Mededeling

Collapse
No announcement yet.

afdruipers van rubbercleaner in lak

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• afdruipers van rubbercleaner in lak

Hallo allemaal,

ik zit al een tijdje met dit probleem.Een aantal maanden geleden heb ik de rubbers rond het raam behandelt met een product van autoglym. Eerst heb ik het rubber gereinigd en hiermee is een deel van het vuil + product langs de auto afgelopen. Nu zie je dus een afdruiper (of hoe noem je dat het best?) helemaal tot onderaan de wagen en met wassen /clayen is het er dus nog niet afgegaan.

Zijn er nog andere methodes buiten meteen te polieren?

Oorspronkelijk geplaatst door fromalk Bekijk Berichten
    Hallo allemaal,

ik zit al een tijdje met dit probleem.Een aantal maanden geleden heb ik de rubbers rond het raam behandelt met een product van autoglym. Eerst heb ik het rubber gereinigd en hiermee is een deel van het vuil + product langs de auto afgelopen. Nu zie je dus een afdruiper (of hoe noem je dat het best?) helemaal tot onderaan de wagen en met wassen /clayen is het er dus nog niet afgegaan.

Zijn er nog andere methodes buiten meteen te polieren?
    Volgens mij is het product in de toplaag van de vernis ingevreten en zal je dus idd enkel met polieren de "beschadigde" vernis kunnen verwijderen.

Je kan eventueel eens met een paint clearner proberen. Met beetje geluk helpt dat, maar ik vrees ervoor.

Comment

Zoals Bert al zei zou ik eerst eens proberen met een paintcleaner (bvb Meguiars Deep Crystal Paintcleaner),met een beetje geluk is dit voldoende !
      Als dit niet voldoende is kan je nog altijd een stapje verder gaan en gaan polijsten !

Comment

Working...
      X