Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hier Dyson.... beste stofzuiger op de markt (nee geen aandelen lol)
Heb ook een dyson maar die kunnen blijkbaar niet zo goed tegen dat fijn zand.
Verder blazen ze zodanig hard aan de zijkant dat ze aan de andere kant weer stof doen opwaaien.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
geen ervaring met die lage Wattages van stofzuigers maar zuigen die nog wel?
als ik de onze in een lagere stand zet(gaat van 300->2200w in 6 standen)
dan merk ik dat de zuigkracht zwaar afneemt.
Kan me niet voorstellen dat die van 1200w alle vuil meenemen? En al zeker niet voor tapijten te reinigen?
Met zo'n knappe auto als de jouwe zou een Quick Detailer toch nog voor een extra mooi resultaat zorgen en veel minder poetswerk en toekomstige wrijving.
Droog jij de auto? Het is dan dat je een product extra gebruikt, precies om nog minder wrijving te veroorzaken in plaats van extra.
Neen, ik droog mijn wagen nooit af. Ik was die altijd met overvloedig veel regenwater (kalkvrij, laat geen droogresten achter) en laat die gewoon drogen.
Ik ken niet veel van stofzuigers, maar ik weet wel dat bij het kiezen van een centrale stofzuiger in een woning niet het vermogen de belangrijkste factor is, maar wel het debiet en de max onderdruk. Deze gegevens zijn echter niet terug te vinden op een "gewone" stofzuiger ???
Gewoon een Miele kopen. 1600W is gewoon genoeg. Misschien wel nog een extra langere smalle zuigmond nodig om goed tussen de zetels te kunnen zuigen.
En als je een goedkoop model neemt best een borstelkopje bijkopen met echt haar (zit standaard bij de dure modellen) in plaats van nylon.
1. Poorboys APC, Autofinesse Total, Carchimp APC,... Allemaal goed spul
2. Carchimp glasscleaner werkt goed, en is niet duur
3. Autofinesse Revive blijft een paar maanden mooi zwart, wel de eerste keer twee laagjes aanbrengen, en zeker een twintigtal minuten laten intrekken. Je krijgt een mooie beading op je trims als cadeautje erbij
voor uw wielbouten: koop van die plastieken overzet kapjes. Kan je in alle kleuren krijgen en dus ook in zilver of zwart bijvoorbeeld. Die bouten opschuren gaat op zich weinig helpen, lakken ook niet want de volgende keer dat men die bouten losmaakt beschadigd men terug de lak.
voor uw wielbouten: koop van die plastieken overzet kapjes. Kan je in alle kleuren krijgen en dus ook in zilver of zwart bijvoorbeeld. Die bouten opschuren gaat op zich weinig helpen, lakken ook niet want de volgende keer dat men die bouten losmaakt beschadigd men terug de lak.
Geen slecht idee, had ik nog niet aan gedacht.
Nog andere suggesties voor bepaalde producten? Momenteel denk ik aan:
- Poorboys APC
- Autoglym Car Glass Polish + nog een goeie microvezeldoek om aan te brengen (is blijkbaar belangrijk bij glas?)
- Auto finesse revive
Comment