Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Roestvorming rond wielnaaf normaal?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Als u dat stoort gewoon lakken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DEAP Bekijk Berichten
      Is het dan ook normaal dat de remklauwen achter iets meer dan een jaar onderhevig zijn aan roest?
      Het stoort mij enorm, maar de garage zegt dat dit normaal is.
      Ik dacht dat die in verloop van tijd gewoon zwart werden door ophoping van remstof.
      Dat is inderdaad veel roest na een jaar , ik zou ze mooi afschuren en in de lak zetten .
      Er zijn verfkits in de handel voor verkrijgbaar .
      Elke deftige automaterialenzaak heeft dat in zijn assortiment .

Comment

Is het dan ook normaal dat de remklauwen achter iets meer dan een jaar onderhevig zijn aan roest?
        Ik dacht dat die in verloop van tijd gewoon zwart werden door ophoping van remstof.
        op ons ma haar Golf zijn haar remklauwen nog mooi grijs na 2 jaar dienst

Comment

De remklauwen zijn idd .

Comment

Een paar links naar verf voor remklauwen (brake caliper laquer)

Car styling with FOLIATEC quality products ✓ Tuning ✓ DIY products ✓ Paints, films & accessories ➤ Discover now!

This short video will show you how customizing brake calipers have never been easier. Dupli-Color® Caliper Paint is a durable, protective coating resistant t...

Comment

Working...
            X