Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe krijg je dit goedkoop weggewerkt?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoe krijg je dit goedkoop weggewerkt?

Hallo,

Een maat van mij heeft gisteren een klein ongeval gehad...
    Nu is zijn bumper al uitgeblutst, maar er scheelt toch nog wel degelijks iets zoals je kunt zien..hij zegt dat die grote streep veroorzaakt is door een band (van de andere wagen).
    Nu, hoe krijgt men dit zo goedkoop mogelijk weggewerkt?

Bedankt alvast!
    Last edited by Br3cht; 21/11/2009, 17:55.

RPG

Comment

Valt volgens mij volledig uit te polieren. Nummerplaat + houder zal je nieuw moeten kopen :p
      Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
      ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
        Valt volgens mij volledig uit te polieren. Nummerplaat + houder zal je nieuw moeten kopen :p
        Oké, merci! & ja idd, maar dat heeft geen haast..

Comment

met schuurpapier P40 krijg je dat er wel af
          - Opel Speedster Driver -
          http://speedster1282.webs.com/

Comment

Audi A3 8P zonder SFG?

Klopt het dat er midden onderaan het rooster van het mistlicht ook een barst zit?

Polieren lijkt me voor de rest idd een oplossing.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
              Audi A3 8P zonder SFG?

Klopt het dat er midden onderaan het rooster van het mistlicht ook een barst zit?

Polieren lijkt me voor de rest idd een oplossing.
              Jup is een A3 van 2004 zonder die SFG
              En dat kan van die barst, maar dat valt minder hard op als die streep he
              Polieren dus, wat zou het kosten?

Comment

Ik zie dat je van Sint-Truiden bent. Misschien ff een pm naar Jochen hier op t forum sturen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                  Ik zie dat je van Sint-Truiden bent. Misschien ff een pm naar Jochen hier op t forum sturen.
                  Mijne maat is van Houthalen, dus das heel de andere kant gelegen, maar ik zal hem even is contacteren hoe & wat Toch bedankt!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                    Mijne maat is van Houthalen, dus das heel de andere kant gelegen, maar ik zal hem even is contacteren hoe & wat Toch bedankt!
                    Soms moet je er wel iets voor over hebben, hé.
                    En Houthalen is het einde van de wereld nog (net ) niet.

Comment

Hij is langs iemand geweest zei hij terjuist, en polieren is geen optie, omdat de lak daar volledig weg is...

Comment

Hij is langs iemand geweest zei hij terjuist, en polieren is geen optie, omdat de lak daar volledig weg is...
                        Jammer.

Comment

das dikke zever die iemand wil gewoon er geen tijd in steke of kan dit niet

men vriendin haare golf 5 heeft het zelfde voorgehad geloof mij
                          met de juiste producte gaat dit er af -Poliere en he tis opgelost

laat u niet in zak zetten

Comment

Denk het ook..........tenminste, uw kameraad zal zelf de inschatting kunnen maken dat als er geen lak meer op zat dat polijsten sowieso niets zou worden ?

Ook mijn mening is dat er wel een en ander te verbeteren valt met polijsten. Het ligt puur aan de beschadiging in real life en de marge waarmee gespeeld kan worden qua lak.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Custom Car Cleaning Bekijk Berichten
                              Denk het ook..........tenminste, uw kameraad zal zelf de inschatting kunnen maken dat als er geen lak meer op zat dat polijsten sowieso niets zou worden ?

Ook mijn mening is dat er wel een en ander te verbeteren valt met polijsten. Het ligt puur aan de beschadiging in real life en de marge waarmee gespeeld kan worden qua lak.
                              Ja hij zei het zelf ook dat het geen nut meer heeft...
                              Hij zegt dat het daar verbrand is van die band (van de andere wagen die bij het ongeval is betrokken).
                              Nuja, ik wel hem helpen, maar als hij zegt dat het niks uitmaakt...dan is dat zijn probleem.
                              Achja, dat hij het dan maar zelf uitzoekt, even goei vrienden..

Bedankt allemaal voor het advies!
                              Hier mag een slotje op

Comment

Closed op vraag van topicopener.

Comment

Working...
                                X