Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[HOW TO] - Wax-it - De wekelijkse wasbeurt

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
    to-do list: volledig polieren en in de wax zetten
    2 voorwielen afhalen en in wax zetten
    ramen en rubbers behandelen
    passagierskant stofzuigen en al het leder beschermen

klaar zal morgen maar wat vroeger opstaan, vandaag door de regen moeten stoppen.
    To do: volledig polieren en in wax zetten
    rubbers zijn afgeplakt en klaar om te polieren

Comment

• Welke producten bestaan er om rubbers te beschermen tegen uitdroging?

E30SHOP.be
      - Alles voor uw BMW E30.
      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
        Welke producten bestaan er om rubbers te beschermen tegen uitdroging?
        Kijk eens op carclean of wax-it, staan ze onder categorie 'rubbers en...'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
          Is al besteld :p

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
          Ik ben er prijs/kwaliteit wel tevreden van.

Foto van een eind augustus en ik heb de Soft99 aangebracht midden september 2015. Kleine 15000km gereden en altijd binnen gestaan dus dat helpt de standtijd wel. Voor de rest regelmatig gewassen met een AF Lather, die zacht is voor een wax, en bij iedere wasbeurt een laagje quick detail.

Comment

To do: volledig polieren en in wax zetten
            rubbers zijn afgeplakt en klaar om te polieren
            To do: passagierskant + voorbumper en motorkap polieren en dan volledig waxen. Kutweer, zon dan regen dan terug zon dan terug regen. Hatelijk als je niet binnen kan staan hopelijk morgen klaar.

Comment

• Hier is het deze morgen droog gebleven. Een Mini is rap gedaan: wassen, kleien (kwam amper iets af), nog eens wassen, drogen, polijsten in 2 stappen (beetje swirls, unizwart dak is een pita op dat vlak), ultra glaze, waxke, spraysealant op de velgjes. En dan begon het te gieten. Auto binnen gezet, en gaan winkelen met de madammen.
              In de vooravond in de garage nog een last touch-up gedaan met een QD, en de bandjes in de dressing gezet.
              Because winter is coming...
              De Volvo ga ik gewoon nog een paar keer wassen, en net voor ik die moet inleveren nog een beetje blingbling ultra glaze erop, zodat alle swirls goed verstopt zijn .
              2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk Berichten
                Ik ga wetcoat laten voor wat het is. Je kan niet vermijden dat het op je voorruit terecht komt bij het afspuiten na aanwending... Ga overstappen op CanCoat.

Als shampoo gebruik ik tegenwoordig AF Lather (zonder enige coatings in).
                Ik zit nu eindelijk ook weer een stap dichter bij een oplossing door opnieuw nieuwe wissers gemonteerd te hebben die het beter doen.
                Maar toch nog niet helemaal stil.

Ik gebruikte de Gyeon QD wel nog maar niet op de voorruit maar volgens mij komt het probleem van de Gyeon Bathe shampoo. Ik denk dat ik veiligheidshalve best met beide producten stop.
                Dus de Auto Finesse shampoo is 100% veilig. Hun quick detailer ook?
                2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                  Ik zit nu eindelijk ook weer een stap dichter bij een oplossing door opnieuw nieuwe wissers gemonteerd te hebben die het beter doen.
                  Maar toch nog niet helemaal stil.

Ik gebruikte de Gyeon QD wel nog maar niet op de voorruit maar volgens mij komt het probleem van de Gyeon Bathe shampoo. Ik denk dat ik veiligheidshalve best met beide producten stop.
                  Dus de Auto Finesse shampoo is 100% veilig. Hun quick detailer ook?
                  Al honderden autos mee gedaan,Auto Finesse levert zeer goede producten.

Comment

• Quickdetailer (Finale) is top

Comment

• Polieren deel 8 elke keer ik een stuk klaar heb begint het terug te regenen. Zit nu weer binnen te wachten, al 3 keer moeten stoppen. Volgende keer dat ik dat nog is doe is in een overdekte plaats

Comment

Polieren deel 8 elke keer ik een stuk klaar heb begint het terug te regenen. Zit nu weer binnen te wachten, al 3 keer moeten stoppen. Volgende keer dat ik dat nog is doe is in een overdekte plaats
                        Caravans te koop aangeboden en gevraagd. Bekijk het ruime aanbod van nieuw en tweedehands Caravans en andere apparaten. Caravans en Kamperen koop je op 2dehands!

Problem solved!

Comment

• Vandaag trouwens Simon z'n laatste dag bij WAX-IT, vertrekt naar de classic Porsche restaurateur RSC Automobile.
                          Succes Simon, altijd je advies op prijs gesteld!

Comment

• Idem.

Comment

• Van de ene droomjob naar de andere

Comment

• Shit, Simon weg....
                                Eerlijk gezegd had ik hem het liefst.
                                Heb de indruk dat hij meer uitleg gaf met passie ipv met oog op verkoop.

Verstuurd met de postduif.

Comment

• +1

Ook heel tevreden geweest over zijn service! Zowel in de shop als per mail.
                                  2011 Opel Insignia 2.0 CDTI
                                  2010 Opel Astra J 1.4I
                                  1998 Opel Astra G 1.4I

Comment

• Wordt met polijsten hetzelfde bedoeld als polieren?
                                    heden 2014 Bmw M235i 326pk
                                    heden 2017 vw golf 1.2tsi 110pk

Comment

• polieren komt van het frans 'polir' en dat betekent dus polijsten
                                      www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                                        Vandaag trouwens Simon z'n laatste dag bij WAX-IT, vertrekt naar de classic Porsche restaurateur RSC Automobile.
                                        Succes Simon, altijd je advies op prijs gesteld!
                                        Jammer natuurlijk. Was mede het uithangbord van het bedrijf en heeft uiteraard ook het bedrijf helpen groot maken. Kon alle cliënteel perfect aan en straalde ook klasse uit.
                                        Hopelijk kan Bert een gelijkwaardige opvolger vinden. Ik vrees dat dit wel moeilijk zal zijn, maar laat ons in elk geval hopen dat dit niet zo is. Iemand die van zijn hobby zijn job wil maken, een zeer goed voorkomen heeft, vertrouwen uitstraalt en bovendien nog zeer intelligent is ook, vind je niet zo gemakkelijk. Maar toch veel succes Bert op de zoektocht!
                                        Last edited by febrero; 05/10/2016, 21:35.
                                        BMW M2 Coupé
                                        Audi S5
                                        Nobody is Perfect!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                          volgens mij komt het probleem van de Gyeon Bathe shampoo.
                                          Heb je het over de bathe of the bathe+ ?

Comment

Working...
                                          X