Mededeling

Collapse
No announcement yet.

B-52 Polish

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
    Waarschijnlijk en een wondermiddel zal het ook niet zijn, ze beloven zogezegd 6 maanden dat de "teflon" zijn werking ter bescherming zou doen, uiteraard geloof ik dat niet.

Maar het resultaat mag er op dit moment zijn en das wat telt, toch?

Als ik zie hoe lang wax-it met een auto bezig is en wat de prijzen daarvan zijn in vergelijking met een goeiekoop fleske wondermiddel, allez ik ben ook niet compleet debiel hé
    Wellicht zit dat vol fillers en zal de glans vrij snel terug verdwijnen. Als het goed chroom poetst is het daar wel goed voor.
    Voor lak kan je beter vinden, en ook dat hoeft niet duur te zijn, collinite bv is niet te duur en als wax vind ik dit de top.
    In dit subforum vind je toch wel alle info om de betere producten te vinden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
      Wellicht zit dat vol fillers en zal de glans vrij snel terug verdwijnen. Als het goed chroom poetst is het daar wel goed voor.
      Voor lak kan je beter vinden, en ook dat hoeft niet duur te zijn, collinite bv is niet te duur en als wax vind ik dit de top.
      In dit subforum vind je toch wel alle info om de betere producten te vinden.
      'k Weet het maar net zoals denduvel heb ik daar weinig tijd/geduld voor.

Ik rij graag met een schone wagen rond maar de uren werk zijn me altijd teveel, al moet ik zeggen dat ze geregeld 3 keer per week de selfcarwash in gaat (zonder borstels)

Comment

Working...
      X