Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cola vlekken op achterbank

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Cola vlekken op achterbank

Gisteren heeft de kleine tijdens een uitstap cola gemorst op de achterbank.
    Helaas heeft ze er niks van gezegd op het ogenblik van de feiten.
    Nu heb ik een donkere plek op de zitting
    Enige kans dat ik ze er nog uit krijg?
    2012 Opel Astra ST Ecoflex
    2009 Opel Astra Ecoflex

Cola vlekken op kleding lost u op met:

glycerine + water + drogen tri of tetra

bron : vlekkenwijzer op http://www.tantekaat.net/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zeno2 Bekijk Berichten
      Cola vlekken op kleding lost u op met:

glycerine + water + drogen tri of tetra

bron : vlekkenwijzer op http://www.tantekaat.net/

Merci. En wat betekent dat "drogen tri of tetra"?
      2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

Ik zou eerst gewoon eens met warm water proberen

Heb je toevalling een waterstofzuiger? Vlek nat maken met een sponje of een doek. Wat agiteren en vervolgens weer uitzuigen met stofzuiger. Heb je geen stofzuiger dan droogdeppen met droge handdoek. Herhalen indien nodig. Het is wel aangeraden op de hele zitting te behandelen, anders ga je nog steeds een ring zien waar het nat is geweest.

Als het daarmee niet lukt kan ik je de Autoglym interior shampoo aanbevelen eventueel icm met de cleaning pad.

2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

En voor in het vervolg, geen cola in de auto!!!
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

of lederen zetels
            2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
              Ik zou eerst gewoon eens met warm water proberen

Heb je toevalling een waterstofzuiger? Vlek nat maken met een sponje of een doek. Wat agiteren en vervolgens weer uitzuigen met stofzuiger. Heb je geen stofzuiger dan droogdeppen met droge handdoek. Herhalen indien nodig. Het is wel aangeraden op de hele zitting te behandelen, anders ga je nog steeds een ring zien waar het nat is geweest.

Als het daarmee niet lukt kan ik je de Autoglym interior shampoo aanbevelen eventueel icm met de cleaning pad.

Ik doe het ook altijd met de stofzuiger zo krijg je echt heel wat schoon!
              2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door davyke78 Bekijk Berichten
                of lederen zetels
                Dan nog, cola of snoep in den auto, dat moogt ge niet toelaten, hooguit water, dat kan geen kwaad.
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                  En voor in het vervolg, geen cola in de auto!!!
                  Ik heb de auto anderhalf jaar, en sinds dag één ligt er een deken op de achterbank, behalve dit week-end...
                  2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
                    Ik heb de auto anderhalf jaar, en sinds dag één ligt er een deken op de achterbank, behalve dit week-end...
                    Een deken, daar kan dat nog altijd door he.
                    Gewoon niet toelaten in den auto.

Comment

wilt ge geen vlekken in de auto, dan moet ge niet aan kinderen beginnen

ik heb een licht beige lederen interieur en dat maak ik elke maand proper omwille van de kinderen. En ja, daar ligt ook een dekentje in...
                      www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten

ik heb een licht beige lederen interieur en dat maak ik elke maand proper omwille van de kinderen. En ja, daar ligt ook een dekentje in...
                        Nee, ge moet gewoon zorgen dat u kinderen weten wat mag en wat niet mag.

Comment

leg dat maar eens uit aan ne kleine van nog geen 2 jaar
                          en dat is trouwens niet alleen van drinken

als het regent worden de zetels zowieso vuil omdat hun schoentjes gelijk komen met de achterbank als ze op hun kinderstoeltjes zitten. Dekentje of niet, maakt dan weinig verschil uit. De oudste kan ik nu al wel zeggen dat ze niet met haar natte voeten tegen de voorzetel mag duwen, maar de jongste heeft daar nog geen besef van.
                          Ik moet zeggen dat om het leer tijdelijk proper te krijgen de poepdoekjes van pampers heel goed werken. En zowieso om de 6 maand een grote schoonmaak met de bijhorende reiniger en voeder.
                          www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten

das een ander soort vlekken.

Comment

die 'vlekken' zijn op leer makkelijk verwijderbaar
                              www.peugeotforum.be

Comment

Merci. En wat betekent dat "drogen tri of tetra"?
                                Trichloorethyleen of tetrachloorethyleen
                                Last edited by ErikF; 14/10/2009, 22:47.

Comment

Jochen zijn raad opgevolgd en Autoglym Interior Shampoo aangekocht.
                                  Resultaat. Weg cola vlekken
                                  Fantastisch produkt, en ruikt nog lekker
                                  Merci voor de tip
                                  2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

Jochen zijn raad opgevolgd en Autoglym Interior Shampoo aangekocht.
                                    Resultaat. Weg cola vlekken
                                    Fantastisch produkt, en ruikt nog lekker
                                    Merci voor de tip
                                    Graag gedaan, is idd een goed product!

Oorspronkelijk geplaatst door Rames
                                    waar kan je dat kopen?

thx
                                    Op hun site moet je normaal een dealer locator vinden
                                    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Working...
                                    X