Mededeling

Collapse
No announcement yet.

B-52 Polish

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• B-52 Polish

Beste,

Vandaag ging ik naar de gamma voor een paar huishoudelijke dingetjes en daar stond toevallig een verkoper van bovengenoemd product zijn goederen aan te smeren.

Hij was duidelijk op zoek naar auto's en toen ik met m'n oude S klasse aan kwam was hij sneller daar dan vliegen op een stront. Niks tegen de man want het was een niet-opdringerig en vriendelijk persoon.

Hij vertelde me over het bijna-wonder middel "B-52 polish" met de een of andere teflon laag en vroeg me of hij het eens mocht demonstreren op m'n auto. Nu de wagen is net herspoten en was er dus niet te gek van maar hij zei dat het ook perfect was voor chromé en wielen en omdat ik het daar toch altijd moeitlijk mee heb heb ik hem maar z'n ding laten doen.

Wonder boven wonder blinkt m'n chromé wel meer dan anders, voelt het zachter aan en kreeg hij remstof van m'n wielen dat ik er ooit enkel afkreeg door een kuisproduct dat men op vliegtuigen gebruikt (via via een product kunnen lenen).

Kent iemand dit product en weet of dit enig gevaar kan leveren voor m'n lak?

Is het iets waard?

Alvast bedankt.

Dit gevonden na Googlen !

Ik wil de velgen van mijn CX ook een beurt geven. Het zijn LM-velgen met gelakt delen, dus weet eigenlijk :weetniet niet wat ik moet gebruiken om ze te reinigen? Dasty lijkt me te agressief, naar verhalen? Foto niet meer beschikbaar Hebben jullie misschien ook tips om al die vakjes...

Comment

Had ik ook wel gevonden maar ik zocht niet direkt reclame voor het product maar meningen van mensne die het eventueel al gebruikt hadden.

Comment

Lijkt me een AIO (all in one) te zijn die de lak chemisch reinigt en een beschermlaag achterlaat. Kan je weinig mis mee doen.

Betje zoals dit dus:

CleanYourCar is the UK's leading supplier of car care, cleaning, and detailing products, offering top brands for a flawless vehicle finish.
        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Flesje trekt er zelfs wat op. Nuja zal het eens proberen op de wielen en cromé en zien wat het doet.

Heb 1 flesje gekocht. (Von het resultaat op de wielen toch ferm)

Comment

goede vriend
            onlangs ging ik tanke en plotseling kwam daar ook zo ne man aan met producte te wille teste op men wage .
            ik nam de fles uit zen hande en zij deze brol word niet op mijn auto getest !!!!

Maguiars dat is het beste dat je kan gebruike voor je wage

Comment

Vriendelijk, dat.
              Life's too short. Not to. Live it.
              1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
              2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
              2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
              2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
                Vriendelijk, dat.
                Inderdaad, of het product nu werkt of niet, de persoon in kwestie was een uiterst vriendelijke en niet opdringerige verkoper ^^

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                  Inderdaad, of het product nu werkt of niet, de persoon in kwestie was een uiterst vriendelijke en niet opdringerige verkoper ^^

bij mij ni ze kwas aan tanke en ineens begon die al op men koffer te spuite me zen product en dan pas vroeg hij menheer zoude wij eve een demo'ke moge geve

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vipdriver Bekijk Berichten
                    bij mij ni ze kwas aan tanke en ineens begon die al op men koffer te spuite me zen product en dan pas vroeg hij menheer zoude wij eve een demo'ke moge geve
                    Ik had hem in brant gestoken...

Wel lullig zo, doen ze het ff voor op een stukje van de auto en heb je daar 1 blinkende vlek , dan moet je het product wel kopen.

Comment

en hoeveel heeft die B52 je gekost?
                      Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
                        en hoeveel heeft die B52 je gekost?
                        20 of 30 euro was het geloof ik voor een flacon van 500ml.

Ik heb er gisteren de koffer mee gedaan en buiten dat die eens goed gesimoniseerd moet worden (veel fijne krasjes) was het toch echt wel een zeer mooi resultaat, althans toch naar mijn standaarden. Ik ben geen detailer ofzo.

Comment

ik heb over een jaar 6-7 zo ook is 2 bussen gekocht(omdat het een knap meiske was),was aan die doe het zelf naast decathlon aan metropolis
                          k denk dat ze nog altijd hier ergens in de garage staan
                          2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

Ik heb ze nu gebruikt en ik moet eerlijk zijn dat ik nog nooit zo'n blinkende en gladde auto heb gehad. Ok ik ben niet veel gewend omdat ik geen detailer ben maar damn!

Als het kofferdeksel en het dak eens goed gesimoniseerd worden ziet ze er nieuw uit.

Ben er wel blij mee

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                              Ik heb ze nu gebruikt en ik moet eerlijk zijn dat ik nog nooit zo'n blinkende en gladde auto heb gehad. Ok ik ben niet veel gewend omdat ik geen detailer ben maar damn!

Als het kofferdeksel en het dak eens goed gesimoniseerd worden ziet ze er nieuw uit.

Ben er wel blij mee

Valt nu nog te bezien hoe lang het resultaat blijft.

Ik geloof dat die verkopers in bepaalde periodes actief worden. Toen ik vorige week naar de Makro ging kwam er mij ook zo'n verkoper aanspreken maar ik had geen tijd. Die praatjes over teflon zijn ook niet 100% de waarheid, de professionele detailers van op het forum weten dut waarschijnlijk ook wel...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                Valt nu nog te bezien hoe lang het resultaat blijft.

Ik geloof dat die verkopers in bepaalde periodes actief worden. Toen ik vorige week naar de Makro ging kwam er mij ook zo'n verkoper aanspreken maar ik had geen tijd. Die praatjes over teflon zijn ook niet 100% de waarheid, de professionele detailers van op het forum weten dut waarschijnlijk ook wel...
                                Waarschijnlijk en een wondermiddel zal het ook niet zijn, ze beloven zogezegd 6 maanden dat de "teflon" zijn werking ter bescherming zou doen, uiteraard geloof ik dat niet.

Maar het resultaat mag er op dit moment zijn en das wat telt, toch?

Als ik zie hoe lang wax-it met een auto bezig is en wat de prijzen daarvan zijn in vergelijking met een goeiekoop fleske wondermiddel, allez ik ben ook niet compleet debiel hé

Comment

Ik gebruik dat ook om snel te waxen, en ben er ook redelijk tevreden van. Ik haat het om een 158-stappenplan op m'n auto uit te voeren.

Ik heb er geen geduld voor...
                                  1991 BMW E30 318is

Comment

Ik heb een jaar of zo geleden ook een B52 gekocht. Het staat hier nog altijd ongebruikt in het rek. Dat waren toen verpakkingen van 1l. Als iemand dat kan gebruiken, voor 20 euro (voor 1l) mag het weg.