Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Na de vriendelijke ontvangst door jouw PR manager (lees vriendin) een tijd geleden en het gebruik van enkele van jouw producten (die waffle doek is echt geniaal!) ben ik ook enthousiast voor een Wax-it workshop! Liefst niet tijdens de week.
Oeh een Wax-it-workshop klinkt zeer interessant.
Ik wil ook wel graag wat tips & tricks van Master Wax leren (over het poetsen van auto's, wel te verstaan )
Echt een leuk initiatief! Eindelijk eens duidelijkheid hoe je de producten efficiënt gebruikt.
En welk merk product waarvoor het beste is...want het aanbod aan producten is dezer dagen imens geworden.
Wat het des te moeilijker maakt voor beginners! I'm in!
En wat je daar zegt van "Kerst Workshop" is geen slecht idee!
Stel: je volgt de "beginners" workshop, heb je dan voldoende bagage om de "gevorderden" workshop te volgen?
Wanneer wordt er nog is een workshop georganiseerd?
Ik ben er zeker van dat ge genoeg geïnteresseerden zult vinden!
Het grootste probleem is dat er teveel geintresseerden zijn! De laatste demo kreeg zo'n massale opkomst dat het negatieve gevolgen had. Niet iedereen kon bediend worden, zichtbaarheid voor de klant was beperkt dus zoeken we nu naar een beter systeem om de groep te beperken,...
Bovendien is ondanks de camera's onze stock dan moeilijk te controleren, jammer want uiteindelijk wordt het gratis op poten gezet om jullie te helpen.
We hadden een eerste test juist voor Kerst die al veel beter verliep maar zoeken nog verder. Er komen er zeker nog aan!
Comment