Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Herspuiten of kan het ook anders?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Herspuiten of kan het ook anders?

Ik zit dus door een heel domme foutieve inschatting met de volgende schade. Mijn vraag is nu. Kan een detailer hier nog iets mee aanvangen of is dit een verloren zaak en moet t gespoten worden? De laatste foto is van schade achteraan de bumper die ik dan ook ineens zou laten wegwerken. Ik ben al is een keer gaan horen om het te laten spuiten maar da was toch best een kostelijke zaak . Kan er iemand mij misschien ook effe mededelen wat mij dit ongeveer zou kosten zowel het spuiten als eventueel het weg laten werken..

Thx
    Bijgevoegde Bestanden
    My GTI

http://rijkevorsel.myminicity.com/

Op foto is het allemaal moeilijk in te schatten maar de schade op de achterste bumper lijkt op t eerste zicht nog zo goed als weggepolierd te kunnen worden. Al moet polieren bij een bumper met nog meer voorzichtigheid gebeuren.

De schade vooraan zal voor een groot stuk kunnen weggepolierd worden maar zo te zien niet alles. Er lijken deeltjes bij waar de lak volledig weg is. Eventueel bij iemand aankloppen die deze met een lakstift en wetsanden kan bijwerken tot bijna onzichtbaar. Ik zeg wel bijna want je zal nog steeds iets blijven zien maar misschien toch al veel beter om mee te kunnen leven.
    Klopt het dat er ook een klein deukje op rand zit? Dit kan misschien dan weer uitgelepeld worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
      Op foto is het allemaal moeilijk in te schatten maar de schade op de achterste bumper lijkt op t eerste zicht nog zo goed als weggepolierd te kunnen worden. Al moet polieren bij een bumper met nog meer voorzichtigheid gebeuren.

De schade vooraan zal voor een groot stuk kunnen weggepolierd worden maar zo te zien niet alles. Er lijken deeltjes bij waar de lak volledig weg is. Eventueel bij iemand aankloppen die deze met een lakstift en wetsanden kan bijwerken tot bijna onzichtbaar. Ik zeg wel bijna want je zal nog steeds iets blijven zien maar misschien toch al veel beter om mee te kunnen leven.
      Klopt het dat er ook een klein deukje op rand zit? Dit kan misschien dan weer uitgelepeld worden.
      Er zijn inderdaad enkele plekjes waar de verf nagenoeg weg is. Waar kun je aankloppen voor die lakstift en dat wetsanden? Der zit inderdaad een deukje op de rand.
      My GTI

Comment

Lakstift kan je bij de dealer bestellen adhv het laknummer. Vind je normaal gezien ergens in je auto of in het oh-boekje terug.

Wat het wetsanden betreft, misschien ff aan Wax-it vragen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
          Lakstift kan je bij de dealer bestellen adhv het laknummer. Vind je normaal gezien ergens in je auto of in het oh-boekje terug.

Wat het wetsanden betreft, misschien ff aan Wax-it vragen.
          Wax-it is nogal ver voor mij. De autopoetser (forumlid maar weinig online) daarentegen is wel vlak bij. Ik ga ook nog is bij een paar carrosiers in de buurt horen...
          My GTI

Comment

ik ben er vrij zeker van dat het spuiten zal worden,veel van de prijs zal afhangen waar je het gaat laten doen
            2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

Achterbumper kan gepolierd worden. De wielkast zal een verdergaande behandeling nodig hebben.

Comment

zeker niet bij bmw gaan vrage ge ga u blauw betale en vlauw valle als ge de prijs ga hoore

achterste kan je weg poliere zeker en vast

van welke regio ben jij juist

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vipdriver Bekijk Berichten
                  zeker niet bij bmw gaan vrage ge ga u blauw betale en vlauw valle als ge de prijs ga hoore

achterste kan je weg poliere zeker en vast

van welke regio ben jij juist
                  Regio Turnhout in provincie Antwerpen..
                  My GTI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vipdriver Bekijk Berichten

Comment

ik heb nog een vraagje (de moeite niet om er een nieuw topic voor te openen)
                      ik heb een ongeval gehad en er zullen dus nieuwe onderdelen op mn wagen komen die herspoten zijn (of voor de 1ste keer gespoten).
                      Ben ik dan het best om deze onderdelen zo snel mogelijk te polishen,..waxen (meguars 5stappenplan). of wacht ik daar best enkele weken mee tot de verf doorhard is?
                      - Opel Speedster Driver -
                      http://speedster1282.webs.com/

Comment

Na het spuiten de nieuwe laklaag het best een 6 weken niet afsluiten dmw wax / sealant zodat deze kan ademen.

Comment

Working...
                        X