Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wax-it Workshop 7 & 8 November 2009

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wax-it Workshop 7 & 8 November 2009

Wax-it Workshop 7 & 8 November 2009

Na het succes van de eerste demodag in het voorjaar kom er nu een vervolg.

Er zijn echter een aantal cruciale wijzigingen ten opzichte van de vorige demodag !

Wij zijn van mening dat de beste manier om het detailen te leren, is het zelf uit te voeren onder toezicht van een professional. Vandaar dat het deze keer om een workshop gaat in tegenstelling tot de demodag van eerder dit jaar. Er worden 6 groepjes van 5 deelnemers gevormd, elke groep krijgt een eigen demowagen toegewezen. Het zal dus de bedoeling zijn dat alle deelnemers actief de demowagen gaan detailen.

De workshop wordt verdeeld over 2 dagen.
    Zaterdag 7/11
    is voorzien voor beginners en vereist geen voorkennis. Alles wordt vanaf 0 opgebouwd en uitgelegd.
    Zondag 8/11 is voorzien voor gevorderden en vereist een zekere kennis op het gebied van detailing. De basisbegrippen en handelingen worden op deze dag NIET opnieuw uitgelegd. We verwachten dus dat iedereen die zich inschrijft voor de gevorderden cursus ofwel de beginnersworkshop reeds heeft gevolgd, zich voldoende heeft geinformeerd of reeds over de nodige ervaring beschikt.
    Enkel op de dag voor gevorderden zal het machinaal polieren aan bod komen.

Als extra motivatie zal de groep die op het einde van de dag het mooist resultaat heeft behaald de waarde van de inschrijvingbedrag terugkrijgen in de vorm van een waardebon.

Bovendien zullen alle producten, applicators, doeken en eventueel poliertoestellen die we op de dag zelf gebruiken op het einde van de dag te koop zijn aan 30% korting.

Gezien bovenstaande extra’s zal het inschrijvingsgeld voor elke dag €100 bedragen.
    Zowel ontbijt, middagmaal en drank zijn inbegrepen.

Planning
    Beide dagen starten om 9.30u en zullen afgelopen zijn rond 17.00u

1. Beginners
    -Hoe best de wagen wassen
    -Hoe de lak zuiver maken
    -Hoe krassen en kringen aanpakken
    -Hoe de lak beschermen
    -Hoe het resultaat onderhouden
    -Hoe leder, stof, kunststof en ruiten reinigen en beschermen
    -Hoe velgen & banden zuiveren en beschermen
    -Hoe rubbers & chroom zuiveren en beschermen
    2. Experts
    -Hoe de lak zuiver maken (expert niveau)
    -Hoe machinaal compounden en polieren (excentrisch)
    -Hoe de lak voorbereiden op bescherming
    -Wat zijn de verschillende soorten beschermingen en hoe ze optimaal te gebruiken ?
    -Hoe de motorruimte detailen
    -Extra's (indien tijd over)

INSCHRIJVINGEN ZULLEN VIA EEN INSCHRIJVINGSFORMULIER OP ONZE WEBSITE GEBEUREN. HIEROVER LATER MEER.

LET OP DE PLAATSEN ZIJN BEPERKT !!!

Aanwezigen van AutoForum: (quoten en untaggen)

Zaterdag 07/11:
    - ...

Zondag 08/11:
    - ...

Comment

Interessant !

Weer in Ronse te doen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk Berichten
        Interessant !

Weer in Ronse te doen?
        Yup

Comment

Ik twijfel De demo-dag formule sprak me meer aan. Kan je die extra's wat meer motiveren Bert ? Het prijsverschil is niet min en het blijft een groepsgebeuren.

Comment

Spijtig, ik had me graag ingeschreven voor de beginnersdag maar dat weekend past spijtig genoeg niet in mijn planning :-(

Goed initiatief in ieder geval!

