Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Steenslag of iets anders....

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Steenslag of iets anders....

hey
    ja heb dus sinds twee maand ongeveer nieuwe vw scirocco candy white.
    ma zit net onder mijn koffer dus me soort steenslag.
    zit denk niet volledig erdoor maar je ziet dus duidelijk zwart puntje en ja zon soort lak velleke da er nog zo aanhangt
    het is niet egt groot denk ne mm of 2 ofzo ma nu da ge weet da da daar is kijkt ge der constant op e
    hoe dit beste wegwerke? met originele vw lakstift of iets anders?
    Last edited by ; 02/12/2009, 13:31.

Kun daar niet veel aan doen, denk ik. Zo van die putjes zijn zeer moeilijk om te verven ...

Oplossing : nieuwe motorkap (of koffer ?) kopen, of leer ermee leven, is ook een optie

Comment

koop u een correctie lak stifje, doe daar een dipje mee op dat plekje en vrijf het er voorzichtig weer af zodat alleen het putje zwart hopelijk opgevuld blijft met wit. Als je het zwart al kwijt bent zal het niet zo opvallen.

Comment

zijn het geen teervlekken? want je zegt dat er precies zo een velletje opzit...

Comment

neje het is egt een stuk lak ze, want da velleke om et zo te noeme past perfect op de schade dus, dacht eerst da het zoiets was dermee dak er op aan et wrijve was ma tis egt erdoor se ma morge of vrijdag is gaan zien in de garage voor zo ne lakstift en is probere me satestokske of tandenstoker zo wa bijwerken zoda ge ja et zwart nie meer ziet e...

Comment

oe kan op uwe koffer nu steenslag kome?
            is da ni een beke raar
            2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

nja zou egt nie weten wa anders, als er iemand tegen heeft gezeten ale, zien geen bluts of ja geen strepe fzo van die andere auto, enkel ja da zwart puteke met da beetje velleke nog..naar mijn wete lijkt dit egt op steenslag nja

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door V_Andy Bekijk Berichten
                hey
                ja heb dus sinds twee maand ongeveer nieuwe vw scirocco candy white.
                ma zit net onder mijn koffer dus me soort steenslag.
                zit denk niet volledig erdoor maar je ziet dus duidelijk zwart puntje en ja zon soort lak velleke da er nog zo aanhangt
                het is niet egt groot denk ne mm of 2 ofzo ma nu da ge weet da da daar is kijkt ge der constant op e
                hoe dit beste wegwerke? met originele vw lakstift of iets anders?
                neje het is egt een stuk lak ze, want da velleke om et zo te noeme past perfect op de schade dus, dacht eerst da het zoiets was dermee dak er op aan et wrijve was ma tis egt erdoor se ma morge of vrijdag is gaan zien in de garage voor zo ne lakstift en is probere me satestokske of tandenstoker zo wa bijwerken zoda ge ja et zwart nie meer ziet e...
                nja zou egt nie weten wa anders, als er iemand tegen heeft gezeten ale, zien geen bluts of ja geen strepe fzo van die andere auto, enkel ja da zwart puteke met da beetje velleke nog..naar mijn wete lijkt dit egt op steenslag nja
                Mss kunnen ze u hier wel helpen:

De pagina is mogelijk verplaatst of verwijderd. Ga terug naar de homepage en probeer opnieuw met een andere zoekopdracht.
                2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                  Schitterende reactie Jochen !!

Comment

Je kan steenslag hebben idd als ligt te patineren in steentjes Stop daarmee en je zal dit probleem vermijden :p

Comment

Working...
                    X