Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Workshop II: Dual Action Machine Detailing

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Workshop II: Dual Action Machine Detailing

WORKSHOP II: DUAL ACTION MACHINE DETAILING

Deze workshop is bedoelt voor mensen met reeds enige ervaring en kennis van the basics.
    De begrippen en handelingen van workshop I worden dus niet opnieuw uitgelegd en er wordt verondersteld dat men hiermee bekent is.
    Deze workshop gaat in op het overstappen van handmatig detailen naar machinaal excentrisch detailen.
    Ook deze workshop wordt individueel gehouden en samen toegepast op uw eigen auto, zodat alle aandacht en tijd voor uw situatie gereserveerd zijn.

INHOUD

• Het schoonmaken van de laklaag
    • Teerplekken verwijderen
    • Gebruiken van medium / agressieve klei
    • Correct en efficiënt leren afplakken van kwetsbare delen
    • Verschillende soorten polijstmiddelen en hun werking
    • Machinaal excentrisch polijsten en compounden
    • Machinaal excentrisch afwerken en finishen
    • Ontvetten laklaag met isopropylalcohol (IPA)
    • Laklaag voorbereiden op de beschermlaag met behulp van een pre wax
    • Beschermen van de laklaag

WANNEER
    De workshop kan geboekt worden van maandag t/m zaterdag.
    Aanvang vanaf 9.30 en om 10.00u wordt gestart, omstreeks 17.00u zijn we klaar.
    De locatie van de workshop is in Valkenburg aan de Geul (NL Zuid Limburg).
    Echter, deze dag kan ook bij u op locatie worden uitgevoerd, informeer naar de voorwaarden.

KOSTEN
    De kosten voor deze dag bedragen € 175,00 euro.
    Gedurende de dag verzorg ik koffie / thee / frisdrank en tussen de middag zijn er broodjes.

AANSCHAF PRODUCTEN
    Tijdens deze dag is het mogelijk om meteen producten en accessoires aan te schaffen.
    Zo kunt u de opgedane ervaring direct veilig en correct thuis toepassen op uw eigen bolide.

AANMELDEN
    Aanmelden kan telefonisch, via de e-mail of via een PB op dit forum.

Een glanzende groet,

Bart Philippens
    Custom Car Cleaning.nl
    + 31 6 55 82 72 89

Eigenlijk een mooie prijs voor die prijs is wel je auto volledig gedaan.

Comment

Lijkt mij ook, je hebt dus in principe dubbel profijt, en gedurende de dag een persoonlijke 'coach' die je helemaal gek mag maken met al je detailing vragen.........dus doe je best

Comment

Zeer mooi initiatief door een pro-detailer.

Alleen spijtig dat het voor mij wat ver is... want voor dat geld mocht je mijn autotje wel eens gedaan hebben

Comment

De workshops kunnen ook op locatie gegeven worden hè

Enneuh......we gaan samen met de Dual Action aan de slag, dus niets gedaan krijgen, de mouwen opstroken en leren

Comment

En hoe lang blijft deze workshop geldig? Want momenteel heb ik het niet echt breed om mijn wagen te laten doen, maar na de winter zie ik dat dan weer wel zitten! En dan zou hij ook ineens klaar staan voor de winter... en is het soms ook mogelijk om laat ons zeggen 2 wagens ineens te doen? Ik zou dan de dag ervoor alle voorbereidende jobs doen zoals wassen en clayen enz... het is vooral het polijsten en afwerken dat ik onder de knie moet krijgen

Comment

Deze workshop is niet aan een bepaalde duur gebonden en kan in principe altijd van maandag t/m zaterdag ingeboekt worden.
              Wel is het zo dat de correctie detailbeurten doorgaans voor meerdere dagen gepland staan en het kan dus zijn dat er met een wachtlijst gewerkt gaat worden.

We kunnen twee auto's op één dag SAMEN behandelen, maar de workshop is van heel ander niveau als een corrigerende detailbeurt hè. De workshop staat in het teken om JOU, de cursist, een en ander te leren en te ondersteunen in de praktijk. Tevens is dit puur en enkel met de excentrische machine zodat je er zelf ook iets aan hebt en kunt uitoefenen zonder verder toezicht.

Het correctiewerk is dus zeker niet gelijk aan een detailbeurt waar met roterende machines e.d. wordt gewerkt. Ook de afwerking qua waxen is niet gelijk en zo nog enkele facetten. Maar goed, de prijs is daarintegen ook verre van gelijk......alle waar naar zijn geld

Comment

Working...
              X