Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Een dagje bij Custom Car Cleaning

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een dagje bij Custom Car Cleaning

Yo de mannen,

Ondanks dat mijn auto een vier-tal weken oud is, vond ik dat het nodig was om vanaf het begin een goede start te hebben om mijn auto netjes te blijven houden. Dus wat kon beter dan mij voor een workshop-dag inschrijven bij Bart Philippens of beter bekent onder,
    Custom Car Cleaning
    Bart Philippens
    Bergstraat 37
    6301 AC Valkenburg aan de Geul

info@customcarcleaning.nl
    +31(0)6 – 55 82 72 89

Wel vandaag was de dag, toen ik aankwam stond Bart al met de koffie klaar. Na een potje koffie ging het richting producten die speciaal voor mij werden klaargezet op een tafeltje. De producten die werden gebruikt waren van SmartWax. Dus echt mega goede producten, en het werken met deze ging lekker vlot. Bart heeft namelijk al andere producten gehad en de producten van SmartWax zijn nu zijn favorieten. Natuurlijk heeft hij ook andere produckten, wat dit betrefd keuze genoeg hoor. Maar voor de workshop zijn het die van SmartWax. Vanaf heden heeft Bart ook zijn producten-lijn, dus wil je van APC tot window-cleaner en andere kan je ook zijn prducten kopen via zijn webshop.

Mijn auto stond er vuil bij, dus een prima gelegenheid om die te detailen. De stap per stap basis werd goed uitgelegd door hem, plus kreeg ik nog meer uitleg over de andere producten. Ik moet zeggen dat die producten heerlijk zijn om mee te werken.

Dus we hebben die auto zeker mooier gemaakt dan dat die stond in de showroom, jammer voor mijn dealer. Mijn eerste dag vond ik mijn auto eerder donkergrijs dan zwart, en nu moet ik zeggen dat die mooi en diep zwart geworden is.

Je word door Bart in de watten gelegd met uitleg die je direct kun toepassen op je auto, in de loop van de dag heb je drank a volonté en s'middags krijg je lekkere broodjes. Ik kan het zeker eens aanraden voor mensen die hun poetsbeurten willen verfijnen.

Had mijn fototoestel bij maar had mijn batterij vergeten, stom hé maarja bart had de zijne bij dus alles kwam goed.

Dus nu tijd voor wat foto's,

Last edited by ; 14/11/2009, 23:17.

Mooi resultaat en foto's maar gelieve er de volgende keer rekening mee te houden dat max. 3 foto's per post zijn toegelaten.

Comment

He Insignia-Boy

Altijd leuk om te horen dat de dag naar tevredenheid is verlopen !
      Nogmaals dank voor je enthousiasme en de gezelligheid, de dag vloog werkelijk waar om en niet voor niets zoals de afters laten zien

Voor alle duidelijkheid is het deze workshop welke gevolgd is: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=41751

Comment

Ziet er mooi uit. Ik vind het een goed en origineel initiatief!
        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Working...
        X