Comment

ziet er wel interessant uit

mocht ik er medelimburgers zijn die twijfelen (zaterdag) zie ik het mss nog wel zitten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door erq Bekijk Berichten
                ziet er wel interessant uit

mocht ik er medelimburgers zijn die twijfelen (zaterdag) zie ik het mss nog wel zitten
                Ik heb wel goesting om te gaan. Ik kan nog altijd bijleren daarover :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BozZke Bekijk Berichten
                  Ik twijfel De demo-dag formule sprak me meer aan. Kan je die extra's wat meer motiveren Bert ? Het prijsverschil is niet min en het blijft een groepsgebeuren.
                  Ik denk dat het prijsverschil zeker terecht is. Je leert je producten correct gebruiken (da's nog iets anders dan dat zien en thuis dan moeten uitproberen en zelf niet op de mogelijk foute technieken letten), waardoor je een veel hoger rendement zal halen.

Want zeg nu zelf: wat ben je met goede producten als je ze niet correct gebruikt? Bovendien zal je als je je producten correct hebt leren gebruiken daar iedere week bij de autowas de vruchten van plukken, en dit voor de rest van je leven.

Imo is dit zijn prijs zeker waard!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BozZke Bekijk Berichten

Het prijsverschil zit hem in het volgende.

Je krijgt een veel gedetailleerdere uitleg en je kan het zelf gaan toepassen. Dit wil zeggen dat ik wij dus voor iedereen afzonderlijk materiaal (producten, applicators , machines ...) moeten voorzien.

Dat materiaal zal na afloop beschikbaar zijn aan 30% korting.

Als je dus een paar items zou willen kopen (eventueel ook voor vrienden en familie ... ik zeg maar wat ) dan heb je je inschrijvingsgeld snel terug verdient !

Als je dan nog eens een mooi resultaat kan afleveren krijg je nog eens het inschrijvingsgeld terug !

Het komt er eigenlijk op neer dat wij met het hogere inschrijvingsgeld een selectie willen maken naar ons publiek toe.
                    De plaatsen zijn beperkt, en we willen vermijden dat deze plaatsen ingenomen worden door mensen die eigenlijk niet de volle 100% aandachtig zijn, en er gewoon even een dagje op uit willen bij wijze van spreken.

We gaan dus een verschil maken tussen Workshop en demodag.
                    Er zullen volgend jaar namelijk demodagen volgen, maar dat zal dan op een andere manier gebeuren.

Iemand die ECHT wat wil bijleren over detailen en er ook actief mee aan de slag wil kan dus best voor de Workshop kiezen.
                    Zij die eens willen zien wat detailen is en wat het nu net inhoud kunnen even op een demodag langskomen. De demo dag zal dus een korte snelle voorstelling zijn van onze firma, onze producten en wat detailen net is.

Bovendien. Zij die echt interesse hebben om bij te leren en willen detailen zullen zoals eerder gezegd geen of zelf minder gaan betalen dan voorheen. Want de inschrijvings prijs is door de aankoop van enkele producten terug verdient ... en om te gaan detailen heb je ook eerste de productne nodig natuurlijk

PS: De DAP500 is bvb ook beschikbaar aan 30% korting. Dat is toch al een mooi bedrag vind ik zelf

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                      Het prijsverschil zit hem in het volgende.

Je krijgt een veel gedetailleerdere uitleg en je kan het zelf gaan toepassen. Dit wil zeggen dat ik wij dus voor iedereen afzonderlijk materiaal (producten, applicators , machines ...) moeten voorzien.

Dat materiaal zal na afloop beschikbaar zijn aan 30% korting.

Als je dus een paar items zou willen kopen (eventueel ook voor vrienden en familie ... ik zeg maar wat ) dan heb je je inschrijvingsgeld snel terug verdient !

Als je dan nog eens een mooi resultaat kan afleveren krijg je nog eens het inschrijvingsgeld terug !

