Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW Passat ijslandgrijs pareleffect

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• VW Passat ijslandgrijs pareleffect

Binnen een paar weken mag ik mijn nieuwe VW Passat gaan afhalen. Het is een break in Ijslandgrijs pareleffect kleur. Nu wilde ik jullie eens vragen of die pareleffect speciale aandacht vereist?

Als je het mij vraagt vereist elke wagen een speciale aandachtsbehandeling. De vraag is alleen in hoeverre jij je tijd en geld er wil aan investeren hé?

Wat ik zeker zou doen:

- De 2 emmermethode met deftige shampoo
    - Polish met lichte korrel met eventueel een glaze
    - wax of sealant
    - interieur cleaner
    - Microvezel handschoen en doeken allerlei

Als je deze dingen volgens mij hebt kan je je wagen mooi en beschermd houden. Wil je dan verder gaan en echt professioneel detailen dan heb je veel meer dingen nodig!

Als je geen tijd en zin hebt om dit zelf te doen maar je hebt wel de centen om het te laten doen kan je een professioneel detailer je auto laten afhandelen. voorbeelden zijn:
    Dmcarpolish, Wax-it en CCC. Deze kunnen je ook verderhelpen.

Op het belgisch Autodetailingforum kan je ook terecht met al je vragen en die mensen daar kunnen je altijd verderhelpen.
    En natuurlijk ook op deze website.

Comment

Mja da besef ik, dat iedere auto een voorkeursbehandeling nodig heeft. Hoe ver ik hierin wil gaan... Moeilijk te zeggen omdat ik volledig leek ben. Ik lees hier leuke verhalen van mensen die klein begonnen zijn en nu volledige assortimenten hebben en naar meetings gaan. Ik zal dus klein beginnen en we zullen wel zien waar we eindigen eh

Comment

Ik zou je héél hard de Jeffs werkstat Acrylic kit willen aanbevelen voor jou kleur.

Vorige week opnieuw verliefd geworden op deze reeks na het detailen van een Sparkling Graphite BMW.
        De metaal vlokken komen zo extreem mooi uit , en del ook is zo steriel en zuiver, echt prachtig om zien !

De eigenaar zit hier op het forum (Fokko), stuur hem anders even een pm om zijn ervaringen te horen

Het systeem is ook héél eenvoudig en dus ideaal voor een beginner.

Ik probeer vanavond nog een foto online te krijgen hier.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
          Ik zou je héél hard de Jeffs werkstat Acrylic kit willen aanbevelen voor jou kleur.

Vorige week opnieuw verliefd geworden op deze reeks na het detailen van een Sparkling Graphite BMW.
          De metaal vlokken komen zo extreem mooi uit , en del ook is zo steriel en zuiver, echt prachtig om zien !

De eigenaar zit hier op het forum (Fokko), stuur hem anders even een pm om zijn ervaringen te horen

Het systeem is ook héél eenvoudig en dus ideaal voor een beginner.

Ik probeer vanavond nog een foto online te krijgen hier.
          even op reageren
          Ik kan inderdaad alleen maar beamen dat de wagen na deze behandeling fantastisch uitziet. In de zon komt de metallic zo mooi uit, hele felle contrasten tussen licht en donkere reflecties, alle lijnen worden op een geweldige manier geaccentueerd. De auto is 3 jaar oud, maar ik heb nog nooit gezien dat deze kleur zo mooi kon zijn. Ik durf zelfs te zeggen dat er in de zon een pareleffect tevoorschijn kwam, terwijl het volgens mij een gewone metallic lak is...
          wellicht heeft wax-it dit mooi op foto kunnen vastleggen..

Comment

Bestelling geplaatst bij Bert. Acryl kit van Jeffs en kitje voor hem te wassen van Jeffs.
            Bert, status is momenteel pending na het ontvangen van de betaling? Is de boel al verzonden? Tzou tof zijn als ik het morgen had op mijn verjaardag

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pearl_Tom Bekijk Berichten
              Bestelling geplaatst bij Bert. Acryl kit van Jeffs en kitje voor hem te wassen van Jeffs.
              Bert, status is momenteel pending na het ontvangen van de betaling? Is de boel al verzonden? Tzou tof zijn als ik het morgen had op mijn verjaardag
              Deze zou gisteren om 10:12u geleverd moeten zijn

En bij deze proficiat met je verjaardag

Comment

Working...
              X