heb ook een dyson maar die kunnen blijkbaar niet zo goed tegen dat fijn zand.
          Verder blazen ze zodanig hard aan de zijkant dat ze aan de andere kant weer stof doen opwaaien.
          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Zuigt lekker hard!
            Er zijn er nog een paar van 1600W maar ook al moeilijk te vinden.
            Nu gaan ze naar 1200W.
            2200W is niet meer te vinden.
            den borre

Int3x0r

Comment

• geen ervaring met die lage Wattages van stofzuigers maar zuigen die nog wel?
              als ik de onze in een lagere stand zet(gaat van 300->2200w in 6 standen)
              dan merk ik dat de zuigkracht zwaar afneemt.
              Kan me niet voorstellen dat die van 1200w alle vuil meenemen? En al zeker niet voor tapijten te reinigen?
              2013- Volvo V60 D3 R-Design
              2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Nope, er zijn vrouwen die beter kunnen zuigen.
                den borre

Int3x0r

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                  Met zo'n knappe auto als de jouwe zou een Quick Detailer toch nog voor een extra mooi resultaat zorgen en veel minder poetswerk en toekomstige wrijving.
                  Droog jij de auto? Het is dan dat je een product extra gebruikt, precies om nog minder wrijving te veroorzaken in plaats van extra.
                  Neen, ik droog mijn wagen nooit af. Ik was die altijd met overvloedig veel regenwater (kalkvrij, laat geen droogresten achter) en laat die gewoon drogen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                    Nope, er zijn vrouwen die beter kunnen zuigen.
                    Ze zuigen het laken in je gat !
                    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                      Er zijn er nog een paar van 1600W maar ook al moeilijk te vinden.
                      Nu gaan ze naar 1200W.
                      2200W is niet meer te vinden.
                      2400W: http://www.stofzuigerstore.be/produc...s-powx325.html

2000W: http://www.stofzuigerstore.be/produc...bo-p30-wd.html

Je vind er nog genoeg hoor.

Comment

Zuigt lekker hard!
                        Mag ik je vriendje zijn?

Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                        Uw ruit nat laten, beetje sprayen en direct afspoelen... Is eigenlijk een heel makkelijk product
                        Ja, de aanwending is geen probleem, maar de coating doet m'n ruitenwissers op hol slaan.

Comment

• De Miele S5000 reeks.
                          Hebben wij ook, dus deze keer mag je wel mijn vriendje zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                            Dat is dan weer te lomp.
                            Heb zo een Karcher van tijdens mijn verbouwingen.
                            den borre

Int3x0r

Comment

• Ik ken niet veel van stofzuigers, maar ik weet wel dat bij het kiezen van een centrale stofzuiger in een woning niet het vermogen de belangrijkste factor is, maar wel het debiet en de max onderdruk. Deze gegevens zijn echter niet terug te vinden op een "gewone" stofzuiger ???

Comment

• Inderdaad, veel info zie je niet bij een stofzuiger.
                                den borre

Int3x0r

Comment

• Gewoon een Miele kopen. 1600W is gewoon genoeg. Misschien wel nog een extra langere smalle zuigmond nodig om goed tussen de zetels te kunnen zuigen.
                                  En als je een goedkoop model neemt best een borstelkopje bijkopen met echt haar (zit standaard bij de dure modellen) in plaats van nylon.
                                  2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Nog op zoek naar wat aanraders voor volgende "categorieën":

1. Een goeie All purpose cleaner om all round vettigheid in interieur, motorruimte, deurlijsten etc aan te pakken
                                    2. Ruiten (krijg ik momenteel nooit echt volledig proper met Instanet, zie altijd wel druppels)
                                    3. Iets voor de rubbers / trim rond de ramen, die stilaan eerder donkergrijs lijken dan echt zwart

Zelf al gevonden:

1. Poorboys World - Bio-Degradable All Purpose Cleaner & Degreaser - 946ml
                                    2. Autoglym - Car Glass Polish - 325ml
                                    3. Autoglym - Bumper & Trim Gel - 325ml

Vandaag mij ook opgevallen hoe gruwelijk mijn wielbouten er uitzien:

Opschuren met een staalborstel, of gaan die er binnen de kortste keren terug zo uitzien?
                                    Last edited by ; 28/08/2016, 21:01.

Comment

• 1. Poorboys APC, Autofinesse Total, Carchimp APC,... Allemaal goed spul
                                      2. Carchimp glasscleaner werkt goed, en is niet duur
                                      3. Autofinesse Revive blijft een paar maanden mooi zwart, wel de eerste keer twee laagjes aanbrengen, en zeker een twintigtal minuten laten intrekken. Je krijgt een mooie beading op je trims als cadeautje erbij

.
                                      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• voor uw wielbouten: koop van die plastieken overzet kapjes. Kan je in alle kleuren krijgen en dus ook in zilver of zwart bijvoorbeeld. Die bouten opschuren gaat op zich weinig helpen, lakken ook niet want de volgende keer dat men die bouten losmaakt beschadigd men terug de lak.
                                        www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                                          voor uw wielbouten: koop van die plastieken overzet kapjes. Kan je in alle kleuren krijgen en dus ook in zilver of zwart bijvoorbeeld. Die bouten opschuren gaat op zich weinig helpen, lakken ook niet want de volgende keer dat men die bouten losmaakt beschadigd men terug de lak.
                                          Geen slecht idee, had ik nog niet aan gedacht.

Nog andere suggesties voor bepaalde producten? Momenteel denk ik aan:

- Poorboys APC
                                          - Autoglym Car Glass Polish + nog een goeie microvezeldoek om aan te brengen (is blijkbaar belangrijk bij glas?)
                                          - Auto finesse revive

Comment

Working...
                                          X