Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wax-it Workshop 7 & 8 November 2009

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Op de vorige Demo dag was ik aanwezig maar dit keer ga ik passen denk ik. Vooral omdat het nogal ver rijden is voor mij.

Het zou wel leuk zijn moest er iemand het initiatief nemen om zo'n workshop meer aan de kanten van Vlaams-Brabant of Antwerpen te doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
      discussie als belangrijk gemarkeerd
      waarvoor dank !

Comment

Ben zeker geïnteresseerd! Alvast merci om zoiets te organiseren! Als ik kan op die datum schrijf ik me zeker in!

Comment

Ik heb ook wel interesse

Comment

Aanwezigen van AutoForum:

Zaterdag 07/11:beginnelingen
            - flupke73 - steven
            - Logiet
            - motorhead99
            - CurbstonePhotography.be

Zondag 08/11: gevorderden
            - Logiet
            - Davidov

Comment

Hey,

Ik zou graag meedoen, maar ik heb pas net een machine gekocht. dus het "gewoon" detailen zoals wassen enz... kan ik wel denk ik. Maar alles wat machinaal gebeurt nog niet. Dus ook niet echt met de DA machine.

Moet ik dan de beginner of pro dag volgen? :p

Indien ik weet welke ik moet volgen kan ik dan ook kijken of ik die dag thuisben. En als je iemand kent die wil meekomen maar er nog totaal niets van kent, maar wel in dezelfde groep als ik wil zitten, wat moet je dan doen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
                Hey,

Ik zou graag meedoen, maar ik heb pas net een machine gekocht. dus het "gewoon" detailen zoals wassen enz... kan ik wel denk ik. Maar alles wat machinaal gebeurt nog niet. Dus ook niet echt met de DA machine.

Moet ik dan de beginner of pro dag volgen? :p

Indien ik weet welke ik moet volgen kan ik dan ook kijken of ik die dag thuisben. En als je iemand kent die wil meekomen maar er nog totaal niets van kent, maar wel in dezelfde groep als ik wil zitten, wat moet je dan doen?
                Pro

De groepen worden op de dag zelf verdeeld naar keuze

Comment

verdomme waarom werk ik toch zaterdag! ik zou zondag kunnen maar dan is het voor de pro mensen!

Comment

Het ziet er op dit moment een beetje naar uit dat het gaat uitgesteld worden naar een latere datum ...

Vandaar even polsen naar nieuwe data ...

Ga uw gang

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                      Het ziet er op dit moment een beetje naar uit dat het gaat uitgesteld worden naar een latere datum ...

Vandaar even polsen naar nieuwe data ...

Ga uw gang
                      Graag, mijn vrouw is van wacht dat weekend en ik moet dan op de kleine passen....dus zou leuk zijn op een ander weekend...eind november of later

Comment

Aanwezigen van AutoForum:

Zaterdag 07/11:beginnelingen
                        - flupke73 - steven
                        - Logiet
                        - motorhead99
                        - CurbstonePhotography.be
                        - Rousch 402R

Zondag 08/11: gevorderden
                        - Logiet
                        - Davidov[/quote]

Comment

jammer dat ik niet aanwezig kan zijn

ik werk aan de kust (knokke) en werk iedere week-end

mss kan er in de nabije toekomst iets in de week geregeld worden

who know's ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door insignia-boy Bekijk Berichten
                            jammer dat ik niet aanwezig kan zijn

ik werk aan de kust (knokke) en werk iedere week-end

mss kan er in de nabije toekomst iets in de week geregeld worden

who know's ?
                            Ik ben nu aan het kijken voor een datum die voor iedereen nog goed kan uitkomen. Een feestdag met een brug ofzo ...

Comment

Ik ben nu aan het kijken voor een datum die voor iedereen nog goed kan uitkomen. Een feestdag met een brug ofzo ...
                              Maar euhm, 7 & 8 november gaat toch nog door hé?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door curbstonephotography.be Bekijk Berichten
                                Maar euhm, 7 & 8 november gaat toch nog door hé?
                                Wel ,voorlopig wel, maar het wordt organisatorisch erg moeilijk om diverse redenen die later wel duidelijk zullen worden

Het kan dus zijn dat het met een aantal werken uitgesteld wordt.
                                Misschien maak ik er wel een Kerstworkshop van ofzo

Comment

Voor mij zou het ook beter uitkomen rond januari

Eindejaarspremie + belastingsgeld

Comment

Zou voor mij ook beter zijn als het later is.
                                    Heb momenteel al een paar weken niets kunnen doen aan auto,alleen een beetje wassen met linker hand,heb al een paar weken veel pijn in linker schouder en heb foto laten nemen en nu hebben ze gezien dat ik een spier heb gescheurd afspraak met dokter gemaakt en mag maar op 28/10/09 bij arts gaan , en wat die dan gaat vertellen wat er moet gebeuren(hoop dat het zal gaan met inspuiting) weet ik ook niet .
                                    Dus hoe later hoe beter voor mij.

En met de winter voor de deur zou ik graag de auto nog eens een goede beurt geven met de DAP machine die over een paar maanden heb gekocht.

Groetjes,Meire

Comment

ik vrees dat het voor mij dan al januari zal worden...

Comment

Wel ,voorlopig wel, maar het wordt organisatorisch erg moeilijk om diverse redenen die later wel duidelijk zullen worden

Het kan dus zijn dat het met een aantal werken uitgesteld wordt.
                                        Misschien maak ik er wel een Kerstworkshop van ofzo
                                        graag duidelijkheid,
                                        houden we 07/11 vrij om te gaan wassen&plassen of gaan we Ring'en????

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                          graag duidelijkheid,
                                          houden we 07/11 vrij om te gaan wassen&plassen of gaan we Ring'en????
                                          Hahaha, zalig! Ik was net hetzelfde aan het denken!

Comment

Working...
                                          X