Het komt er eigenlijk op neer dat wij met het hogere inschrijvingsgeld een selectie willen maken naar ons publiek toe.
                      De plaatsen zijn beperkt, en we willen vermijden dat deze plaatsen ingenomen worden door mensen die eigenlijk niet de volle 100% aandachtig zijn, en er gewoon even een dagje op uit willen bij wijze van spreken.

We gaan dus een verschil maken tussen Workshop en demodag.
                      Er zullen volgend jaar namelijk demodagen volgen, maar dat zal dan op een andere manier gebeuren.

Iemand die ECHT wat wil bijleren over detailen en er ook actief mee aan de slag wil kan dus best voor de Workshop kiezen.
                      Zij die eens willen zien wat detailen is en wat het nu net inhoud kunnen even op een demodag langskomen. De demo dag zal dus een korte snelle voorstelling zijn van onze firma, onze producten en wat detailen net is.

Bovendien. Zij die echt interesse hebben om bij te leren en willen detailen zullen zoals eerder gezegd geen of zelf minder gaan betalen dan voorheen. Want de inschrijvings prijs is door de aankoop van enkele producten terug verdient ... en om te gaan detailen heb je ook eerste de productne nodig natuurlijk

PS: De DAP500 is bvb ook beschikbaar aan 30% korting. Dat is toch al een mooi bedrag vind ik zelf
                      prachtig voorstel,
                      en idd, je moet eerst investeren alvorens je winst kan maken

Comment

Aanwezigen van AutoForum:

Zaterdag 07/11:beginnelingen
                        - flupke73 - steven

Zondag 08/11: gevorderden
                        - ...[/QUOTE]

Comment

Ik vind dit weer een heel goed initiatief, was zelf op de demodag en die vond ik ook wel ok, maar het probleem is er dan dat je met een reuze grote groep zit, zodat jezelf de handelingen niet te goei kan aanleren.je klrijgt er wel veel en nuttige tips mee, die echt geld waard zijn hoor.
                          Ik had heel graag gekomen voor de cursus gevorderden, maar dan is het het doopfeest van men zoon en daar kan ik moeilijk buiten he, of ik zou het feest bij u mogen laten doorgaan
                          of het zou nog naar een andere dag gezet moeten worden dan ben ik zeker van de partij, of gaat er in de directe toekomst nog zo een dag zijn.
                          Vind dit echt dood jammer.
                          Hier wordt maar geleuterd over dat geld, dat geld heb je heel snel terugverdiend hoor met de kortingen en tips die je krijgt, als je per auto een uur minder lang bezig bent is deze ook al snel terugverdiend.
                          Ik zou er ni aan twijfelen om me in te schrijven maar jammer genoeg gaat het niet.

mvg Jo

Comment

Super initiatief, maar helaas te veel onzekerheden ivm werk rond die periode om mij in te schrijven. Vind het echt spijtig maar misschien heb ik bij de volgende workshop meer geluk
                            1984 BMW M635CSi F u n
                            1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                              Aanwezigen van AutoForum: (quoten en untaggen)

Zaterdag 07/11:
                              - ...

Zondag 08/11:
                              - ...
                              Aanwezig op beide dagen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten

- flupke73 - steven
                                -..

- Davidov (aka David Boone)
                                -...
                                [/quote]

Bij deze dus ook aanwezig.. Specs krijgen wij toegestuurd via pm?

Comment

Bij deze dus ook aanwezig.. Specs krijgen wij toegestuurd via pm?[/quote]

Yup

Comment

- flupke73 - steven
                                    - Logiet

- Logiet
                                    - Davidov

Comment

discussie als belangrijk gemarkeerd

Comment

- flupke73 - steven
                                        - Logiet
                                        - motorhead99

- Logiet
                                        - Davidov

Nu ga ik eindelijk mijn wagen eens "tegoei" leren verzorgen...

Comment

Working...
                                        X